Podwójnie doładowane 6.6 V12 o mocy 610 KM i cena, która może przekroczyć astronomiczny próg miliona złotych sprawiają, że M760Li jest wyjątkowym modelem BMW.
Niestety okazało się, że drobne niedociągnięcie jest w stanie zburzyć perfekcyjny obraz całości. BMW Vertriebs GmbH Oddział w Polsce, z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w niektórych samochodach marki BMW 760i (G11), wyprodukowanych w Niemczech, tuleje łączące przewodów chłodnicy oleju silnikowego (przewody dopływowe i powrotne) mogły nie zostać prawidłowo zaciśnięte i mogą ulec poluzowaniu. Skutkiem tego będzie gwałtowny wyciek oleju. W zależności od tego, które połączenie będzie nieszczelne, olej może przeniknąć do hamulca przedniego, co może ograniczyć jego sprawność.
UOKiK poinformowało, że na rynku polskim kampanią naprawczą objętych będzie łącznie 14 pojazdów z numerami VIN zawierającymi kombinacje znaków G612971, G612990, G612632, G612638, G612815, G612835, G612959, G612925, G612608, G612651, G612809, G612819, G612978 oraz G613025.