Czy kultowe felgi dla Forda Focusa ST dadzą efekt „wow”? - Trends Magazines

Czy kultowe felgi dla Forda Focusa ST dadzą efekt „wow”?

Ford_Focus_ST_felga_Dragoon_Barracuda

Choć od premiery felg Dragoon firmy Barracuda Racing Wheels minęły ponad 4 lata to ten model wciąż cieszy się niesłabnącą popularnością. Nic dziwnego, ponieważ świetnie prezentuje się na pojazdach różnych marek i w różnych rozmiarach. Dotyczy to też Forda Focusa ST w wersji kombi, co możecie podziwiać na zdjęciach poniżej.

Ford_Focus_ST_felgi_Dragoon_Barracuda_widok z boku

Za dopasowanie felg wzięła się firma Fahrzeugtechnik EFF z Bechhofen. Wyposażyła sportowe kombi w felgi Dragoon o wymiarach 8,5 x 19 cali z przodu i 9 x 19 cali z tyłu. Dzięki ciemnemu wykończeniu w kolorze Higloss Black, mocno kontrastują one z typowym dla ST żółtym lakierem. Jako członek serii Ultralight firmy Barracuda, koła są również lekkie dzięki produkcji w technologii flow forming. Pomimo nieznacznie różniących się szerokości felg, opony do nich pasujące mają jednolity rozmiar 235/35R19.

Ford_Focus_ST_felgi_Dragoon_Barracuda

Aby uzyskać harmonijny wygląd po takiej modernizacji, absolutnie konieczne było dodatkowe obniżenie. Firma Fahrzeugtechnik EFF osiągnęła to w modelu Focus ST dzięki zawieszeniu gwintowanemu Variant 3 firmy KW. Oprócz zmniejszonego prześwitu, zapewniło to topowemu modelowi kombi jeszcze bardziej dynamiczne prowadzenie.

Ford_Focus_ST_felgi_Dragoon_Barracuda_widok z przodu

Co sądzicie o tej propozycji? Sportowy Focus nabrał więcej „drapieżności”?

Ford_Focus_ST_felgi_Dragoon_Barracuda_widok z tyłu

Fot.JMS Fahrzeugteile GmbH

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Karman Ghia Typ 14: Mechaniczna pomarańcza

Wielokrotnie w VW TRENDS prezentowaliśmy auta z ponadstuletniej historii firmy Karmann. Teraz przedstawiamy model samochodu, który nie tylko jest najbardziej rozpoznawanym produktem tej marki, ale nosi też jej nazwę. Oto Karman Ghia Typ 14. Po drugiej wojnie światowej Volkswagen odnosił ogromne finansowe sukcesy dzięki masowej produkcji i sprzedaży Garbusa. Bardzo chłonny rynek zaowocował współpracą z…

Tuning VW Golf Mk2 auto od przodu

Jak samodzielnie zbudować niezwykłego Golfa Mk2? Piotr to wie!

Volkswagen Golf drugiej generacji należy do najczęściej przerabianych aut w Polsce. Wpływ na to mają zapewne: relatywnie niski koszt zakupu, olbrzymie zaplecze części zamiennych oraz podatność na modyfikacje. Piotr na kupno Golfa II zdecydował się z powodu sentymentu nie tylko do marki z Wolfsburga, ale także do tego konkretnego modelu.   Piotrek wcześniej był już właścicielem kilku dwójek oraz…