Koniec taniego paliwa. Kończą się zniżki, choć nie wszędzie - Trends Magazines

Koniec taniego paliwa. Kończą się zniżki, choć nie wszędzie

Wakacje dobiegają końca, a z nimi zniżki na paliwo, obowiązujące na większości stacji benzynowych. To, plus rosnąca cena ropy na rynku może spowodować niemiłą niespodziankę po 1 września. Jest jeszcze jedna sieć stacji, na której zniżki prawdopodobnie zostaną dłużej. 

Na początku wakacji rozpoczął się „wyścig o klienta”, którą zapoczątkował koncern Orlen. Wprowadził 30-groszowe (40-groszowe w przypadku posiadania Karty Dużej Rodziny) rabaty na benzynę i ON. Za polską siecią poszły inne stacje i finalnie praktycznie wszędzie mogliśmy skorzystać ze zniżek. Ten okres się jednak kończy, ponieważ większość producentów ostatni dzień trwania promocji ustawiło na 31 sierpnia. To więc ostatni dzwonek na skorzystanie z promocji i zatankowanie naszych aut. 

To jednak nie koniec złych wieści. Analitycy E-petrol informują, że przed nami skokowa zwyżka cen diesla do nawet 7,61 złotych za litr, czyli o 30 groszy więcej niż obecnie. Przyczyną tej sytuacji są rosnące stawki oleju napędowego w hurcie. Na spadki cen paliw nie należy też liczyć w najbliższych miesiącach. Według prognoz Goldman Sachs w czwartym kwartale bieżącego roku ceny ropy wyniosą 125 dol. za baryłkę. Podobne ceny ropy mają też obowiązywać w przyszłym roku.

Jedna sieć paliw nie kończy z promocją

Ratunkiem może okazać się tankowanie na stacjach sieci, która oficjalnie nie poinformowała o zakończeniu promocji na paliwo. Mowa o sieci Moya, która przedłuża ją „do odwołania”. Obowiązują tam nieco inne warunki zniżek. Przede wszystkim nie trzeba być członkiem programu lojalnościowego. Samo zatankowanie paliwa (do 60 l) uprawnia do skorzystania z rabatu w wysokości 10 groszy na litrze. Kupno gorącego napoju, hot doga, zapiekanki lub płynu do spryskiwaczy pozwoli zwiększyć promocję do 20 gr./l, natomiast dwóch takich produktów – do 30 gr./l. Upust nie dotyczy jednak gazu LPG i płatności kartami flotowymi, nie zostanie też naliczony w przypadku zatankowania więcej niż 60 l paliwa.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Volkswagen - pre-order ID

ID.3 – rozchwytywana nowość Volkswagena

Świat motoryzacji ewoluuje w zawrotnym tempie. Auta stają się coraz bardziej multimedialne, a klasyczne salony sprzedaży przestają być potrzebne. Coraz częściej kierowcy konfigurują auta w wirtualnej rzeczywistości, a nawet składają zamówienia przez internet. W przypadku Volkswagena nowy rozdział otwiera zasilany prądem model ID.3, czyli pierwszy przedstawiciel nowej rodziny aut bazujących na płycie MEB, którą od…

Klasyczny Garbus na prąd

Volkswagen Group Components przedstawia koncepcję elektrycznego klasyka ze swoim partnerem firmą eClassics. Jest to Volkswagen Garbus o napędzie elektrycznym. W konwersji wykorzystano wyłącznie nowe części, które są seryjnie produkowane przez grupę Volkswagen. Napęd elektryczny, 1-biegowa skrzynia biegów i układ akumulatorowy oparte są na nowym VW e-up! Konwersji klasycznego Garbusa dokonała specjalistyczna firma eClassics. Jego premiera…