Nadchodzi nowy Multivan - auto w sam raz na potrzeby klientów w czasie koronawirusa - Trends Magazines

Nadchodzi nowy Multivan – auto w sam raz na potrzeby klientów w czasie koronawirusa

Multivan

Przepis na sukces: weź najlepszy samochód dostawczy i dodaj do niego komfort auta osobowego oraz niespotykane dotąd urozmaicenie wyposażenia wnętrza. Efekt: Multivan – ikona swojego segmentu.

Niepowtarzalny genotyp marki Volkswagen Samochody Dostawcze sprawił, że Multivan stał się jednym z najbardziej udanych i najbardziej znanych pojazdów typu MPV w historii. Wszechstronny samochód dla rodziny, firmy, sportu, na wakacje i na każdą podróż. Dotychczas, na przestrzeni lat, na rynku pojawiły się cztery generacje Multivana. Podstawą dla nich zawsze był Volkswagen Transporter – T3, T4, T5 i T6. W 2019 roku pojawiła się też odświeżona wersja obecnej generacji: Multivan 6.1.

Albert Kirzinger, szef designu Volkswagen Samochody Dostawcze

w krótkim filmie video wyjaśnia, co sprawia, że nowy Multivan ma tak wiele wspólnego ze swoim poprzednikiem – Bulli: „Podstawowym elementem wspólnego DNA jest oczywiście przestrzeń. W nowym Multivanie przestrzeni jest pod dostatkiem. Elastyczność, elastyczność użytkowa – to jest to, co wyróżnia Bulli i co wyróżnia Multivana.”

Nowy Multivan

Nowy, najlepszy w dotychczasowej historii Multivan charakteryzuje się jeszcze wyższą jakością, jest wygodniejszy, bezpieczniejszy, bardziej inteligentny, połączony z internetem i produkowany w zgodzie z równowagą środowiskową. Dzięki nowemu modelowi specjaliści od pojazdów dostawczych z Hanoweru przenoszą DNA tego kultowego pojazdu i związany z nim styl życia w erę cyfryzacji i elektryfikacji. Jak zmieniły się istotne elementy Multivana, przekonamy się już w nadchodzących tygodniach.

A wszystko zaczęło się we wrześniu 1985 rokuvolkswagen-t3-multivan-1985

Wówczas na Międzynarodowym Salonie Samochodowym IAA we Frankfurcie, Volkswagen zaprezentował nową wersję T3: pierwszego Multivana. Obok wersji Transporter i Caravelle, pojawił się model posiadający cechy furgonu, samochodu osobowego, MPV i kampera. Samochód charakteryzował się wysokim komfortem prowadzenia i podróżowania oraz wielozadaniową koncepcją wnętrza: tylną kanapę można było przekształcić w łóżko. Posiadał również rozkładany stolik. Te dwie ostatnie cechy szybko przekształciły furgonetkę w kompaktowego kampera.

Koncepcja Multivana była przemyślana w najdrobniejszych szczegółach

multivan

Forma podążała za funkcją: samochód zaprojektowano jako jednolitą przestrzeń z krótkim zwisem z tyłu i ze stromo ustawioną przednią szybą. We wnętrzu, kierowca i pasażer z przodu siedzieli bezpośrednio nad przednią osią i tam, wysoko ponad dachami samochodów osobowych, doświadczali wrażeń z jazdy tak typowych dla kultowego starszego brata – Volkswagena Bulli. Przez kolejnych 35 lat Volkswagen Samochody Dostawcze stale udoskonalał koncepcję Multivana. Nowe systemy mocowania siedzeń, nowe fotele obrotowe, składane stoliki, coraz inteligentniejsze systemy infotainment i wspomagania kierowcy oraz coraz większa wydajność i bezpieczeństwo towarzyszyły Multivanowi w jego podróży przez lata. Jednak DNA, a tym samym charakterystyczne cechy „szwajcarskiego scyzoryka na kołach” pozostały niezmienione – włącznie z wyjątkową pozycją siedzącą kierowcy oraz pasażera z przodu i ogromną elastycznością aranżacji wnętrza.

Podobne

ibiza arona

Ewolucja czy rewolucja? Nowy SEAT Ibiza i Arona.

Nowy SEAT Ibiza i Arona zostały zaprojektowane, by odpowiedzieć na współczesne wymogi digitalizacji i dostępności w sieci. Zachowanie młodzieńczego charakteru i intuicyjność obsługi były priorytetem dla projektantów podczas modernizacji modelu. Zupełnie nowy styl projektowania oraz zaawansowana technologia pozwoliły na ulepszenie funkcjonalności i jakości wnętrza. – SEAT Ibiza to kluczowy model w historii marki z blisko 6 milionami egzemplarzy sprzedanych pięciu pokoleniom klientów. SEAT…