Dawny król zlotów VW po tuningu - Trends Magazines

Dawny król zlotów VW po tuningu

Tuning Golfa III (JMS)

Niegdyś był królem zlotów tuningowych. Obecnie mało kto myśli o modyfikowaniu Golfa III. Trend może się jednak zmienić.

Firma JMS Fahrzeugteile postanowiła wyjść naprzeciw potencjalnym oczekiwaniom rynku i przygotowała pakiet akcesoriów dla zainteresowanych poprawianiem auta, które wkrótce stanie się youngtimerem. Trudno sobie wyobrazić, by ktokolwiek chciał utrzymać Golfa III w stylu retro. Bardziej prawdopodobne wydają się modyfikacje na miarę szalonych lat 90.

Tuning Golfa III (JMS)

Tym właśnie tropem poszło JMS, oferując pakiet aerodynamiczny opracowany przez firmę Zender. W jego skład wchodzą bardziej masywne zderzaki bez przetłoczeń. Przedni wyceniono na 249 euro, a tylny na 229 euro. Nie zapomniano też o nakładkach na progi (199 euro) oraz wykonanej z włókna szklanego masce z wylotem powietrza (349 euro).

Przednie reflektory Hella z przezroczystymi kloszami upodobniły Golfa III do czwórki. Mniejszy prześwit zapewniło gwintowane zawieszenie KW Variant 1. Efektowne, skręcane z trzech części felgi o średnicy 17-cali stworzył Zender. W przeciwieństwie do pozostałych akcesoriów nie są już produkowane. Pozostają więc poszukiwania na rynku wtórnym. Swoim klientom JMS Fahrzeugteile może natomiast zaproponować sportowe wydechy i kolektory dla Golfa III. Oczywiście z atestami wymaganymi w ruchu drogowym.

Możesz zamówić prenumeratę i być na bieżąco z nowinkami i ciekawostkami dotyczącymi VW TUTAJ

Podobne

VW Golf Mk1 i EA 276

VW Golf kończy 50 lat. Czy to już czas na emeryturę?

Bez wątpienia VW Golf jest ikoną motoryzacji i godnym następcą Garbusa. Pierwszy Golf zjechał z taśmy produkcyjnej w 1974 roku, a więc w tym roku kończy 50 lat. Czy to już czas, żeby kultowy model przeszedł na emeryturę?   O Golfie można by napisać kilka książek. To jeden z najpopularniejszych samochodów świata, który zmotoryzował nie…

Garbus kamper z naczepą. O co tutaj chodzi?- CIEKAWOSTKI

Wiedzieliście, że poczciwy Garbus może być wykorzystany jako ciągnik siodłowy? W USA istniała specjalna naczepa kempingowa montowana do dachu, która była pieszczotliwie nazywana "The gooseneck", czyli gęsia szyjka. Podobno istniało tylko kilka sztuk. Na żywo raczej trudno będzie ją spotkać- dlatego zapraszamy na materiał filmowy z epoki! https://www.youtube.com/watch?v=SpwH9WeVEfU