Jak pokazać zaciski na zlocie? Nowe felgi custom - Trends Magazines

Jak pokazać zaciski na zlocie? Nowe felgi custom

felga do pokazywania zacisków

Co zrobić, gdy masz zestaw ciekawych zacisków hamulcowych i chciałbyś pochwalić się nimi na zlocie? Do tej pory najpopularniejszym sposobem była podpora, ale od dziś zasady gry się zmieniły. 

felga do pokazywania zacisków

Podpora

Do tej pory najpopularniejszą metodą było odkręcenie koła i zastąpienie go specjalną podporą. W ten sposób można było zobaczyć nie tylko hamulce, ale również część zawieszenia i innych komponentów. 

felga do pokazywania zacisków

Nowe felgi

W sieci pojawił się Volkswagen Polo wyposażony w zestaw customowych felg Porsche. Zwykle przerabianie felg polega na tym, że felgi zostają obrzezane z walcy do samych rotorów i skręcane z nowymi rantami za pomocą śrub. Tym razem przeróbka polegała na usunięciu jednego z ramion felgi, aby móc wyeksponować zaciski hamulcowe Porsche. Sami nie wiemy, czy felgi są wywarzone. Prawdopodobnie nie, ponieważ z tyłu właściciel nie zdecydował się na ten zabieg. Niewątpliwie jest to coś nowego,  a przy tym pozwala powoli się przemieszać – nie można tego zrobić, gdy używa się podpory.

felga do pokazywania zacisków


Zobacz więcej

źródło: NAFT

Podobne

Rimac pokazuje, jak pobić 23 rekordy w jeden dzień

Jeśli ktoś nie lubi pojazdów elektrycznych będzie musiał przyznać, że auta takie jak Rimac robią kolosalne wrażenie. Nie tylko ze względu na wygląd, ale także osiągi, którym nie jest w stanie dorównać żaden samochód spalinowy.  Rimac Automobili to chorwackie przedsiębiorstwo założone w 2009 roku przez Mate'a Rimaca. Swoją przygodę z elektrycznością Mate zaczynał od konwersji…

Tuning VW Golf Mk1 cabrio 2.0 16V auto w czasie jazdy

Z miłości do detali – niepowtarzalny VW Golf Mk1 cabrio 2.0 16V

Widząc tego Golfa na żywo docenimy nie tylko jego konstruktora - Giorgetto Giugiaro, ale też Fryderyka, który z niezwykłą pieczołowitością zadbał o każdy detal tego kultowego już kabrioletu. Podobnie było w chwili zaprezentowania gotowych projektów auta szefom koncernu Volkswagena w połowie lat 70.   32-letni wówczas Giorgetto Giugiaro otrzymał zadanie – stworzyć samochód, którego rozstaw…