i2002 to wizja klasyka z przyszłości - Trends Magazines

i2002 to wizja klasyka z przyszłości

bmw-i2002-by-naoto-kobayashi-2

BMW 2002 jest jednym z najważniejszych pojazdów w historii bawarskiej marki. Projektant Naoto Kobayashi przedstawia swoją wizję Neue Klasse, która łączy klasyczne elementy ze stylem nowoczesnych BMW.

Podobieństwa do oryginalnego 2002 są subtelne. Kobayashi wydaje się być bardziej zainteresowany kontynuacją ducha modelu, niż bezpośrednim naśladowaniem jego stylu.

Detale

Klasyczne 2002 ma dwa reflektory w rogach przodu. Są one osadzone w poziome kratki, które prowadzą do charakterystycznych nerek. Kobayashi zachowuje ogólny pomysł, ale wygładził design i wkomponował nerki w całokształt. W oryginale były cienkie słupki A i B, które tutaj w ogóle zniknęły. Pozostał jedynie słupek C.

Projektant inaczej widzi auto z tyłu. Szersze błotniki jego projektu zupełnie zmieniają proporcje.  W zależności od roku modelowego 2002 ma okrągłe lub prostokątne tylne światła. Kobayashi używa w swoim pojeździe cienkiego paska diod LED. 

BMW również bawiło się wizją 2002 dzięki dwóm koncepcyjnym modelom Hommage 2002 w 2016 roku. Dziś Coupé serii 2 jest prawdopodobnie najbliższym modelem w gamie BMW, który kontynuuje etos oryginalnego 2002.

Jeden komentarz

Comments are closed.

Podobne

Schmiedmann SUpersprint BMW F30

Wydech Supersprint w dwulitrowym BMW F30. Całkiem fajnie to brzmi! – WIDEO

Schmiedmann nagrał filmik z dzwiekiem wydechu do BMW F30 marki Supersprint. Produkt został zaprojektowany, żeby urozmaicić dźwięk wszystkich wersji BMW opartych o architekturę modelu F30, w których pracuje 2-litrowy silnik turbo. Pełna lista modeli, do których pasuje znajduje się TUTAJ. To BMW brzmi dobrze! Wydech zdecydowanie poprawił odgłosy wydobywające się z tego BMW 320i oraz…

BMW iX

Fabryki BMW generują coraz mniej CO2 – firma korzysta z wodnej energii!

Do produkcji swoich nowych modeli elektrycznych BMW iX* oraz BMW i4 w zakładach w Dingolfing i Monachium BMW Group wykorzystuje produkowaną regionalnie ekologiczną energię elektryczną pochodzącą z elektrowni wodnych.  Energia z wody Ekologiczna energia elektryczna potrzebna do produkcji BMW iX* oraz BMW i4 pochodzi z elektrowni wodnych Uppenborn-Isar położonych między Moosburgiem a Landshut oraz z elektrowni w Gersthofen i Rain na rzece Lech. Ilości…