Muscle Golf V8 - współczynnik mocy do masy to 1:1 - TUNING - Trends Magazines

Muscle Golf V8 – współczynnik mocy do masy to 1:1 – TUNING

Na tego potwora natrafiliśmy podczas przeglądania speedhunters.com. Samochód został zbudowany w Skandynawii. Tam szalone projekty są „upalane” na najbardziej niezwykłych eventach pod szyldem Gatebil. Właśnie po to powstał ten Golf. Warto też nadmienić, że Skandynawia kocha amerykańskie Muscle Cars. Co więc może powstać, gdy mamy pod ręką potężne V8 LS1, Golfa 4 i naszym celem są zawody driftingowe? Powstanie Golf z napędem na tylną oś i umieszonym zdłużnie silnikiem V8 LS1. Dodatkowo motor jest wyposażony w dwie turbosprężarki Precision Turbo i legitymuje się mocą 1056 KM. Cały pojazd ma masę ok. 1100 kg. I właśnie te dwie wartości dają niesamowity współczynnik mocy do masy- 1:1. W Bugatti Veyron jest 1000 KM mocy i 2000 kg masy, dlatego ta wartość to 0,5:1- o połowę mniej. Ten Golf to potwór, prawda?

Link do prezentacji: GOLF IV SPEEDHUNTERS


Zamów prenumeratę

Podobne

BMW na autostradzie wzrosną opłaty za autostrady dla aut spalinowych

Wzrosną opłaty za autostrady, ale tylko dla… aut spalinowych

Polityka klimatyczna UE zdaje się nie mieć granic. Pojawił się kolejny pomysł, tym razem wymierzony bezpośrednio we właścicieli aut spalinowych, którzy będą zmuszeni zapłacić więcej za przejazd autostradą. O ile wzrosną opłaty za autostrady dla aut spalinowych? Co z hybrydami i elektrykami? Autostrady w Polsce są bardzo drażliwym tematem. Nie dość, że nie mamy ich…

VW Golf 1 front auta

VW Golf Mk1 – niemiecka szkoła w czystym wydaniu

Niski, szybki, brązowy – te trzy słowa najlepiej charakteryzują to auto. Ten Golf Mk1 z 1977 roku to niemiecka szkoła w czystym wydaniu. Kultowy Golf Mk 1 W historii VW można znaleźć wiele przełomowych momentów – np. wprowadzenie przedniego napędu jako standardu aut klasy kompaktowej czy oszczędne i dynamiczne silniki TDI. Jednak żadne z tych…