Czy widzieliście już Volkspody? - CIEKAWOSTKI - Trends Magazines

Czy widzieliście już Volkspody? – CIEKAWOSTKI

Nie potrzeba specjalisty, żeby rozpoznać w tych skuterach kultowego Volkswagena Garbusa. Ponad 21 milionów tych uroczych małych samochodów wyprodukowano od momentu rozpoczęcia produkcji w 1938 roku, a ostatni zjechał z linii montażowej w 2003 roku, co oznacza, że samochód pozostał w produkcji przez 65 lat! Zainspirowany ponadczasowym designem samochodu, budowniczy Brent Walter niedawno użył błotników ze starego Garbusa, aby stworzyć dwa małe urocze motocykle, które nazwał „Volkspods”.

Volkspod

W wywiadzie dla Bored Panda Brent powiedział, że chce, aby skuter zabrał go na pokazy Volkwagen. „Błotniki pozostały z budowy mojego samochodu. Chciałem też poćwiczyć spawanie cienkich blach ”- powiedziała złota rączka.

Brent buduje dwa motocykle od marca tego roku. „Oryginalny (zielony) ma silnik o pojemności 79 cm3 i jest bardziej estetyczny niż praktyczny. Drugi (niebieski) ma większy prześwit i silnik o pojemności 212 cm3. Lepiej nadaje się do jazdy po drogach – powiedział Brent.

Podobne

BMW_silnik_N52_6cylindrowy_Valvetronic

N52 – „Valvemagia”, czy „Valvemasakra”- TECHNIKA

Kto szuka nowoczesnego modelu BMW z jak najbardziej klasycznym silnikiem pod maską, powinien skupić się na autach z jednostką N52. To ostatni sześciocylindrowiec bez turbo oraz bezpośredniego wtrysku. Na wizerunek marki BMW przed dekady pracowały niemal pancerne silniki R6. Legendarnym już M20, M30, M50 czy M52 nie było w stanie zaszkodzić praktycznie nic. Oczywiście jednostki te miały swoje…

Bardzo wyjątkowe BMW wysoko w górach

Każdy miłośnik BMW dostaje gęsiej skórki na widok magicznej litery "M". A zastanawialiście się kiedyś, co było przed pojawieniem się pierwszego ulicznego M, czyli E28 M5? Pierwsze "cywilne" M Jak wiemy pierwsze BMW serii M na bazie modelu seryjnego to E28 M5. Zanim Niemcy upchnęli silnik z supersamochodu M1 do sedana serii 5 w Europie,…