Mocny tuning BMW X6 M - Trends Magazines

Mocny tuning BMW X6 M

Podwójnie doładowane silniki nowych modeli M są ogromnie podatne na tuning. Na wykorzystanie ich potencjału zdecydował się Hamann, który przedstawił Tycoon II M.

Sportowy SUV powstał na bazie 555-konnego X6 M. Modyfikując elektronikę sterującą jednostką napędową 4.4 V8 oraz wyposażając ją w sportowy wydech uzyskano 670 KM i 950 Nm! Pakiety mocy są obwarowane zapisem „nür export”, co oznacza, że zmodyfikowane X6 M ma problemy ze spełnieniem norm emisji.

Hamann nie podaje, jak dodatkowa porcja sił napędowych wpłynęła na osiągi, ograniczając się do dyplomatycznego stwierdzenia, że Tycoon II M jest zdolne do przekroczenia magicznej granicy 300 km/h. W przypadku 2,4-tonowego SUV-a to imponujący wynik.

Hamann nie byłby sobą, gdyby nie opracował agresywnego body-kitu. Z katalogu tunera można wybrać m.in. nowe zderzaki, dwa spojlery klapy bagażnika, karbonową maskę oraz nakładki poszerzające błotniki. Dla modelu Tycoon II M Hamann proponuje felgi w rozmiarze 20 ‒ 23 cali.

Zamawiający ma także szerokie pole do popisu podczas kompletowania dodatków do kabiny. W ofercie tunera z Laupheim znajdują się m.in. metalowe nakładki na pedały, sportowe kierownice oraz tarcze prędkościomierza ze skalą sięgającą 320 km/h.

Podobne

Modele BMW 507 Barnfind

To BMW stało w szopie przez 43 lata!

Takie historie zdarzają się wyjątkowo rzadko, a jeśli już to wywołują niemałą sensację. Nie inaczej jest w tym przypadku. W 1979 roku to BMW zostało zaparkowane w garażu i ... stało tam aż do teraz. Nie trzeba nikomu przedstawiać modelu 507. Fani marki wiedzą, że to prawdziwy biały kruk nie tylko spośród wszystkich modeli z…

Używane BMW E34 M5 (1988-1995). Ceny, zalety, wady i typowe usterki (cz. 2/5)

BMW Motorsport GmbH nie miało pewności, jak rynek przyjmie E28 M5. Spore zainteresowanie sportową limuzyną było sygnałem, że obrano dobrą drogę. Wykorzystując doświadczenia i sprawdzone już podzespoły – z silnikiem i układem przeniesienia napędu włącznie, zbudowano E34 M5. Ponownie postawiono na ręczną produkcję w manufakturze w Garching, która pracowała nad karoseriami przywożonymi z Dingolfing. Podobno…