Maksymalna efektywność elektrycznego Nissana IMx - Trends Magazines

Maksymalna efektywność elektrycznego Nissana IMx

Nissan zaprezentował w pełni elektryczny oraz autonomiczny model IMx na Salonie Samochodowym w Tokio. Samochód zapowiada rozwój firmy, jej innowacyjne podejście do zmian w zakresie zasilania i prowadzenia pojazdów.

„Bezemisyjny koncepcyjny crossover IMx jest zapowiedzią przyszłych kierunków rozwoju inteligentnej mobilności Nissana. Poprzez inteligentną mobilność Nissan stara się zmieniać sposób komunikacji między ludźmi i samochodami, a także interakcje między samochodami i społeczeństwem w bliższej i dalszej przyszłości.” — powiedział Daniele Schillaci, wiceprezes zarządu ds. globalnego marketingu i sprzedaży w dziale samochodów bezemisyjnych i akumulatorów.

Nissan IMx to przede wszystkim niezawodny partner, ma zapewniać bezpieczniejszą i wygodniejszą jazdę, dającą radość i satysfakcję. Stworzone jest po to, by zmieniało życie kierowców. Celem jest wygoda i przyjemność jazdy elektrycznym samochodem, z zasięgiem ponad 600 kilometrów na jednym ładowaniu. Koncepcyjny samochód wyposażony jest w tzw. ProPILOT, system ten chowa kierownicę w desce rozdzielczej i rozkłada fotele – tak by jadące osoby mogły się zrelaksować podczas podróży. Posiada też obszerną kabinę, doskonałe właściwości jezdne oraz cichy zespół napędowy.

Innowacyjnością jest wkład w budowę infrastruktury społecznej, który polega np. na tym, że samochód potrafi sam zaparkować w miejscu umożliwiającym podłączenie się do sieci elektroenergetycznej i funkcjonować jako wirtualna elektrownia.

Kluczowymi cechami Nissana IMx są: cisza, wysoka kultura pracy podzespołów, komfort, lekkość, dynamika i harmonia.

Fot. Nissan

Podobne

BMW E30 e-M3, czyli jak zaczynał RIMAC Automobili- CIEKAWOSTKI

Firma Rimac Automobili została założona w 2009 r. w Sveta Nedelja, niedaleko Zagrzebia w Chorwacji. Gdy miał 19 lat, Mate Rimac zaczął przerabiać BMW E30, które było jego pierwszym autem i zarazem pierwszym samochodem testowym  Rimac. „Posiadałem stare BMW E30 z 1984, którego używałem do wyścigów torowych i driftu. Podczas jednego z tych wyścigów silnik…

Co wybrać: BMW M4 Coupé czy M6 Coupé?

Tydzień z dwoma autami spod znaku M Power natchnął nas do nietypowego porównania. Inne moce, inne rozmiary i inna cena – dwie zupełnie różne bajki. Wynik wydawał się oczywisty, lecz z czasem zrozumieliśmy, że wcale tak nie jest.  M4 Coupé Pierwszy narożnik na ringu zajęło BMW M4 Coupé. Smukłe, zadziorne nadwozie pokryte alpejską bielą prezentuje…