Efektowny tuning BMW M2 - Trends Magazines

Efektowny tuning BMW M2

Niemieckie Z-Performance postanowiło popracować nad BMW M2. Uznano jednak, że nie powinien to być projekt, jakich wiele.

Najmniejszy model z rodziny M został więc wyposażony w pakiet poszerzający błotniki – zestaw ośmiu elementów z włókna szklanego przygotowała firma Zacoe Performance, która dostarczyła również karbonowe obudowy lusterek, spliter, spojler klapy bagażnika oraz tylny dyfuzor. Aby auto się wyróżniało, jego nadwozie oklejono folią w rzadko spotykanym pistacjowym kolorze. Obniżenie prześwitu uzyskano dzięki gwintowanemu zawieszeniu Lowtec HiLow.

Wspomniane poszerzenia błotników umożliwiły montaż 20-calowych felg ZP.Forged 6 Super Deep Concave z oponami w rozmiarze 265/30 i 325/25.

Świetnie wyglądające BMW M2 zasłużyło na zastrzyk mocy. W przypadku turbodoładowanego silnika jest to dosyć proste. Do uzyskania przynajmniej kilkunastu dodatkowych KM wystarczy modyfikacja wydechu. W coupé zamontowano układ firmy Remus oraz metalowy katalizator firmy HJS.

Do uatrakcyjnienia wnętrza posłużyły akcesoria z katalogu BMW M Performance. Wybrano z niego m.in. panele dekoracyjne z włókna węglowego oraz sportową kierownicę z małym wyświetlaczem i diodami przypominającymi o konieczności zmiany biegu.

Fot. Z-Performance

Podobne

BMW 850i Michaela Jordana 3

BMW 850i gwiazdy sportu na sprzedaż. Padnie rekord?

Jeśli samochód jest wyjątkowy, a z pewnością BMW 850i do takich należy to jego cena będzie wysoka. Jeśli dodatkowo należał do kogoś znanego to może paść rekord. Ile trzeba zapłacić za wyjątkowe BMW należące do gwiazdy NBA? BMW Serii 8 to prawdziwy rarytas. Kwoty tego modelu będą tylko rosnąć, a teraz dodatkowo auto można już…

Kupujemy używane BMW F10 M5 (2011-2017). Ceny, zalety, wady i typowe usterki (cz. 5/5)

M GmbH długo broniło się przed turbodoładowanymi silnikami. Nieprzypadkowo. Obecność turbo oznacza mniej liniową reakcję na gaz i gwałtowne oddawanie momentu obrotowego, co utrudnia kontrolę samochodu podczas jazdy na granicy przyczepności. Rynek żąda jednak motorów, które kipią siłą już przy 1500 obr./min, a w cyklu homologacyjnym emitują niewiele dwutlenku węgla, od którego w wielu krajach…