E30 BMW 325i Sport sprzedane za 250 tys. PLN (51 tys. GBP)- CIEKAWOSTKI - Trends Magazines

E30 BMW 325i Sport sprzedane za 250 tys. PLN (51 tys. GBP)- CIEKAWOSTKI

To, na co patrzysz, to E30 warte 250 tys. PLN, ale jest to M3. To 325i Sport i ten egzemplarz poszedł pod młotek za absurdalne 51.187 funtów na aukcji Silverstone Auctions w Birmingham w zeszły weekend. Wynik przyćmił estymacje domu aukcyjnego, która wynosiła 35 000 funtów. Po wojnie licytacyjnej między dwoma rywalizującymi graczami samochód został sprzedany za ponad 51 tys., czyli około 250 tys. PLN. Za niewiele więcej w Polsce można nabyć najnowsze BMW M340i. 277.900 PLN to oczywiście cena bazowa za najmocniejszą dostępną nową trójkę, ale chyba sami rozumiecie…

Na pocieszenie raportujemy, że wylicytowany egzemplarz jest w pięknym stanie. Po raz pierwszy zarejestrowany w 1991 roku, jest jednym z ostatnich modeli 325i Sports, które opuściły fabrykę. Samochód pokonał „w pełni weryfikowalne” 6794 mil. Obecny właściciel kupił go w 2007 roku z 5200 milami na liczniku i zapewnił, że samochód był regularnie uruchamiany i serwisowany w razie potrzeby. Warto też nadmienić, że to samochód z kierownicą po prawej stronie.

E30 325i

Wyobraźcie sobie jakie ceny mogą osiągnąć E30 w kolejnych latach… Przecież oprócz M3 w gamie tego typoszeregu były jeszcze 320iS, czy 325iX. Warto też nadmienić 333i z Południowej Afryki. Ile te samochody będą warte?

Jeden komentarz

Comments are closed.

Podobne

Właściwa dawka adrenaliny i super rywalizacja – III runda BMW-Challenge

W dniach 24-25 czerwca jedni z najszybszych polskich kierowców odwiedzili Kamieniec Ząbkowicki, gdzie Automobilklub Bydgoski zorganizował III Rundę AB CUP i BMW-Challenge. Tym razem zawody odbyły się na odcinku drogowym i zawodnicy mieli okazję pokazać jak szybko potrafią jeździć w otoczeniu drzew, zabudowań i wiaduktu kolejowego. Odcinek, który przejeżdżany był trzy razy w jedną stronę…

Najstarszy VW Garbus na świecie? Auto ma numer 20

Ten egzemplarz może być najstarszym wciąż jeżdżącym VW Garbusem na świecie, nadwozie ma numer 20. Za prace renowacyjne odpowiada Polak.  Ondrej Brom to czeski entuzjasta Volkswagena Garbusa. Pierwszy samochód kupił w 1988 roku, gdy miał 20 lat. Od tego czasu pała niezachwianą miłością do Garbusów i miał ich do tej pory więcej niż siedem. W…