MV Agusta Rapido Serie Oro - Trends Magazines

MV Agusta Rapido Serie Oro

Ja rozumiem, że pisanie o hulajnogach na serwisie motoryzacyjnym może nie wyglądać dobrze, ale gdy zobaczyłem zdjęcia tego, co przygotowała MV Agusta, to po prostu musiałem. Mało firm wrzucających swoje logo na produkty nie do końca związane z ich dziedziną potrafi zrobić to tak dobrze jak włosi.

Patrząc na Rapido od razu widać, że nie jest to kolejna chińska hulajnoga z naklejonym logo znanej marki. Sprzęt od razu rzuca się w oczy fajnym designem, który wcale nie jest tak daleki od motocykli Agusty. Ramę wykonano z magnezu, a lakier pochodzi z limitowanych edycji motocykli Agusty.

Do tego osiągi również nie należą do przeciętnych – 25 Nm momentu obrotowego generowane przez 500W silnik pozwala na pokonywanie 14% wzniesień, a prędkość maksymalna wynosi około 40 km/h przy udźwigu 100kg. Zasięg na jednym ładowaniu to około 50 km.

Jeśli weźmiemy pod uwagę, że sprzęt ten pochodzi od producenta jednych z najdroższych motocykli na rynku, to cena rozpoczynająca się od 850 euro wcale nie wydaje się tak bardzo wygórowana.

Maciek Kalkosiński

2 komentarze

  1. Witam serdecznie jak odblokować hulajnogę elektryczną firmy AGUSTA rapido serie oro 10 żeby szybciej jechała niż 20km/h

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Nowe oprogramowanie dla Volkswagenów ID

Volkswagen rozpoczął aktualizowanie oprogramowania w modelach ID. Osoby mające auta podłączone do sieci i zapisane do programu partnerskiego mogą liczyć na poprawę działania systemu rozrywki pokładowej, ulepszone działanie systemów rozpoznawania przeszkód oraz automatycznych świateł drogowych. Producent zapowiedział też nieznaczne poprawienie systemów stabilizacji toru jazdy i oprogramowania układu napędowego. Muszę przyznać, że mam trochę mieszane uczucia…

Bentley EXP 100 GT – luksus jest eko – PROTOTYP

Bentley EXP 100 GT to 3-miejscowy ultraluksusowy i całkowicie elektryczny samochód  koncepcyjny stworzony z okazji stulecia firmy. Layout wnętrza, to nowość. Kierowca siedzi z prawej strony, za nim jest miejsce dla pasażera. Lewa strona pojazdu to jeden królewski fotel. Brytyjska marka nawiązała wyjątkową współpracę z wieloma markami, aby zrealizować EXP 100 GT . Jak podaje są…