Felgi AC3 od AC Schnitzer. Efektowne, lekkie i limitowane - Trends Magazines

Felgi AC3 od AC Schnitzer. Efektowne, lekkie i limitowane

Dobrze dobrane felgi są w stanie poprawić urodę najpiękniejszego nawet samochodu. Z wieloma modelami BMW doskonale komponują się obręcze kultowej firmy AC Schnitzer.

Renomowany tuner przygotował kute obręcze AC3 Lightweight Forged Rim. Są oferowane w rozmiarach 9.0Jx20″ (offset 25; możliwość montażu opon 245/30 – 265/30) oraz 10.0Jx20″ (offset 33; możliwość montażu opon 265/30 – 285/30), które doskonale leżą w najnowszych modelach BMW – w tym piątce czy M2, M3 czy M5.

Wykonanie w technologii kucia pozwoliło na znaczne podniesienie wytrzymałości felg przy zmniejszeniu ich masy – przednie ważą po 10,1 kg, a tylko 11,2 kg każda. To 25-35% mniej od tradycyjnie odlewanych obręczy. Dlaczego warto mieć w aucie lżejsze koła? Mają mniejszą bezwładność, co poprawia dynamikę i zwinność samochodu. Nie bez znaczenia jest też ograniczenia mas nieresorowanych, dzięki którym poprawia się komfort jazdy.

Decyzji o zakupie felg nie warto odwlekać. AC Schnitzer zamierza wypuścić partię zaledwie 300 kompletów. Numer każdego zostanie wybity na ramionach felg, co samo w sobie jest ewenementem. Nawet najlepsze felgi często pozostają na swój sposób anonimowe.

Podobne

X5 LM Nürburgring

BMW X5 LM (V12 Le Mans) na Nürburgring – WIDEO

W 2000 roku BMW postanowiło zbudować najszybszego SUV-a świata. Bazą do jego przygotowania było produkowane od kilku miesięcy X5 E53.  Pod maskę trafiło 6.0 V12, które spisywało się na medal w bolidach startujących w 24-godzinnych wyścigach Le Mans. Prace nad BMW X5 Le Mans trwały cztery miesiące. Jednostka wciśnięta do X5 LM produkuje okrągłe 700…

Nowe BMW M5 na Nürburgring

BMW za chwilę zaprezentuje odświeżone BMW serii 5. Oznacza to, że sportowa wersja limuzyny również doczeka się liftingu. Nowe M5 zostało przyłapane podczas testów na Nürburgring.   Sukces Obecna generacja M5 typoszeregu F90 jest jedną z najlepszych do tej pory. Wersja Competition oferuje 625 KM, które standardowo napędzają obie osie. To, co odróżnia M5 od…