M2 Competition na ostro - Trends Magazines

M2 Competition na ostro

BMW M2 Competition tuning 3DDesign

Wprowadzając specjalne sportowe modele i uruchamiając ofertę dodatków z linii M Performance BMW chciało powalczyć trochę o pieniądze kierowców, które zdobywali dotychczas przede wszystkim niezależni tunerzy. Plan udał się, ale nie wstrząsnął rynkiem.

BMW M2 Competition tuning 3DDesign

Kolejne projekty wiodących firm tuningowych dowodzą, że każdy jest w stanie znaleźć dla siebie miejsce na rynku. Japońskie 3DDesign wzięło na warsztat BMW M2 Competition– samochód teoretycznie bliski perfekcji już w seryjnym wydaniu.

BMW M2 Competition tuning 3DDesign

Udało się go jednak zmienić na lepsze. Firma 3DDesign wyposażyła M2 w zestaw karbonowych dodatków, który obejmuje dokładki przedniego zderzaka i progów, obudowy lusterek i tylny dyfuzor. Japoński tuner wyposażył M2 w felgi własnego projektu. Potężne hamulce z 6-tłoczkowymi zaciskami na przedniej osi oraz pływającymi i nacinanymi tarczami dobrano z oferty Brembo.

BMW M2 Competition tuning 3DDesign

Zaproponowane przez 3DDesign modyfikacje podkreśliły półwyczynowy charakter M2 Competition, które BMW budowało z myślą o bywalcach torów wyścigowych, a jednocześnie pozostały w granicach dobrego smaku. Pozostaje czekać na kolejne ciekawe projekty z Kraju Kwitnącej Wiśni.

BMW M2 Competition tuning 3DDesign

Możesz zamówić prenumeratę i być na bieżąco z nowinkami i ciekawostkami dotyczącymi BMW TUTAJ

Podobne

Zawieszenie_KW_BMW_E24_tuning

Zglebić E24 z KW – TUNING

Samochody sprzed lat miały znacznie większe prześwity od obecnych aut. Kto planuje przybliżenie ich karoserii do ziemi, często ma trudny orzech do zgryzienia. Problemy miłośników BMW serii 6 rozwiązało KW. W ofercie firmy pojawiło się gwintowane zawieszenie Raab Variant 3, które KW Automotive opracowało we współpracy ze specjalizującym się w zabytkowych BMW Raab Classics. „Gwint”…

Zdany egzamin Mini Coopera S

Mini odeszło od korzeni. Urosło, zostało wyoblone, ma karykaturalnie duże reflektory i jest dostępne w pięciodrzwiowej wersji, która zatraciła charakterystyczne proporcje. Brzmi fatalnie? Owszem. Ale tylko do czasu zajęcia miejsca za kierownicą... Od samego początku sprawy mają się dobrze. Siedzisko fotela znajduje się w niewielkiej odległości od podłogi. Można usiąść, jak przystało na sportowy samochód…