Muscle Golf V8 - współczynnik mocy do masy to 1:1 - TUNING - Trends Magazines

Muscle Golf V8 – współczynnik mocy do masy to 1:1 – TUNING

Na tego potwora natrafiliśmy podczas przeglądania speedhunters.com. Samochód został zbudowany w Skandynawii. Tam szalone projekty są „upalane” na najbardziej niezwykłych eventach pod szyldem Gatebil. Właśnie po to powstał ten Golf. Warto też nadmienić, że Skandynawia kocha amerykańskie Muscle Cars. Co więc może powstać, gdy mamy pod ręką potężne V8 LS1, Golfa 4 i naszym celem są zawody driftingowe? Powstanie Golf z napędem na tylną oś i umieszonym zdłużnie silnikiem V8 LS1. Dodatkowo motor jest wyposażony w dwie turbosprężarki Precision Turbo i legitymuje się mocą 1056 KM. Cały pojazd ma masę ok. 1100 kg. I właśnie te dwie wartości dają niesamowity współczynnik mocy do masy- 1:1. W Bugatti Veyron jest 1000 KM mocy i 2000 kg masy, dlatego ta wartość to 0,5:1- o połowę mniej. Ten Golf to potwór, prawda?

Link do prezentacji: GOLF IV SPEEDHUNTERS


Zamów prenumeratę

Podobne

Garbus kamper z naczepą. O co tutaj chodzi?- CIEKAWOSTKI

Wiedzieliście, że poczciwy Garbus może być wykorzystany jako ciągnik siodłowy? W USA istniała specjalna naczepa kempingowa montowana do dachu, która była pieszczotliwie nazywana "The gooseneck", czyli gęsia szyjka. Podobno istniało tylko kilka sztuk. Na żywo raczej trudno będzie ją spotkać- dlatego zapraszamy na materiał filmowy z epoki! https://www.youtube.com/watch?v=SpwH9WeVEfU

Nissaj Juke auto od tyłu

Wyprawa w przyszłość – test Nissan Juke N-Design

Nissan lubi odważne linie. Takie było i jest nadal widoczne na drogach Murano. Taki też był i jest mniejszy brat - Juke. Sprawdziliśmy, jak się spisuje ten bardziej młodzieżowy model w odmianie N-Design. Nie da się ukryć, że Juke jest autem zwracającym uwagę. Tak było od chwili jego prezentacji w Genewie w 2009. Podobnie futurystyczne…