i2002 to wizja klasyka z przyszłości - Trends Magazines

i2002 to wizja klasyka z przyszłości

bmw-i2002-by-naoto-kobayashi-2

BMW 2002 jest jednym z najważniejszych pojazdów w historii bawarskiej marki. Projektant Naoto Kobayashi przedstawia swoją wizję Neue Klasse, która łączy klasyczne elementy ze stylem nowoczesnych BMW.

Podobieństwa do oryginalnego 2002 są subtelne. Kobayashi wydaje się być bardziej zainteresowany kontynuacją ducha modelu, niż bezpośrednim naśladowaniem jego stylu.

Detale

Klasyczne 2002 ma dwa reflektory w rogach przodu. Są one osadzone w poziome kratki, które prowadzą do charakterystycznych nerek. Kobayashi zachowuje ogólny pomysł, ale wygładził design i wkomponował nerki w całokształt. W oryginale były cienkie słupki A i B, które tutaj w ogóle zniknęły. Pozostał jedynie słupek C.

Projektant inaczej widzi auto z tyłu. Szersze błotniki jego projektu zupełnie zmieniają proporcje.  W zależności od roku modelowego 2002 ma okrągłe lub prostokątne tylne światła. Kobayashi używa w swoim pojeździe cienkiego paska diod LED. 

BMW również bawiło się wizją 2002 dzięki dwóm koncepcyjnym modelom Hommage 2002 w 2016 roku. Dziś Coupé serii 2 jest prawdopodobnie najbliższym modelem w gamie BMW, który kontynuuje etos oryginalnego 2002.

Jeden komentarz

Comments are closed.

Podobne

Maszyna do szycia. Zakład produkcyjny,szycie odzieży przez szwaczki na maszynie do szycia

Czym powinna się charakteryzować nowoczesna maszyna do szycia?

Projektowanie i szycie własnych ubrań to coraz popularniejsze hobby wśród wielu kobiet. Jednak, aby mogło zostać zrealizowane, niezbędne jest do niego odpowiednie wyposażenie, w którym najważniejszą rolę odgrywa bez wątpienia maszyna do szycia. Jakimi cechami powinna się odznaczać, aby spełniła nawet najwyższe wymagania? Sprawdźmy! Nowoczesna maszyna z funkcjami komputerowymi Jeszcze kilkanaście lat temu maszyna do…

BMW M3 RWD vs xDrive – które szybsze?

Odpowiedź na to pytanie nie jest wcale oczywista. BMW M3 xDrive może i waży więcej, ale za to odznacza się lepszą przyczepnością, zarówno przy starcie, jak i w zakrętach. Czy zatem tylnonapędowa wersja będzie szybsza? BMW oferuje M3 z klasycznym napędem na tył lub xDrive. Jeśli zastanawiacie się, które jest szybsze, z pomocą przychodzi brytyjski…