Maksymalna efektywność elektrycznego Nissana IMx - Trends Magazines

Maksymalna efektywność elektrycznego Nissana IMx

Nissan zaprezentował w pełni elektryczny oraz autonomiczny model IMx na Salonie Samochodowym w Tokio. Samochód zapowiada rozwój firmy, jej innowacyjne podejście do zmian w zakresie zasilania i prowadzenia pojazdów.

„Bezemisyjny koncepcyjny crossover IMx jest zapowiedzią przyszłych kierunków rozwoju inteligentnej mobilności Nissana. Poprzez inteligentną mobilność Nissan stara się zmieniać sposób komunikacji między ludźmi i samochodami, a także interakcje między samochodami i społeczeństwem w bliższej i dalszej przyszłości.” — powiedział Daniele Schillaci, wiceprezes zarządu ds. globalnego marketingu i sprzedaży w dziale samochodów bezemisyjnych i akumulatorów.

Nissan IMx to przede wszystkim niezawodny partner, ma zapewniać bezpieczniejszą i wygodniejszą jazdę, dającą radość i satysfakcję. Stworzone jest po to, by zmieniało życie kierowców. Celem jest wygoda i przyjemność jazdy elektrycznym samochodem, z zasięgiem ponad 600 kilometrów na jednym ładowaniu. Koncepcyjny samochód wyposażony jest w tzw. ProPILOT, system ten chowa kierownicę w desce rozdzielczej i rozkłada fotele – tak by jadące osoby mogły się zrelaksować podczas podróży. Posiada też obszerną kabinę, doskonałe właściwości jezdne oraz cichy zespół napędowy.

Innowacyjnością jest wkład w budowę infrastruktury społecznej, który polega np. na tym, że samochód potrafi sam zaparkować w miejscu umożliwiającym podłączenie się do sieci elektroenergetycznej i funkcjonować jako wirtualna elektrownia.

Kluczowymi cechami Nissana IMx są: cisza, wysoka kultura pracy podzespołów, komfort, lekkość, dynamika i harmonia.

Fot. Nissan

Podobne

Honda Civic EJ9. Tuning ekstremalny, czyli wersja euroR

Civiców szóstej generacji o trzydrzwiowym nadwoziu – nie tylko seryjnych, również po modyfikacjach – po polskich drogach jeździ bardzo wiele. Ten zdecydowanie wyróżnia się jednym parametrem – jego moc – aż 524 KM robi ogromne wrażenie! Honda Civic to model legendarny. Pierwszy egzemplarz o tej nazwie wyjechał z fabryki w 1979 r. jako dwuosobowy sedan.…

Formula E

„Battery low”, czyli jak połowa stawki wyścigu Formuły E odpadła z rywalizacji

Formuła E to "elektryczne więzienie", a kierowcy ścigają się ze sobą oraz ze spadającym zasięgiem akumulatorów... Jedną z głównych atrakcji każdego wyścigu jest strategia zespołów dotycząca zarządzania energią. Każdy kierowca ma określoną ilość prądu, z którego może skorzystać. Jeśli użyjesz zbyt dużo, to albo utkniesz na torze, albo zostaniesz zdyskwalifikowany po wyścigu. I tak właśnie…