E30 BMW 325i Sport sprzedane za 250 tys. PLN (51 tys. GBP)- CIEKAWOSTKI - Trends Magazines
21 kwietnia 2021

Tuning, modyfikacje, porady – BMW, VW i inne

previous arrow
next arrow
Slider

E30 BMW 325i Sport sprzedane za 250 tys. PLN (51 tys. GBP)- CIEKAWOSTKI

To, na co patrzysz, to E30 warte 250 tys. PLN, ale jest to M3. To 325i Sport i ten egzemplarz poszedł pod młotek za absurdalne 51.187 funtów na aukcji Silverstone Auctions w Birmingham w zeszły weekend. Wynik przyćmił estymacje domu aukcyjnego, która wynosiła 35 000 funtów. Po wojnie licytacyjnej między dwoma rywalizującymi graczami samochód został sprzedany za ponad 51 tys., czyli około 250 tys. PLN. Za niewiele więcej w Polsce można nabyć najnowsze BMW M340i. 277.900 PLN to oczywiście cena bazowa za najmocniejszą dostępną nową trójkę, ale chyba sami rozumiecie…

Na pocieszenie raportujemy, że wylicytowany egzemplarz jest w pięknym stanie. Po raz pierwszy zarejestrowany w 1991 roku, jest jednym z ostatnich modeli 325i Sports, które opuściły fabrykę. Samochód pokonał „w pełni weryfikowalne” 6794 mil. Obecny właściciel kupił go w 2007 roku z 5200 milami na liczniku i zapewnił, że samochód był regularnie uruchamiany i serwisowany w razie potrzeby. Warto też nadmienić, że to samochód z kierownicą po prawej stronie.

E30 325i

Wyobraźcie sobie jakie ceny mogą osiągnąć E30 w kolejnych latach… Przecież oprócz M3 w gamie tego typoszeregu były jeszcze 320iS, czy 325iX. Warto też nadmienić 333i z Południowej Afryki. Ile te samochody będą warte?

Podobne

Używane BMW is (E30, E36, E90). Tańsza alternatywa dla M3

Mówiąc o sportowym BMW zwykle myślmy o flagowym M3. Nie wolno zapominać, że wyczynowe geny mają także łatwiej dostępne, a do tego bardziej przystępne cenowo modele. Przyjrzyjmy się modelom z serii iS. E30 318is Produkowane od 1986 roku M3 udowodniło, że seryjny model może mieć wiele wspólnego z wyścigówką. Niestety, na jego zakup mogli pozwolić…

BMW M1 Ertl LPG

Rekord prędkości na gazie! Ponad 300 km/h w BMW M1 zasilanym LPG

Dwa lata temu w Londynie odnaleziono BMW M1, które w 1981 r. pobiło rekord prędkości dla samochodu zasilanego LPG. Przejazd odbył się z inicjatywy Haralda Ertla – austriackiego kierowcy wyścigowego oraz British Petroleum (BP), które widziało w tym wydarzeniu doskonały aspekt promocyjny dla nowego produktu, jakim był autogaz. Harald Ertl Harald Ertl był austriackim kierowcą, który miał doświadczenie…