Lamborghini Sián FKP 37, czyli hołd dla F. K. Piëcha i ponad 800 KM. - Trends Magazines

Lamborghini Sián FKP 37, czyli hołd dla F. K. Piëcha i ponad 800 KM.

Lamborghini Sián FKP 37

Automobili Lamborghini uhonorowało Ferdinanda K. Piëcha poprzez premierę pierwszego hybrydowego supersportowego samochodu, zaprezentowanego podczas targów IAA we Frankfurcie. Najszybsze Lamborghini będzie nosiło przydomek Sián FKP 37, w uznaniu Ferdinanda Karla Piëcha, urodzonego w 1937 roku, który odegrał znaczącą rolę w przejęciu Automobili Lamborghini w 1998 roku przez Audi AG.

Lamborghini Sián FKP 37

Lamborghini Sián FKP 37

Lamborghini Sián FKP 37

Lamborghini Sián FKP 37 stawia na unikalne nowe technologie hybrydowe. Sián FKP 37, wytwarzając moc  819 KM, ma najniższy w historii stosunek masy do mocy spośród wszystkich Lamborghini V12 i przyspiesza na specjalnie opracowanych oponach Pirelli P Zero od 0-100 km / h w mniej niż 2,8 sekundy. Auto osiaga prędkość maksymalną ponad 350 km / h. Za cenę ponad dwóch milionów euro plus podatki każdy właściciel (już sprzedanych) 63 sztuk będzie miał możliwość specyfikacji swojego unikalnego egzemplarza we współpracy z zespołami Lamborghini Centro Stile i Ad Personam.


Zamów prenumeratę

Lamborghini Sián FKP 37

Lamborghini Sián FKP 37

Lamborghini Sián FKP 37

Podobne

Wypadek Richarda Hammonda na torze Poznań. Są zdjęcia

Od kilku dni w polskich mediach przewijają się zdjęcia Jeremiego Clarksona, Richarda Hammonda i Jamesa May'a, którzy odwiedzili Polskę w związku z nowym odcinkiem "The Grand Tour". Nie obyło się oczywiście bez wypadków, a tradycyjnie jeden zaliczył Hammond.  Ekipa dawnego "Top Gear", a obecnie "The Grand Tour" podróżuje od kilku dni po naszym kraju kręcąc…

Oszczędny VW Polo 1.0 TSI Highline DSG

Któż nie słyszał, że małe silniki są oszczędne tylko w deklaracjach producenta, a w rzeczywistości, szczególnie podczas jazdy autostradą, palą jak smok? Lata mijają, a przeciwnicy downsizingu podnoszą te same argumenty. Czy słusznie? Sprawdziliśmy w VW Polo 1.0 TSI. Downsizing nie jest wymysłem ostatnich lat. Na początku XXI wieku Volkswagen zaczął zastępować motory VR6 dwulitrowymi…