Lamborghini Huracán. Czy to nadal ultraluksus? - LUKSUS - Trends Magazines

Lamborghini Huracán. Czy to nadal ultraluksus? – LUKSUS

Lamborghini chwali się, że w ciągu zaledwie pięciu lat produkcji Lamborghini Huracán z linii montażowej zjechało 14 022 sztuk. Poprzedni model V10, czyli Lamborghini Gallardo, został wyprodukowany w łącznej liczbie 14 022 sztuk w cyklu produkcyjnym dziesięciu lat (od 2003 do 2013). Czy to nadal ultraluksus, jeżeli coraz więcej osób posiada taki samochód? Firma traktuje ten wzrost jako duży sukces, a pamiątkowy model z numerem podwozia 14 022, Huracán EVO coupé w kolorze Grigio Titans (szary), jest przeznaczony na rynek koreański.

Rodzina V10 Huracán to następca kultowego Gallardo. Zadebiutowała na rynku światowym w 2014 roku w wersji coupé, a następnie w wersji Spyder. Do rodziny dołączyły wersje Performante w 2017 roku i Performante Spyder w 2018 roku. W 2019 r. Wprowadzono lifting, a nowe auto nazywa się Huracán EVO (coupe i Spyder). Posiada m. in. silnik V10 nowej generacji oraz ulepszoną aerodynamikę.

W ciągu pierwszych sześciu miesięcy 2019 r. (Od 1 stycznia do 30 czerwca) Automobili Lamborghini dostarczyło klientom łącznie 4,553 samochody: wzrost o 96% w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Czy tak dynamiczny wzrost służy brandowi Lamborghini jako marki bardzo luksusowej? Czas pokaże, a my gratulujemy tak znaczącego rozwoju.


Zamów prenumeratę

Podobne

Logo Alpina

Historia marki Alpina w 9 minut – WIDEO

Czy wiecie kiedy firma Alpina po raz pierwszy podjęła się modyfikowania BMW? A może zastanawialiście się nad tym, co przedstawia logo niemieckiej manufaktury? Odpowiedź na te pytania oraz mnóstwo innych informacji o marce Alpina znajdziecie w tym filmiku. Po polsku! Tę ciekawą produkcję przygotował polski kanał Wheel with it. Film zaczyna się wraz z początkami…

KdF 41 to najstarszy VW Garbus na świecie. Jeździliśmy nim!

Rzadko trafia się bardzo stary świetnie utrzymany samochód. Jeszcze rzadziej można spotkać pojazd stary, dobrze utrzymany i z początku produkcji. Gdy auto jest bardzo stare, do tego w muzealnym stanie i ma bogatą historię, wówczas mamy do czynienia z rarytasem. Bez wątpienia jest nim czarny KdF41 należący do Ondreja. To najstarszy jeżdżący VW Garbus na…