Flagowa wpadka. Najdroższe BMW jadą do serwisu! - Trends Magazines

Flagowa wpadka. Najdroższe BMW jadą do serwisu!

Podwójnie doładowane 6.6 V12 o mocy 610 KM i cena, która może przekroczyć astronomiczny próg miliona złotych sprawiają, że M760Li jest wyjątkowym modelem BMW.

Niestety okazało się, że drobne niedociągnięcie jest w stanie zburzyć perfekcyjny obraz całości. BMW Vertriebs GmbH Oddział w Polsce, z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w niektórych samochodach marki BMW 760i (G11), wyprodukowanych w Niemczech, tuleje łączące przewodów chłodnicy oleju silnikowego (przewody dopływowe i powrotne) mogły nie zostać prawidłowo zaciśnięte i  mogą ulec poluzowaniu. Skutkiem tego będzie gwałtowny wyciek oleju. W zależności od tego, które połączenie będzie nieszczelne, olej może przeniknąć do hamulca przedniego, co może ograniczyć jego sprawność.

UOKiK poinformowało, że na rynku polskim kampanią naprawczą objętych będzie łącznie 14 pojazdów z numerami VIN zawierającymi kombinacje znaków G612971, G612990, G612632, G612638, G612815, G612835, G612959, G612925, G612608, G612651, G612809, G612819, G612978 oraz G613025.

Podobne

Takie będą BMW M w przyszłości

Elektryfikacja się rozwija, czy tego chcemy, czy nie. Nie ominie ona także sportowych marek, takich jak BMW M. Sportowa dywizja bawarskiej marki daje nam zapowiedź tego, czego możemy się spodziewać po nowych modelach.  BMW M rozpoczęło już testy nowego napędu w modelu i4. Zapomnijcie o R6 i turbosprężarkach, a powitajcie cztery motory elektryczne napędzające każde…

Ognisty Compact BMW, który przepadł

Gdyby weszło do produkcji, BMW M3 Compact stałoby się prekursorem segmentu ognistych kompaktów. Niestety, projekt został zawieszony po zbudowaniu jednego prototypu. Dziś mocny silnik pod maską auta segmentu C nikogo nie dziwi. BMW M140i z doładowanym 3.0 R6 oferuje 340 KM i 500 Nm, co wersji z napędem na obie osie i automatyczną skrzynią pozwala…