Koniec taniego paliwa. Kończą się zniżki, choć nie wszędzie - Trends Magazines

Koniec taniego paliwa. Kończą się zniżki, choć nie wszędzie

Wakacje dobiegają końca, a z nimi zniżki na paliwo, obowiązujące na większości stacji benzynowych. To, plus rosnąca cena ropy na rynku może spowodować niemiłą niespodziankę po 1 września. Jest jeszcze jedna sieć stacji, na której zniżki prawdopodobnie zostaną dłużej. 

Na początku wakacji rozpoczął się „wyścig o klienta”, którą zapoczątkował koncern Orlen. Wprowadził 30-groszowe (40-groszowe w przypadku posiadania Karty Dużej Rodziny) rabaty na benzynę i ON. Za polską siecią poszły inne stacje i finalnie praktycznie wszędzie mogliśmy skorzystać ze zniżek. Ten okres się jednak kończy, ponieważ większość producentów ostatni dzień trwania promocji ustawiło na 31 sierpnia. To więc ostatni dzwonek na skorzystanie z promocji i zatankowanie naszych aut. 

To jednak nie koniec złych wieści. Analitycy E-petrol informują, że przed nami skokowa zwyżka cen diesla do nawet 7,61 złotych za litr, czyli o 30 groszy więcej niż obecnie. Przyczyną tej sytuacji są rosnące stawki oleju napędowego w hurcie. Na spadki cen paliw nie należy też liczyć w najbliższych miesiącach. Według prognoz Goldman Sachs w czwartym kwartale bieżącego roku ceny ropy wyniosą 125 dol. za baryłkę. Podobne ceny ropy mają też obowiązywać w przyszłym roku.

Jedna sieć paliw nie kończy z promocją

Ratunkiem może okazać się tankowanie na stacjach sieci, która oficjalnie nie poinformowała o zakończeniu promocji na paliwo. Mowa o sieci Moya, która przedłuża ją „do odwołania”. Obowiązują tam nieco inne warunki zniżek. Przede wszystkim nie trzeba być członkiem programu lojalnościowego. Samo zatankowanie paliwa (do 60 l) uprawnia do skorzystania z rabatu w wysokości 10 groszy na litrze. Kupno gorącego napoju, hot doga, zapiekanki lub płynu do spryskiwaczy pozwoli zwiększyć promocję do 20 gr./l, natomiast dwóch takich produktów – do 30 gr./l. Upust nie dotyczy jednak gazu LPG i płatności kartami flotowymi, nie zostanie też naliczony w przypadku zatankowania więcej niż 60 l paliwa.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Tuning-VW-Golf-2-G60-widok z tyłu

Jeśli marzysz o Golfie II G60 spójrz na to auto i jego koła

Golf G60, podobnie jak Polo G40, jest jednym z najbardziej poszukiwanych na rynku wtórnym modeli. Wielu miłośników marki marzy o jego posiadaniu. Niestety cena nowego G60 była stosunkowo wysoka, a właściciele tych aut często nieumiejętnie się z nimi obchodzili, dlatego ich liczba na rynku wtórnym jest mocno ograniczona. Szczęśliwi, którzy mają w garażu takie cacka.…

VW_Garbus_1200_1965 r.

Low & slow, czyli Garbus 1200 w stylu SoCal- TUNING

Auto zabytkowe kojarzy nam się z pięknie utrzymanym modelem w oryginalnym stanie, stojącym pod pokrowcem w garażu. W tym przypadku jest zupełnie inaczej. Przed nami 55-letni teleporter na zachodnie wybrzeże USA. Kalifornijski styl przerabiania starych VW narodził się w późnych latach 70. Przez ponad 40 lat ewoluował, dzielił się na różne odmiany, ale jego podstawy…