Mimo pandemii BMW na czele sprzedaży aut premium - Trends Magazines
15 kwietnia 2021

Mimo pandemii BMW na czele sprzedaży aut premium

BMW G20

Mimo pandemii nie słabnie miłość naszych rodaków do bawarskiej marki. Jak podał instytut badawczy SAMAR w marcu br. w Polsce zarejestrowane zostały 10.132 samochody klasy premium(33,88 proc. więcej niż w lutym br.  i 70,72 proc. więcej w porównaniu z marcem 2020). Zgadnijcie, która marka wiedzie prym?

Jak się okazuje po analizie raportu najchętniej sięgamy po auta z logo BMW na masce (2.300 w marcu i 6.076 w okresie styczeń-marzec 2021), zostawiając w pobitym polu Mercedesa i Audi.

Jeśli chodzi o zamiłowanie do konkretnych modeli to na czele jest… Volvo XC, a BMW w TOP 10 marca ulokowało aż 4 modele: serię 3 (411 aut), X5 (304), X3 (255), serię 5 (244). O każdym z tych aut, jego wadach i zaletach, przeczytasz na naszej stronie oraz w ukazującym się co 3 miesiące “BMW TRENDS”.

Łącznie w I kwartale 2021 roku krajowe wydziały komunikacji wpisały do swoich baz danych 23 883 samochodów z wyższej półki, o 26,10 proc. (4 944 sztuki) więcej w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego.

RT

Podobne

BMW 3/15 i 3/20 PS – Pierwsze monachijskie automobile

Kiedy w listopadzie 1916 roku w wieku trzydziestu lat Franz Josef Popp odbywał podróż służbową z Wiednia do Monachium, trwała I wojna światowa, która stanowiła główną siłę napędową większości firm produkujących silniki lotnicze. Zadaniem F.J. Poppa było koordynowanie licencyjnej produkcji 12-cylindrowych silników lotniczych w małej firmie Karl Rapp Motorenwerke. Funkcję tę powierzył mu jego ówczesny…