IZERA to polskie samochody elektryczne. Który model wybieracie? - Trends Magazines

IZERA to polskie samochody elektryczne. Który model wybieracie?

Izera wersje hatchback i SUV widok z przodu

Dziś odbyła się premiera polskiej marki samochodów elektrycznych. Spółka ElectroMobility Poland zaprezentowała nazwę IZERA, logotyp, hasło oraz dwa modele pokazowe: hatchbacka oraz SUV-a.

Wybieramy ulubiony model

[poll id=”31″]

Hatchback

Jakie będą samochody IZERA?

Nazwa Izera pochodzi od Gór Izerskich, a słowa klucze dla tego projektu to asertywność, rodzinność i harmonia. Zobaczcie galerie zaprezentowanych modeli – trzeba przyznać, że pojazdy prezentują się bardzo atrakcyjnie. Poszczególne modele nie otrzymały jeszcze nazw, znamy jedynie markę. Nie zapomnijcie zagłosować- wybierzemy razem ciekawszą IZERĘ.

Co pod maską?

Niestety nie wiemy też nic o technologii tj. o silnikach, czy akumulatorach. Podczas prezentacji padła wartość teoretycznego zasięgu 400 km oraz, że IZERA będzie przyśpieszać od 0 do 100 km/h w czasie poniżej 8 sekund. Producent pokazał też wnętrze modelu hatchback- trzeba przyznać, że nowoczesny kokpit i nastawiony na ergonomię design prezentują się imponująco. 

Wnętrze, detale, porównanie – galeria

Izera, czyli elektryczny napęd gospodarki.

Jesteśmy też największym krajem w Europie, który nie ma własnej marki samochodowej. Chcemy, żeby Izera mogła stać się katalizatorem zmian, które podniosą innowacyjność całej branży  – mówi Małgorzata Królak dyrektor biura projektu ElectroMobility Poland. 

Czas pokaże jak firma wywiąże się z zaprezentowanych założeń. My trzymamy kciuki i bardzo chcielibyśmy móc poinformować Was o tym, że polska motoryzacja ponownie z sukcesami produkuje samochody.

SUV

 

 

Podobne

liczniki BMW i8 oraz Tesla Model S

BMW i8 kontra Tesla Model S

Czy hybrydowe BMW i8 ma szanse w starciu z Teslą Model S? Holenderski kanał AutoTopNL zestawił nagrania zegarów z obu samochodów, gdy te przyśpieszają od zera aż do swoich prędkości maksymalnych... BMW i8 O BMW i8 pisaliśmy nie raz. Hybrydowe BMW do dziś wygląda niczym prototyp i jest prekursorem w swojej klasie. Na pokładzie tego bolidu są…

VW Golf II GTI – zapomniany mistrz świata grupy A

Samochody ze stajni Volkswagen Motorsport rozdawały ostatnimi czasy karty na odcinkach specjalnych światowych rajdów. Mało kto pamięta, że podobnie było w 1986 roku, kiedy Kenneth Eriksson za kierownicą Golfa II sięgnął po najwyższe laury w Grupie A. Volkswageny zaczęły pojawiać się w poważnych rajdach w latach 70. XX wieku. Wówczas honoru marki na odcinkach specjalnych…