M2 Competition na ostro - Trends Magazines

M2 Competition na ostro

BMW M2 Competition tuning 3DDesign

Wprowadzając specjalne sportowe modele i uruchamiając ofertę dodatków z linii M Performance BMW chciało powalczyć trochę o pieniądze kierowców, które zdobywali dotychczas przede wszystkim niezależni tunerzy. Plan udał się, ale nie wstrząsnął rynkiem.

BMW M2 Competition tuning 3DDesign

Kolejne projekty wiodących firm tuningowych dowodzą, że każdy jest w stanie znaleźć dla siebie miejsce na rynku. Japońskie 3DDesign wzięło na warsztat BMW M2 Competition– samochód teoretycznie bliski perfekcji już w seryjnym wydaniu.

BMW M2 Competition tuning 3DDesign

Udało się go jednak zmienić na lepsze. Firma 3DDesign wyposażyła M2 w zestaw karbonowych dodatków, który obejmuje dokładki przedniego zderzaka i progów, obudowy lusterek i tylny dyfuzor. Japoński tuner wyposażył M2 w felgi własnego projektu. Potężne hamulce z 6-tłoczkowymi zaciskami na przedniej osi oraz pływającymi i nacinanymi tarczami dobrano z oferty Brembo.

BMW M2 Competition tuning 3DDesign

Zaproponowane przez 3DDesign modyfikacje podkreśliły półwyczynowy charakter M2 Competition, które BMW budowało z myślą o bywalcach torów wyścigowych, a jednocześnie pozostały w granicach dobrego smaku. Pozostaje czekać na kolejne ciekawe projekty z Kraju Kwitnącej Wiśni.

BMW M2 Competition tuning 3DDesign

Możesz zamówić prenumeratę i być na bieżąco z nowinkami i ciekawostkami dotyczącymi BMW TUTAJ

Podobne

Silnik V16 w BMW serii 7, czyli „Złota Rybka” – CIEKAWOSTKI

Przedstawiamy BMW 7 typoszeregu E32 z silnikiem V16 pod maską. Tak, nie przewidziało Wam się- V16. „Oto, co dzieje się, kiedy pozwalasz swoim inżynierom na kreatywność”, brzmi wiadomość od BMW Group Classic. W 1987 roku BMW chciało wypróbować nowy rodzaj silnika. Wzieli więc motor V12 i dołożyli 4 kolejne cylindry. Po rocznych pracach inżynieryjnych powstał 6,7-litrowy potwór…

Tuning BMW 1 AC Schnitzer

Kompaktowa „jedynka” F40 doprawiona przez AC Schnitzera

Kompaktowa seria 1 F40 to najmniejszy model w ofercie BMW. Nie oznacza to, że nie budzi emocji. Zwłaszcza w wersji doprawionej przez AC Schnitzera. Renomowany tuner wziął na warsztat topowy wariant M135i. Zorganizowanie sesji zdjęciowej na północnej pętli Nürburgringu nie jest dziełem przypadku – to naprawdę szybkie auto, które już po 4,8 s od startu osiąga 100 km/h. AC Schnitzer nie eksperymentował…