Jesteś klientem PGD (dawniej: Polska Grupa Dealerów)? Mamy dobrą wiadomość, bo firma przygotowała MotoTarczę. Co to znaczy? Szczególne przywileje dla pracowników ochrony zdrowia, usługi door to door i wydłużone terminy płatności to tylko niektóre z elementów składających się na ten pakiet.
To długa lista benefitów, ale jeżeli tylko korzystacie z usług ASO, to warto z nich skorzystać:
- Wszystkie placówki oferują środki dezynfekcyjne, rękawiczki czy też oznakowane strefy zachowania dystansu.
- Zasada seniorzy od 10:00 a 12:00 jest respektowana.
- Płatności odbywają się tylko za pośrednictwem terminali, a dla osób nieposiadających kart płatniczych poprzez wpłatomaty.
- Wszyscy klienci zachęcani są do wcześniejszego kontaktu telefonicznego lub elektronicznego. Opisanie usterki pozwala na wcześniejsze przygotowanie części, które mogą być potrzebne do naprawy i ograniczenie wizyty w serwisie do jednej i to jak najkrótszej.
- Bez dodatkowych formalności i opłat pracownicy serwisów sprawdzają też stan techniczny samochodu, ze szczególnym naciskiem na jego bezpieczeństwo. Wystarczy, że klient poinformuje o jakichś objawach innych niż usterka, która była podstawowym celem wizyty.
- Pracownicy serwisów odbiorą samochód od klienta, a po wykonanej usłudze odwiozą go pod dom. To dodatkowe udogodnienie może klienta nawet nic nie kosztować.
- Za wykonaną usługę nie trzeba płacić od razu. Na klientów czeka bowiem tarcza bezpieczeństwa finansowego w postaci kredytu na usługi, części i akcesoria, udzielanego przy minimum formalności i minimum kontaktów.
- Status osób uprzywilejowanych otrzymują w serwisach Grupy PGD pracownicy ochrony zdrowia – diagności, lekarze, pielęgniarki, ratownicy, pracownicy Sanepidu, a także strażacy, policjanci i funkcjonariusze straży miejskiej.
- Bez wychodzenia z domu można poznać wszystkie modele w wirtualnym salonie i zamówić indywidualną prezentację w formie videokonferencji bez instalacja jakiejkolwiek aplikacji.
- Klienci mogą kupić samochód teraz, skorzystać z dłuższych wakacji kredytowych i zacząć spłacać raty dopiero w przyszłym roku.
Komentarz PGD: Pozycja lidera polskiego rynku motoryzacyjnego zobowiązuje także do niestandardowych działań – mówi Tomasz Rytwiński, dyrektor zarządzający Grupy PGD – część z nich wprowadziliśmy jeszcze przed ogłoszeniem stanu epidemii, teraz pakiet rozszerzamy. W pierwszym rzędzie chcemy zadbać o osoby z pierwszej linii frontu walki z pandemią, ale nie tylko.