M2 Competition na ostro - Trends Magazines

M2 Competition na ostro

BMW M2 Competition tuning 3DDesign

Wprowadzając specjalne sportowe modele i uruchamiając ofertę dodatków z linii M Performance BMW chciało powalczyć trochę o pieniądze kierowców, które zdobywali dotychczas przede wszystkim niezależni tunerzy. Plan udał się, ale nie wstrząsnął rynkiem.

BMW M2 Competition tuning 3DDesign

Kolejne projekty wiodących firm tuningowych dowodzą, że każdy jest w stanie znaleźć dla siebie miejsce na rynku. Japońskie 3DDesign wzięło na warsztat BMW M2 Competition– samochód teoretycznie bliski perfekcji już w seryjnym wydaniu.

BMW M2 Competition tuning 3DDesign

Udało się go jednak zmienić na lepsze. Firma 3DDesign wyposażyła M2 w zestaw karbonowych dodatków, który obejmuje dokładki przedniego zderzaka i progów, obudowy lusterek i tylny dyfuzor. Japoński tuner wyposażył M2 w felgi własnego projektu. Potężne hamulce z 6-tłoczkowymi zaciskami na przedniej osi oraz pływającymi i nacinanymi tarczami dobrano z oferty Brembo.

BMW M2 Competition tuning 3DDesign

Zaproponowane przez 3DDesign modyfikacje podkreśliły półwyczynowy charakter M2 Competition, które BMW budowało z myślą o bywalcach torów wyścigowych, a jednocześnie pozostały w granicach dobrego smaku. Pozostaje czekać na kolejne ciekawe projekty z Kraju Kwitnącej Wiśni.

BMW M2 Competition tuning 3DDesign

Możesz zamówić prenumeratę i być na bieżąco z nowinkami i ciekawostkami dotyczącymi BMW TUTAJ

Podobne

Inauguracja sezonu BMW-Challenge – Górecki na podium!

"Inauguracja sezonu po pięciomiesięcznej przerwie na bardzo technicznej, ciasnej i krętej trasie poligonu była dla mnie prawdziwym wyzwaniem. (...) To był najlepszy rajdowy weekend w dotychczasowych moich startach i genialne rozpoczęcie sezonu." - opowiada Rafał Górecki, zwycięzca I rundy AB CUP i BMW-Challenge. Automobilklub Bydgoski w dniu 1 kwietnia zorganizował I rundę Ogólnopolskiego Rallysprintu AB…

BMW osiągnęło szczyt. Marka z Monachium już nie będzie taka sama

Jak stwierdził dyrektor finansowy niemieckiej marki - BMW osiągnęło „punkt krytyczny” w swojej strategii, przechodząc z pojazdów spalinowych na pojazdy elektryczne. Czy to oznacza, że marka już nie będzie produkowała silników spalinowych. Nie do końca. BMW zdaje się być jedną z niewielu marek, które niezbyt przychylnym okiem patrzą na postępującą elektryfikację. Prezes marki, Oliver Zipse…