Nadchodzi nowy Multivan - auto w sam raz na potrzeby klientów w czasie koronawirusa - Trends Magazines

Nadchodzi nowy Multivan – auto w sam raz na potrzeby klientów w czasie koronawirusa

Multivan

Przepis na sukces: weź najlepszy samochód dostawczy i dodaj do niego komfort auta osobowego oraz niespotykane dotąd urozmaicenie wyposażenia wnętrza. Efekt: Multivan – ikona swojego segmentu.

Niepowtarzalny genotyp marki Volkswagen Samochody Dostawcze sprawił, że Multivan stał się jednym z najbardziej udanych i najbardziej znanych pojazdów typu MPV w historii. Wszechstronny samochód dla rodziny, firmy, sportu, na wakacje i na każdą podróż. Dotychczas, na przestrzeni lat, na rynku pojawiły się cztery generacje Multivana. Podstawą dla nich zawsze był Volkswagen Transporter – T3, T4, T5 i T6. W 2019 roku pojawiła się też odświeżona wersja obecnej generacji: Multivan 6.1.

Albert Kirzinger, szef designu Volkswagen Samochody Dostawcze

w krótkim filmie video wyjaśnia, co sprawia, że nowy Multivan ma tak wiele wspólnego ze swoim poprzednikiem – Bulli: „Podstawowym elementem wspólnego DNA jest oczywiście przestrzeń. W nowym Multivanie przestrzeni jest pod dostatkiem. Elastyczność, elastyczność użytkowa – to jest to, co wyróżnia Bulli i co wyróżnia Multivana.”

Nowy Multivan

Nowy, najlepszy w dotychczasowej historii Multivan charakteryzuje się jeszcze wyższą jakością, jest wygodniejszy, bezpieczniejszy, bardziej inteligentny, połączony z internetem i produkowany w zgodzie z równowagą środowiskową. Dzięki nowemu modelowi specjaliści od pojazdów dostawczych z Hanoweru przenoszą DNA tego kultowego pojazdu i związany z nim styl życia w erę cyfryzacji i elektryfikacji. Jak zmieniły się istotne elementy Multivana, przekonamy się już w nadchodzących tygodniach.

A wszystko zaczęło się we wrześniu 1985 rokuvolkswagen-t3-multivan-1985

Wówczas na Międzynarodowym Salonie Samochodowym IAA we Frankfurcie, Volkswagen zaprezentował nową wersję T3: pierwszego Multivana. Obok wersji Transporter i Caravelle, pojawił się model posiadający cechy furgonu, samochodu osobowego, MPV i kampera. Samochód charakteryzował się wysokim komfortem prowadzenia i podróżowania oraz wielozadaniową koncepcją wnętrza: tylną kanapę można było przekształcić w łóżko. Posiadał również rozkładany stolik. Te dwie ostatnie cechy szybko przekształciły furgonetkę w kompaktowego kampera.

Koncepcja Multivana była przemyślana w najdrobniejszych szczegółach

multivan

Forma podążała za funkcją: samochód zaprojektowano jako jednolitą przestrzeń z krótkim zwisem z tyłu i ze stromo ustawioną przednią szybą. We wnętrzu, kierowca i pasażer z przodu siedzieli bezpośrednio nad przednią osią i tam, wysoko ponad dachami samochodów osobowych, doświadczali wrażeń z jazdy tak typowych dla kultowego starszego brata – Volkswagena Bulli. Przez kolejnych 35 lat Volkswagen Samochody Dostawcze stale udoskonalał koncepcję Multivana. Nowe systemy mocowania siedzeń, nowe fotele obrotowe, składane stoliki, coraz inteligentniejsze systemy infotainment i wspomagania kierowcy oraz coraz większa wydajność i bezpieczeństwo towarzyszyły Multivanowi w jego podróży przez lata. Jednak DNA, a tym samym charakterystyczne cechy „szwajcarskiego scyzoryka na kołach” pozostały niezmienione – włącznie z wyjątkową pozycją siedzącą kierowcy oraz pasażera z przodu i ogromną elastycznością aranżacji wnętrza.

Podobne

Ekologiczny transport akumulatorów VW

Emisja dwutlenku węgla towarzyszy nie tylko eksploatacji pojazdów, ale również ich produkcji. Volkswagen dokłada starań, by wytwarzanie aut stało się możliwie neutralne dla środowiska. Największy nacisk został obecnie położony na uzyskanie zerowego bilansu w przypadku elektrycznych modeli ID.3 oraz ID.4. Jest to zrozumiałe. Koncern rozpoczyna produkcję tych aut, więc optymalizacja procesów produkcyjnych i logistycznych jest prostsza od…

Nissan Leaf – elektryk na co dzień

Nissan Leaf to typowe i bardzo popularne auto elektryczne. Dopracowane, przemyślane i do bólu poprawne.  Nie zamierzam cię jednak zanudzać typowym testem tego samochodu. Opowiem jak żyje się z elektrykiem na co dzień, odpowiem na pytanie ile naprawdę kosztuje przejechanie 100 km oraz zdradzę, jak ładować samochód elektryczny za darmo. Bez cenzury. Bez uprzedzeń. Bez…