Manhart MHX3 600 - najmocniejsze X3 - Trends Magazines

Manhart MHX3 600 – najmocniejsze X3

Jeśli nie wystarcza wam zwykłe BMW X3 M Competition, niemiecki tuner oferuje coś specjalnego. Manhart MHX3 600 to prawdopodobnie najmocniejsza odmiana X-trójki, oczywiście po modyfikacjach. 

Manhart zazwyczaj skupia się samochodach bawarskiej marki, choć znamy też zupełnie inne projekty tego tunera. Teraz Manhart zdecydował się pokazać średniego SUVa – X3 w super mocnej wersji.

Limitowany do 10 sztuk

oparty jest na najmocniejszej odmianie BMW X3, czyli M Competition. Seryjne auto oferuje turbodoładowany motor R6 o mocy 510 KM i 650 Nm. Manhart dołożył dodatkową jednostkę sterującą silnikiem i sportowy układ wydechowy ze stali nierdzewnej z aktywnymi klapami. Dla wersji na eksport przewidziano wydech ze sportowymi katalizatorami.

Jaki jest efekt modyfikacji? 635 KM i 785 Nm. Nie zmierzono co prawda osiągów Manharta MHX3 600, ale możemy spodziewać się czasów rzędu 4 s od 0-100 km/h oraz prędkości maksymalnej ok. 280 km/h. 

Podniesienie mocy to nie jedyne modyfikacje, które wprowadził niemiecki tuner. SUV został obniżony o 30 mm, dzięki sprężynom H&R, a nadkola wypełniają potężne felgi Alpina z oponami o rozmiarach 255/35 R22 z przodu i 295/30 R22 z tyłu. 

Zajęto się też wyglądem zewnętrznym. Mahnart zastosował tu karbonowe dodatki w postaci przedniego splitera, nakładek na progi i tylnego dyfuzora. Manhart nie podał cen modelu MHX3 600. Jeśli chcecie zamówić super mocnego SUVa, musicie skontaktować się bezpośrednio z niemieckim tunerem

Konrad Maruszczak

Podobne

VW Arteon

Arteon ma dwie wersje nadwoziowe. Co jeszcze?

Arteon to model typu Gran Turismo i Volkswagen prezentuje teraz drugą wersję tego auta oraz sportowego Arteona Shooting Brake wyróżniającego się stylistyką. Sprzedaż nowego modelu w Europie już się rozpoczęła.  Arteon eHYBRID – bezemisyjny w mieście Hybrydowy zespół napędowy typu plug-in o mocy 160 kW (218 KM). Wraz z prezentacją nowego Arteona Shooting Brake Volkswagen…

VW Polo 86c auto z boku

Co za historia VW Polo 86C, a wszystkiemu winien szwagier…

Wszystko ma swój początek, fascynacja motoryzacją i konkretną marką również. W Andym volkswagenowego bakcyla zaszczepił szwagier. A on obiecał sobie, że kiedyś stanie się właścicielem VW Polo. Po długich poszukiwaniach w 2004 roku w Niemczech kupił Polo 86c wyprodukowane w 1987 roku. Było w nienagannym stanie z symbolicznym, jak na swój wiek, przebiegiem 150 tys.…