Koniec taniego paliwa. Kończą się zniżki, choć nie wszędzie - Trends Magazines

Koniec taniego paliwa. Kończą się zniżki, choć nie wszędzie

Wakacje dobiegają końca, a z nimi zniżki na paliwo, obowiązujące na większości stacji benzynowych. To, plus rosnąca cena ropy na rynku może spowodować niemiłą niespodziankę po 1 września. Jest jeszcze jedna sieć stacji, na której zniżki prawdopodobnie zostaną dłużej. 

Na początku wakacji rozpoczął się „wyścig o klienta”, którą zapoczątkował koncern Orlen. Wprowadził 30-groszowe (40-groszowe w przypadku posiadania Karty Dużej Rodziny) rabaty na benzynę i ON. Za polską siecią poszły inne stacje i finalnie praktycznie wszędzie mogliśmy skorzystać ze zniżek. Ten okres się jednak kończy, ponieważ większość producentów ostatni dzień trwania promocji ustawiło na 31 sierpnia. To więc ostatni dzwonek na skorzystanie z promocji i zatankowanie naszych aut. 

To jednak nie koniec złych wieści. Analitycy E-petrol informują, że przed nami skokowa zwyżka cen diesla do nawet 7,61 złotych za litr, czyli o 30 groszy więcej niż obecnie. Przyczyną tej sytuacji są rosnące stawki oleju napędowego w hurcie. Na spadki cen paliw nie należy też liczyć w najbliższych miesiącach. Według prognoz Goldman Sachs w czwartym kwartale bieżącego roku ceny ropy wyniosą 125 dol. za baryłkę. Podobne ceny ropy mają też obowiązywać w przyszłym roku.

Jedna sieć paliw nie kończy z promocją

Ratunkiem może okazać się tankowanie na stacjach sieci, która oficjalnie nie poinformowała o zakończeniu promocji na paliwo. Mowa o sieci Moya, która przedłuża ją „do odwołania”. Obowiązują tam nieco inne warunki zniżek. Przede wszystkim nie trzeba być członkiem programu lojalnościowego. Samo zatankowanie paliwa (do 60 l) uprawnia do skorzystania z rabatu w wysokości 10 groszy na litrze. Kupno gorącego napoju, hot doga, zapiekanki lub płynu do spryskiwaczy pozwoli zwiększyć promocję do 20 gr./l, natomiast dwóch takich produktów – do 30 gr./l. Upust nie dotyczy jednak gazu LPG i płatności kartami flotowymi, nie zostanie też naliczony w przypadku zatankowania więcej niż 60 l paliwa.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Jedyn(k)a taka BMW 116i (E87)

Wraz z nowym modelem E87 BMW dołączyło w 2004 roku do grona producentów klasy premium, oferujących samochody kompaktowe. Koncern nie uległ trendom i podtrzymując wieloletnią tradycję zaprojektował unikatowy dla segmentu C model z tylnym napędem. Dla Sebastiana, który posiadał wcześniej limuzyny E36, E46 oraz dwa E39, jedynym mniejszym hatchbackiem godnym uwagi było BMW 1. W…

BMW E34 V12 w Polsce!

Ten samochód to prawdziwy biały kruk. Nie jest to żaden swap, a seryjny projekt przygotowany przez tunera. BMW E34 z 5-litrowym silnikiem V12 istnieje w Polsce! Oficjalna nazwa tego samochodu to BMW Racing Dynamics K50. Auto zostało stworzone właśnie przez tę włoską firmę, specjalizującą się w tuningu BMW. O E34 z silnikiem V12 krążą legendy,…