Hartge F36 V8. Kup Pan sobie jednego z dwóch Compactów V8 od braci Hartge- TUNING - Trends Magazines

Hartge F36 V8. Kup Pan sobie jednego z dwóch Compactów V8 od braci Hartge- TUNING

Pisaliśmy niedawno łódzkim projekcie E36 Compact (TUTAJ), który ma ponad 500 KM. To jednak nie jest jedyna szalona alteracja „3/4 E36”. Przedstawiamy jeden z dwóch zbudowanych przez braci Hartge Compactów z silnikiem V8. Pod maską tego potwora mamy 4.7-litrowy motor o mocy 350 KM. To jednak tylko czubek góry lodowej. Koszty modyfikacji wynosiły 90 tys. Marek, a auto zostało sprzedane w 1997 za 146 tys. Marek. 

Oto specyfikacja tego wyjątkowego BMW:


Silnik: V8 o pojemności 4722 cm³; 32 zawory
Moc: 350 KM przy 5700 obr./min
Maksymalny moment obrotowy: 500 Nm przy 3800 obr./min
Masa: 1350 kg
Skrzynia biegów manualna, 6-biegowa z M3

Tuning:

– układ hamulcowy Hartge,
– układ wydechowy Hartge,
– zawieszenie sportowe Hartge,
– modyfikacje tylnej osi Hartge,
– skrzynia Hartge M3,
– zegary Hartge,
– gałka zmiany biegów Hartge,
– body kit Hartge,
– fotele Recaro

Wyposażenie dodatkowe:

– radio BMW,
– klimatyzacja automatyczna,
– komputer pokładowy,
– wspomaganie kierownicy,
– ABS,
– poduszka powietrzna,
– zamek centralny,
– elektryczne szyby

Okazuje się, że odpowiednio potraktowany E36 Compact może być autem dużo bardziej wyjątkowym niż inne wersje nadwoziowe. Co ciekawe również ten samochód znajduje się w Polsce i  jest obecnie sprzedawany przez Bawaria Racing Power.

Zapraszamy na fanpage BRP: Facebook 

 

Podobne

6-latek z Karowej poruszył środowisko motorsportu!

Tegoroczna, 77. edycja Rajdu Polski oznaczała stulecie tej imprezy, świętowane odcinkiem specjalnym na legendarnej warszawskiej ulicy Karowej. Gdy uzyskiwano zgodę na jego rozegranie, obostrzenia epidemiczne nie pozwalały na udział kibiców. Na ten niefortunny zbieg okoliczności mogła nałożyć się nadgorliwość organizatorów, co zaowocowało zdjęciem, o którym mówi cała motoryzacyjna Polska i na które swą niezwykłą akcją…

Tuning-VW_Transporter-T2-widok z przodu

Z niemieckiej armii do polskiego biznesu – ciekawa historia VW T2

Prezentowany bus do końca lat osiemdziesiątych służył w zachodnioniemieckiej armii. W 1989 roku przekroczył granicę na Odrze i od tej pory porusza się po polskich drogach. W 2008 roku biały niepozorny VW został wystawiony na sprzedaż. Po ostatniej zmianie właściciela narodził się na nowo i do dziś jego serce bije niczym w latach młodości. To…