Lamborghini Sián FKP 37, czyli hołd dla F. K. Piëcha i ponad 800 KM. - Trends Magazines

Lamborghini Sián FKP 37, czyli hołd dla F. K. Piëcha i ponad 800 KM.

Lamborghini Sián FKP 37

Automobili Lamborghini uhonorowało Ferdinanda K. Piëcha poprzez premierę pierwszego hybrydowego supersportowego samochodu, zaprezentowanego podczas targów IAA we Frankfurcie. Najszybsze Lamborghini będzie nosiło przydomek Sián FKP 37, w uznaniu Ferdinanda Karla Piëcha, urodzonego w 1937 roku, który odegrał znaczącą rolę w przejęciu Automobili Lamborghini w 1998 roku przez Audi AG.

Lamborghini Sián FKP 37

Lamborghini Sián FKP 37

Lamborghini Sián FKP 37

Lamborghini Sián FKP 37 stawia na unikalne nowe technologie hybrydowe. Sián FKP 37, wytwarzając moc  819 KM, ma najniższy w historii stosunek masy do mocy spośród wszystkich Lamborghini V12 i przyspiesza na specjalnie opracowanych oponach Pirelli P Zero od 0-100 km / h w mniej niż 2,8 sekundy. Auto osiaga prędkość maksymalną ponad 350 km / h. Za cenę ponad dwóch milionów euro plus podatki każdy właściciel (już sprzedanych) 63 sztuk będzie miał możliwość specyfikacji swojego unikalnego egzemplarza we współpracy z zespołami Lamborghini Centro Stile i Ad Personam.


Zamów prenumeratę

Lamborghini Sián FKP 37

Lamborghini Sián FKP 37

Lamborghini Sián FKP 37

Podobne

Silnik 1.4 TSI - opinie

Silnik 1.4 TSI – opinie, problemy i najlepsze wersje

W 2005 r. koncern VAG wprowadził do sprzedaży silnik 1.4 TSI. Opinie o 1.4 TSI nie są najlepsze głównie za sprawą pierwszych, najbardziej zawodnych wersji tego motoru. Miłośnicy motoryzacji ze zgrozą przyglądali się pierwszym próbom ograniczania pojemności skokowej na rzecz doładowania. Dziś nikogo nie dziwią silniki o stosunkowo małej pojemności w całkiem sporych autach, ale…

Gratka dla filatelistów. Znaczek z Golfem I

Deutsche Post wydała nowy, okolicznościowy znaczek. Jest on nie lada gratką dla filatelistów, jak również miłośników motoryzacji, którzy chcieliby zaskoczyć odbiorcę listu czymś wyjątkowym. Na znaczek o wartości 90 eurocentów, będący częścią serii „Klasyczne niemieckie samochody” trafił bowiem Golf I. Auto produkowane w latach 1974-1983 stworzyło podwaliny segmentu europejskich kompaktów, a w wersji GTI stało…