Kierowca BMW na podium niechlubnego rankingu. Raport ITD z fotoradarów. - Trends Magazines

Kierowca BMW na podium niechlubnego rankingu. Raport ITD z fotoradarów.

ITD opublikowało raport z kamer. Aż 855 kierowców przekroczyło dopuszczalną prędkość o ponad 50 km/h. W Top 3 jest również mandat dla kierującego BMW.

32% – o tyle spadła liczba naruszeń w czasie obowiązywania Spec Ustawy. To o 62 tys. wykroczeń mniej.  To zrozumiałe bo np. dane z autostradowych bramek mówiły spadku ruchu w okresie pandemii nawet o 50%. Jest mniej naruszeń, ale więcej rekordów.  Od 14 marca w ciągu miesiąca 514 urządzeń CANARD zarejestrowało prawie 128,4 tys. sytuacji.

Nowy fotoradar rekordzistą

Najwięcej przypadków zarejestrował fotoradar w Szczecinie na ul. Gdańskiej – Basen Górniczy. Miejsce to jest objęte kontrolą dopiero od marca tego roku.  Przez jeden miesiąc urządzenie zarejestrowało ponad 3 tys. przekroczeń dopuszczalnej prędkości.

Rekordowe przekroczenia prędkości 

  1. 160 na 50- Renault Espace; miejscowość Stołpie
  2. 153 na 50- BMW 5; miejscowość Łopiennik Górny w lubelskim
  3. 151 na 50-Citroen C2; miejscowość Krzywanice 

Te dane szokują (prędkości podane w km/h), dlatego apelujemy do kierowców o zachowanie rozsądku na drodze oraz zdjęcie nogi z gazu.

Pamiętajmy, że jesteśmy odpowiedzialni nie tylko za własne bezpieczeństwo, ale również innych uczestników ruchu drogowego.

Źródło: ITD

Podobne

VW Golf VIII 1.5 eTSI vs VW Golf I – porównanie legend

Volkswagen Golf jest autem, które pokochały dziesiątki milionów klientów na całym świecie. Tym modelem Niemcy udowodnili, że niepozorny i niezbyt wyjątkowy samochód może na stałe zapisać się na kartach historii motoryzacji. Volkswagen zaprezentował Golfa 46 lat temu. Na przestrzeni kilkudziesięciu lat Golf stał się autem kultowym, który zaczęli naśladować niemalże wszyscy. Kilkanaście miesięcy temu zadebiutowała ósma generacja hitu z Wolfsburga,…

BMW_2002_ti

Rajdowe BMW 2002 ti to prawdziwa esencja sportowego ducha marki BMW- HISTORIA

Przed laty motorsport wyglądał zupełnie inaczej niż obecnie. Głównie ze względu na regulaminy, które dopuszczały do startów tylko auta blisko spokrewnione z dostępnymi w dilerskich salonach. Debiutujące w 1966 roku BMW 02 stanowiło idealny materiał do budowy auta wyścigowego lub rajdowego – było lekkie, sztywne, idealnie wyważone, a w wersji 2002 także mocne (100 KM, 157…