Manhart MHX3 600 - najmocniejsze X3 - Trends Magazines

Manhart MHX3 600 – najmocniejsze X3

Jeśli nie wystarcza wam zwykłe BMW X3 M Competition, niemiecki tuner oferuje coś specjalnego. Manhart MHX3 600 to prawdopodobnie najmocniejsza odmiana X-trójki, oczywiście po modyfikacjach. 

Manhart zazwyczaj skupia się samochodach bawarskiej marki, choć znamy też zupełnie inne projekty tego tunera. Teraz Manhart zdecydował się pokazać średniego SUVa – X3 w super mocnej wersji.

Limitowany do 10 sztuk

oparty jest na najmocniejszej odmianie BMW X3, czyli M Competition. Seryjne auto oferuje turbodoładowany motor R6 o mocy 510 KM i 650 Nm. Manhart dołożył dodatkową jednostkę sterującą silnikiem i sportowy układ wydechowy ze stali nierdzewnej z aktywnymi klapami. Dla wersji na eksport przewidziano wydech ze sportowymi katalizatorami.

Jaki jest efekt modyfikacji? 635 KM i 785 Nm. Nie zmierzono co prawda osiągów Manharta MHX3 600, ale możemy spodziewać się czasów rzędu 4 s od 0-100 km/h oraz prędkości maksymalnej ok. 280 km/h. 

Podniesienie mocy to nie jedyne modyfikacje, które wprowadził niemiecki tuner. SUV został obniżony o 30 mm, dzięki sprężynom H&R, a nadkola wypełniają potężne felgi Alpina z oponami o rozmiarach 255/35 R22 z przodu i 295/30 R22 z tyłu. 

Zajęto się też wyglądem zewnętrznym. Mahnart zastosował tu karbonowe dodatki w postaci przedniego splitera, nakładek na progi i tylnego dyfuzora. Manhart nie podał cen modelu MHX3 600. Jeśli chcecie zamówić super mocnego SUVa, musicie skontaktować się bezpośrednio z niemieckim tunerem

Konrad Maruszczak

Podobne

Tuning-VW-Golf-4-TDI-widok z tyłu

Golf 4 TDI z chipem i gwintowanym zawieszeniem – jak to można zrobić?

Na wstępie musimy zaznaczyć, że opisywany Golf wygląda już inaczej. A wszystko przez Maćka, który nieustannie modernizuje swoje auto. Gdy umówiliśmy się z nim na sesję zdjęciową, Golf wyglądał tak jak teraz. Od tego czasu zmienił się i stał żywym przykładem na to, jak niektórzy potrafią rozwijać swe umiejętności w sztuce tuningowej. W poszukiwaniu Golfa…

Sekrety BMW M4 DTM. Jak zbudowana jest wyścigówka?

Sezon 2014 DTM należał do Marco Wittmanna, który wyjeździł mistrzostwo za kierownicą BMW M4. Postanowiliśmy wziąć bawarską wyścigówkę pod lupę i odkryć sekret jej skuteczności. Nim przejdziemy do szczegółów, postawmy sprawę jasno. Wyścigowe M4 DTM nie ma nic wspólnego z seryjnie produkowanym M4. Marketingowcy mogą dwoić się i troić, by utwierdzić klientów w innym przekonaniu,…