Muscle Golf V8 - współczynnik mocy do masy to 1:1 - TUNING - Trends Magazines

Muscle Golf V8 – współczynnik mocy do masy to 1:1 – TUNING

Na tego potwora natrafiliśmy podczas przeglądania speedhunters.com. Samochód został zbudowany w Skandynawii. Tam szalone projekty są „upalane” na najbardziej niezwykłych eventach pod szyldem Gatebil. Właśnie po to powstał ten Golf. Warto też nadmienić, że Skandynawia kocha amerykańskie Muscle Cars. Co więc może powstać, gdy mamy pod ręką potężne V8 LS1, Golfa 4 i naszym celem są zawody driftingowe? Powstanie Golf z napędem na tylną oś i umieszonym zdłużnie silnikiem V8 LS1. Dodatkowo motor jest wyposażony w dwie turbosprężarki Precision Turbo i legitymuje się mocą 1056 KM. Cały pojazd ma masę ok. 1100 kg. I właśnie te dwie wartości dają niesamowity współczynnik mocy do masy- 1:1. W Bugatti Veyron jest 1000 KM mocy i 2000 kg masy, dlatego ta wartość to 0,5:1- o połowę mniej. Ten Golf to potwór, prawda?

Link do prezentacji: GOLF IV SPEEDHUNTERS


Zamów prenumeratę

Podobne

Schemat nowej kierownicy BMW

BMW wymyśla kierownicę na nowo?

Ujawniono patent jaki zgłosiło do ochrony BMW. Jest to zupełnie zrewolucjonizowana kierownica, o ile można tak ją jeszcze nazwać. Dla aut autonomicznych Kierownica przedstawiona na rysunkach ma znaleźć zastosowanie w samochodach autonomicznych. Jak wiadomo, w tego rodzaju projektach będzie się już liczyła nie tylko przestrzeń dla pasażerów, ale również dla kierowcy. Takie było jedno z…

Tuning BMW E30 widok z przodu

Wyróżniające się BMW E30 w stylu german i swapem silnika z E46

Kilkudziesięcioletnie bawarskie samochody cieszą się w naszym kraju niesłabnącym zainteresowaniem. Jedni widzą w nich relatywnie tanie auto dające przyjemność z jazdy, inni obdarzają wyjątkowym uczuciem i cieszą się z posiadania pełnoprawnego klasyka. Są także tacy, którzy według własnego gustu modyfikują swoje bawarki. Jedną z takich osób jest Piotr, właściciel prezentowanej E30 w stylu german. BMW E30 serii 3 zadebiutowało w 1982 roku i było…