Mocny tuning BMW X6 M - Trends Magazines

Mocny tuning BMW X6 M

Podwójnie doładowane silniki nowych modeli M są ogromnie podatne na tuning. Na wykorzystanie ich potencjału zdecydował się Hamann, który przedstawił Tycoon II M.

Sportowy SUV powstał na bazie 555-konnego X6 M. Modyfikując elektronikę sterującą jednostką napędową 4.4 V8 oraz wyposażając ją w sportowy wydech uzyskano 670 KM i 950 Nm! Pakiety mocy są obwarowane zapisem „nür export”, co oznacza, że zmodyfikowane X6 M ma problemy ze spełnieniem norm emisji.

Hamann nie podaje, jak dodatkowa porcja sił napędowych wpłynęła na osiągi, ograniczając się do dyplomatycznego stwierdzenia, że Tycoon II M jest zdolne do przekroczenia magicznej granicy 300 km/h. W przypadku 2,4-tonowego SUV-a to imponujący wynik.

Hamann nie byłby sobą, gdyby nie opracował agresywnego body-kitu. Z katalogu tunera można wybrać m.in. nowe zderzaki, dwa spojlery klapy bagażnika, karbonową maskę oraz nakładki poszerzające błotniki. Dla modelu Tycoon II M Hamann proponuje felgi w rozmiarze 20 ‒ 23 cali.

Zamawiający ma także szerokie pole do popisu podczas kompletowania dodatków do kabiny. W ofercie tunera z Laupheim znajdują się m.in. metalowe nakładki na pedały, sportowe kierownice oraz tarcze prędkościomierza ze skalą sięgającą 320 km/h.

Podobne

Flagowa wpadka. Najdroższe BMW jadą do serwisu!

Podwójnie doładowane 6.6 V12 o mocy 610 KM i cena, która może przekroczyć astronomiczny próg miliona złotych sprawiają, że M760Li jest wyjątkowym modelem BMW. Niestety okazało się, że drobne niedociągnięcie jest w stanie zburzyć perfekcyjny obraz całości. BMW Vertriebs GmbH Oddział w Polsce, z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że…

Tuning BMW E36 320i widok z przodu

Ta „Żaba” E36 może budzić podziw

„Strasna zaba” ‒ to tytuł satyrycznego „wiersza dla sepleniących” Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego. Utworu, przy którym można zdrowo się pośmiać. Zielone E36 należące do Michała pokazuje jednak, że „Żaba” może także budzić podziw. Zanim Michał nabył swoje E36 i nadał mu taki przydomek, jeździł ostatnim tylnonapędowym kompaktem przed erą BMW serii 1 i 2, czyli Polonezem…