Masz auto po tuningu? Nie pokazuj się nim we Wrocławiu - Trends Magazines

Masz auto po tuningu? Nie pokazuj się nim we Wrocławiu

Wrocławska grupa Speed ma ostatnio pełne ręce roboty. Mundurowi chwalą się, że odnoszą spore sukcesy w łapaniu miłośników garażowego tuningu. Rzucające się w oczy, przerobione auta są wabikiem na policjantów. 

Wrocławska drogówka dała się poznać, jako ta, która bardzo nie lubi aut po tuningu. To pewnego rodzaju paradoks, bo przecież Wrocław jest od lat stolicą dużych imprez motoryzacyjnych, także o charakterze tuningowym, to tutaj odbywa się międzynarodowa impreza – Ultrace.

Obława wrocławskiej policji. Posypały się dowody i mandaty

Łupem funkcjonariuszy wrocławskiej grupy Speed padło ostatnio kilka ciekawych pojazdów. Kierowca tego BMW został zatrzymany za przekroczenie prędkości oraz brak tablicy rejestracyjnej z przodu. Tłumaczył się, że ta odczepiła się i dlatego chwilowo przewoził ją na fotelu pasażera. Mundurowi nie dali się jednak przekonać, ale kierowca był nieustępliwy i postanowił skierować sprawę do sądu. 

 

 

Kolejną „ofiarą” grupy Speed okazał się młody kierowca czerwonej Corvetty. Został zatrzymany, ponieważ posiadał niezgodne z prawem czerwone kierunkowskazy. Również w tym przypadku kierowca nie przyjął mandatu. Policjanci zasugerowali mu, aby… wezwał lawetę. Warto tutaj zwrócić uwagę także na amerykańskie samochody z Ukrainy, z których znaczna większość posiada czerwone kierunkowskazy. 

Właściciel przerobionej Hondy wykazał się większą pokorą i przyjął wszystkie pięć nałożonych przez mundurowych mandatów – i za wykroczenia w ruchu drogowym, i za stan samochodu. Musiał swój samochód odholować na lawecie. 

Waszym zdaniem takie akcje faktycznie są potrzebne, czy to tylko szukanie pieniędzy do budżetu?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

E46 Touring z 2JZ o mocy 900 KM- TUNING

Jason jeździł E36 M3. To było daily i auto na tor. Niestety samochód z upływem czasu stał się zbyt wolny... Naturalnie pojawił się pomysł na budowę jakiegoś szalonego i mocnego projektu. I wtedy w Jasonie obudziła się miłość do kombi z dawnych lat... Ale które kombi to tak samo dobry samochód, jak większość sportowych coupe?…

Hannover fabryka VW T1 Bulli

Volkswagen T1 Bulli to legenda z Hannoveru

65 lat, ale do emerytury jeszcze daleko: dokładnie 8 marca 1956 roku, w fabryce Volkswagena w Hanowerze-Stöcken, ruszyła produkcja legendarnego Volkswagena T1, zwanego przez swoich fanów Bulli. Od tego momentu wyprodukowano tam ponad 9 milionów sztuk Transportera.  Bulli to symbol „niemieckiego cudu gospodarczego” W połowie lat ’50 XX w., z małych radioodbiorników tranzystorowych rozbrzmiewa przebój…