Limo na bazie Volkswagena T5. To 8-metrowy gigant! - WIDEO - Trends Magazines

Limo na bazie Volkswagena T5. To 8-metrowy gigant! – WIDEO

VW T5 super long Mikiciuk_1

Patryk Mikiciuk znalazł i pokazał w swoim wideo Volkswagena T5 z 2011 w wersji limuzyna! Ten zmodyfikowany pojazd ma, bagatela, 8 metrów długości i powstał z aż 5 samochodów! Na dodatek ten egzemplarz ma dwie tylne osie i, co ciekawe, są to standardowe konstrukcje do T5.

PRENUMERATA TRENDS

Co we wnętrzu tego Volkswagena T5?

Bus ma wnętrze ze standardowej wersji Caravelle, a za trzecim rzędem siedzeń powstała zabudowa z dwóch skórzanych kanap, które można zmieniać w szerokie łóżko. Auto waży 2960 kg i można się nim poruszać mając prawo jazdy kat. B. Z innych ciekawostek dowiadujemy się, że tylne szyby boczne zostały wyprodukowane na specjalne zamówienie.

VW T5 super long Mikiciuk_1
fot. Patryk Mikiciuk/Youtube.com

Ciekawoski o Volkswagenie T5

Właściciel deklaruje, że autem jeździ się bardzo dobrze. ale zapowiada, że nie podjąłby się ponownie budowy takiego samochodu. Z informacji wynika również, że najprowdopodobniej jest to najdłuższy istniejący bus Volkswagen T5. Właściciel rozpoczął budowanie go w 2014 i ukończył w 2016. Jeżeli wiecie o dłuższym – dajcie znać!

VW T5 super long Mikiciuk_1
fot. Patryk Mikiciuk/Youtube.com

Film Patryka Mikiciuka o Volkswagenie T5

 

Podobne

rs6-22-inch-wheels-polished

1000 KM w rodzinnym kombi

Audi RS6 od Wheelsandmore to 6 Etapów do szczęścia. Przejdź przez wszystkie, a otrzymasz niesamowite auto o mocy 1010 KM. Etap 1: soft Korzystając z klasycznej zmiany oprogramowania, tuner Audi proponuje 710 KM i 920 Nm z pierwotnych 600 KM i 800 Nm. Cena za upgrade to około 2100 Euro. Dzięki aktualizacji ECU blokada predkości maksymalnej…

Kompresor G60 – usterki, naprawy, ceny. Poradnik kupującego VW z G40/G60

Z powodu technicznej oryginalności coraz częściej poszukiwane są używane Volkswageny z motorami G40/G60. Ich newralgicznym punktem jest kompresor. Jakie ma usterki, ile kosztują naprawy? Mechaniczne doładowanie silników benzynowych od dawna uchodzi za dość ekskluzywny sposób zwiększania mocy. Dlaczego zatem starsze modele Volkswagena wyposażone w mechaniczną sprężarkę typu G nie cieszą się dziś zbyt dobrą opinią?…