Lamborghini Sián FKP 37, czyli hołd dla F. K. Piëcha i ponad 800 KM. - Trends Magazines

Lamborghini Sián FKP 37, czyli hołd dla F. K. Piëcha i ponad 800 KM.

Lamborghini Sián FKP 37

Automobili Lamborghini uhonorowało Ferdinanda K. Piëcha poprzez premierę pierwszego hybrydowego supersportowego samochodu, zaprezentowanego podczas targów IAA we Frankfurcie. Najszybsze Lamborghini będzie nosiło przydomek Sián FKP 37, w uznaniu Ferdinanda Karla Piëcha, urodzonego w 1937 roku, który odegrał znaczącą rolę w przejęciu Automobili Lamborghini w 1998 roku przez Audi AG.

Lamborghini Sián FKP 37

Lamborghini Sián FKP 37

Lamborghini Sián FKP 37

Lamborghini Sián FKP 37 stawia na unikalne nowe technologie hybrydowe. Sián FKP 37, wytwarzając moc  819 KM, ma najniższy w historii stosunek masy do mocy spośród wszystkich Lamborghini V12 i przyspiesza na specjalnie opracowanych oponach Pirelli P Zero od 0-100 km / h w mniej niż 2,8 sekundy. Auto osiaga prędkość maksymalną ponad 350 km / h. Za cenę ponad dwóch milionów euro plus podatki każdy właściciel (już sprzedanych) 63 sztuk będzie miał możliwość specyfikacji swojego unikalnego egzemplarza we współpracy z zespołami Lamborghini Centro Stile i Ad Personam.


Zamów prenumeratę

Lamborghini Sián FKP 37

Lamborghini Sián FKP 37

Lamborghini Sián FKP 37

Podobne

Prośba, której nie można było odmówić…

„Jestem siostrą Patryka Dauera – wielkiego pasjonata, który od podstaw budował swoje MK2. Jego plany w maju tego roku przerwała nagła i niespodziewana śmierć. Chciałabym, aby setki godzin przesiedzianych w garażu oraz ogrom pracy, jaki włożył w auto nie zostały szybko zapomniane. Zwracam się z prośbą o opublikowanie choćby zdjęcia czerwonego Golfa”. Takiej prośbie nie można odmówić. Być może kojarzycie Patryka…

Tuning – zawieszenie gwintowane. Poradnik

Zawieszenie gwintowane w samochodach użytkowanych „cywilnie” to tylko pozornie ekstrawagancja i kosztowny kaprys użytkownika. Jeśli ze względu na budowę auta możemy je zamontować, okazuje się idealnym sposobem na efektywne i bezpieczne podrasowanie podwozia. Na równej asfaltowej nawierzchni podwozia tuninguje się stosunkowo łatwo i tanio. Mały prześwit, niski profil opon i jedno twarde zestrojenie zawieszenia. Problem…