Fisker Ocean - wizjoner powraca, ale czy na długo? - PROTOTYP - Trends Magazines

Fisker Ocean – wizjoner powraca, ale czy na długo? – PROTOTYP

Henrik Fisker powraca. Poprzedni model wizjonera, Karma, był ciepło przyjęty. Niestety spora część produkcji została zniszczona przez huragan i firma zbankrutowała. Tym razem projektant stawia na auto typu SUV. Fisker Ocean, bo o nim mowa, został zaprojektowany w Kalifornii i będzie najbardziej ekologicznym pojazdem na świecie.

Fisker ominął standardowy motoryzacyjny proces tworzenia samochodu pokazowego – zamiast tego pokaże w pełni działający prototyp oparty na całkowicie funkcjonalnej platformie 4 stycznia 2020 roku. Odsłonięcie nastąpi podczas imprezy, która będzie transmitowana na żywo on-line. Fisker koncentruje się na dostarczeniu na rynek ekscytującego, ale niedrogiego, całkowicie elektrycznego SUV-a, ukierunkowując globalny rynek w stronę masowej elektryfikacji. Fisker Ocean o długości 4640 mm i zapewnia optymalną przestrzeń oraz użyteczność. W pełni elektryczny SUV będzie miał zasięg około 250 do 300 mil, w zależności od warunków jazdy, a jego litowo-jonowy akumulator będzie miał 80 kWh.

Fisker Ocean ma rozpocząć produkcję pod koniec 2021 r. – pierwsze duże dostawy planowane są na 2022 r.  Wcześniejsze rezerwacje całkowicie elektrycznego SUV-a będą otwarte wraz z uruchomieniem aplikacji mobilnej 27 listopada 2019 r. Dalsze szczegóły, w tym ceny, zostaną opublikowane w tym dniu.

 

Jeden komentarz

Comments are closed.

Podobne

BMW i4

Elektryfikacja to już fakt. Liczby nie kłamią

Gwałtowny wzrost samochodów elektrycznych w Polsce następuje od dwóch lat. W 2022 roku ich liczba wzrosła o 69%. I to wcale nie jest dobrze.  Po decyzji UE o zakazie sprzedaży aut z napędem spalinowym w 2035 roku naturalnym następstwem jest wzrost liczby aut elektrycznych. Jeśli myślicie, że to dotyczy tylko krajów Europy Zachodniej to jesteście…

BMW: Spada sprzedaż, salony zamknięte, fabryki stoją- RYNEK

Koncern BMW przedstawił wyniki sprzedaży w pierwszym kwartale 2020. Firma dostarczyła do klientów o 20.6% mniej pojazdów niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. 477,111- dokładnie tyle aut sprzedała grupa BMW. Spadek popytu dotyczył wszystkich głównych rynków zbytu oraz wszystkich marek. Największy, bo wynoszący 30.9% spadek firma odnotowała w Chinach. Poniżej prezentujemy tabele prezentujące dokładne dane.…