Hartge F36 V8. Kup Pan sobie jednego z dwóch Compactów V8 od braci Hartge- TUNING - Trends Magazines

Hartge F36 V8. Kup Pan sobie jednego z dwóch Compactów V8 od braci Hartge- TUNING

Pisaliśmy niedawno łódzkim projekcie E36 Compact (TUTAJ), który ma ponad 500 KM. To jednak nie jest jedyna szalona alteracja „3/4 E36”. Przedstawiamy jeden z dwóch zbudowanych przez braci Hartge Compactów z silnikiem V8. Pod maską tego potwora mamy 4.7-litrowy motor o mocy 350 KM. To jednak tylko czubek góry lodowej. Koszty modyfikacji wynosiły 90 tys. Marek, a auto zostało sprzedane w 1997 za 146 tys. Marek. 

Oto specyfikacja tego wyjątkowego BMW:


Silnik: V8 o pojemności 4722 cm³; 32 zawory
Moc: 350 KM przy 5700 obr./min
Maksymalny moment obrotowy: 500 Nm przy 3800 obr./min
Masa: 1350 kg
Skrzynia biegów manualna, 6-biegowa z M3

Tuning:

– układ hamulcowy Hartge,
– układ wydechowy Hartge,
– zawieszenie sportowe Hartge,
– modyfikacje tylnej osi Hartge,
– skrzynia Hartge M3,
– zegary Hartge,
– gałka zmiany biegów Hartge,
– body kit Hartge,
– fotele Recaro

Wyposażenie dodatkowe:

– radio BMW,
– klimatyzacja automatyczna,
– komputer pokładowy,
– wspomaganie kierownicy,
– ABS,
– poduszka powietrzna,
– zamek centralny,
– elektryczne szyby

Okazuje się, że odpowiednio potraktowany E36 Compact może być autem dużo bardziej wyjątkowym niż inne wersje nadwoziowe. Co ciekawe również ten samochód znajduje się w Polsce i  jest obecnie sprzedawany przez Bawaria Racing Power.

Zapraszamy na fanpage BRP: Facebook 

 

Podobne

BMW M4 CSL oficjalnie

Lżejsze, mocniejsze i bardziej ekstremalne od zwykłego M4. To trzeci raz, gdy BMW zdecydowało dodać kultową już nazwę CSL do modelu. Oto przed Wami nowe BMW M4 CSL.  W zapowiedziach wielokrotnie pisaliśmy o nadchodzącym modelu CSL, który będzie jedną z wielu ciekawostek BMW z okazji 50-lecia powstania sportowej dywizji BMW M. Teraz możemy oficjalnie powitać…

Aston Martin DB5 Bonda ma najlepszy silnik ever! Bo z BMW

Każdy, kto choć trochę zna się na motoryzacji śmiało stwierdzi, że Aston Martin DB5 wykonujący stunty w najnowszym "Nie czas umierać" nie może być autem seryjnym. Oryginał ma już przeszło 50 lat i przeżył kilka motoryzacyjnych epok i pomimo tego, że wygląda świetnie, to nie stworzono go do popisowych poślizgów. DB5 pokazany w filmie konstrukcja…