BMW M5 E60 - czy to najszybszy karawan świata? - Trends Magazines

BMW M5 E60 – czy to najszybszy karawan świata?

Bardzo nietypowy wóz przyłapano na ulicach Aten. To samochód pogrzebowy zbudowany prawdopodobnie na bazie BMW M5 E60. Chcielibyście takim pojechać w ostatnią drogę?

Na polskich drogach możemy spotkać przeróżne karawany stworzone na bazie Mercedesów, Jaguarów, czy chociażby Volkswagenów Multivan. Ale takiego auta pogrzebowego jeszcze nie widzieliśmy! Zdjęcia nietypowego samochodu pojawiły się w serwisie carscoops

BMW M5 E60 wygląda nieco komicznie i nie jest pewne, czy to prawdziwa „emka”. Wygląd zewnętrzny jednak na to wskazuje. Mamy bowiem przedni zderzak z dużym wlotem powietrza do chłodnicy, oryginalne lusterka, felgi, a także chromowane „skrzela” po bokach pojazdu. Także cztery końcówki układu wydechowego sugerują, że mamy do czynienia z prawdziwym M5. Jedynym elementem, który nie pasuje to przednie tarcze hamulcowe. W modelu M5 E60 są one nieco większe i nawiercane, tutaj wyglądają na zwykłe. 

Jeżeli tak jest to pod maską jest do dyspozycji 507 KM krzesane z wolnossącego motoru V10 o pojemności pięciu litrów. To może czynić go najszybszym karawanem świata. Czy jednak komuś śpieszy się na tamten świat, żeby wybierać taki karawan? Jest to z pewnością bardzo kontrowersyjny samochód. Jak Wam się podoba?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Te samochody kradną najczęściej – lista kradzionych modeli 2020

Właściciele tych aut raczej nie mogą spać spokojnie. Mamy najnowszy raport najchętniej kradzionych marek i modeli aut w 2020 roku. Niestety na liście jest też BMW i to na wysokiej pozycji. Od kilku lat liczba kradzionych samochodów w Polsce utrzymuje się na stałym poziomie. W ubiegłym roku z powodu kradzieży wyrejestrowano 6910 aut. To o…

Milion kilometrów Volkswagenem Polo 1.4 TDI

Polo czwartej generacji pana Sławomira zostało kupione 26 kwietnia 2004 r. w salonie Volkswagena w Piotrkowie Trybunalskim. Samochód, początkowo zarejestrowany jako ciężarowy, był używany w firmie transportowej i służył do przewozu kierowców. Bardzo często zdarzało się, że na liczniku Polo przybywało po 15 – 20 tys. km. miesięcznie. Po odbyciu „służby” w firmie auto przerejestrowano…