Kto sprzedaje najwięcej EV? Europa i świat- TOP 10 - Trends Magazines

Kto sprzedaje najwięcej EV? Europa i świat- TOP 10

Top 10 Europa:

  1. Tesla
  2. BMW
  3. Renault
  4. Mitsubishi
  5. Hyundai
  6. Nissan
  7. KIA
  8. VW
  9. Volvo
  10. Audi

W Europie dominuje Tesla. Na drugim miejscu jest BMW (Mini na 11 pozycji). Na ostatnim miejscu podium jest francuski Renault. Volkswagen na dość odległym miejscu 8 za Japonią i Koreą. Audi zamyka Top 10.

Top 10 świat:

  1. Tesla
  2. BYD
  3. BMW
  4. Beijing Auto
  5. VW
  6. Nissan
  7. Hyundai
  8. Roewe
  9. Kia
  10. Renault

Świat również należy do Tesli. Udział amerykańskiej firmy w tym zestawieniu jest tym bardziej imponujący, że stawia czoła całej wschodnioazjatyckiej konkurencji. Ostatnie miejsce „na pudle” należy do BMW, co jest ogromnym sukcesem niemieckiej marki. Volkswagen znajduje się na wysokiej 5 pozycji, co oznacza że marka ma większy udział w rynku poza Europą. Ostatnie miejsce w Top 10 przypada francuskiej marce Renault.

 

Prezentujemy dane z Październikowego raportu IHS Markit New Registrations BEV+PHEV Jan – Sept 2019 dotyczącego samochodów osobowych o typach zasilania: Electric, Electric w. REX, Electric w/o REX, PHEV Diesel and PHEV Petrol.

Źródło: press.bmwgroup.com

Podobne

leib-bmw-m3-tuning

G-POWER BMW M3. Ile mocy to zbyt wiele? – TUNING

BMW M3 jest ulubieńcem firm tuningowych. Specjaliści od modyfikacji bardzo chętnie uwalniają rezerwy mocy, które tkwią w wolnossącym silniku 4.0 V8. Przepisów na podkręcenie jednostki S65B40 nie brakuje. Najbardziej spektakularne efekty przynosi zastosowanie mechanicznego doładowania. Na taki krok zdecydowała się firma Leib Engineering, która wyposażyła M3 w kompresor G-Power SK II CS. Tuner z Gießen…

Tuning Golfa III (JMS)

Dawny król zlotów VW po tuningu

Niegdyś był królem zlotów tuningowych. Obecnie mało kto myśli o modyfikowaniu Golfa III. Trend może się jednak zmienić. Firma JMS Fahrzeugteile postanowiła wyjść naprzeciw potencjalnym oczekiwaniom rynku i przygotowała pakiet akcesoriów dla zainteresowanych poprawianiem auta, które wkrótce stanie się youngtimerem. Trudno sobie wyobrazić, by ktokolwiek chciał utrzymać Golfa III w stylu retro. Bardziej prawdopodobne wydają się modyfikacje na miarę szalonych lat…