Czy kultowe felgi dla Forda Focusa ST dadzą efekt „wow”? - Trends Magazines

Czy kultowe felgi dla Forda Focusa ST dadzą efekt „wow”?

Ford_Focus_ST_felga_Dragoon_Barracuda

Choć od premiery felg Dragoon firmy Barracuda Racing Wheels minęły ponad 4 lata to ten model wciąż cieszy się niesłabnącą popularnością. Nic dziwnego, ponieważ świetnie prezentuje się na pojazdach różnych marek i w różnych rozmiarach. Dotyczy to też Forda Focusa ST w wersji kombi, co możecie podziwiać na zdjęciach poniżej.

Ford_Focus_ST_felgi_Dragoon_Barracuda_widok z boku

Za dopasowanie felg wzięła się firma Fahrzeugtechnik EFF z Bechhofen. Wyposażyła sportowe kombi w felgi Dragoon o wymiarach 8,5 x 19 cali z przodu i 9 x 19 cali z tyłu. Dzięki ciemnemu wykończeniu w kolorze Higloss Black, mocno kontrastują one z typowym dla ST żółtym lakierem. Jako członek serii Ultralight firmy Barracuda, koła są również lekkie dzięki produkcji w technologii flow forming. Pomimo nieznacznie różniących się szerokości felg, opony do nich pasujące mają jednolity rozmiar 235/35R19.

Ford_Focus_ST_felgi_Dragoon_Barracuda

Aby uzyskać harmonijny wygląd po takiej modernizacji, absolutnie konieczne było dodatkowe obniżenie. Firma Fahrzeugtechnik EFF osiągnęła to w modelu Focus ST dzięki zawieszeniu gwintowanemu Variant 3 firmy KW. Oprócz zmniejszonego prześwitu, zapewniło to topowemu modelowi kombi jeszcze bardziej dynamiczne prowadzenie.

Ford_Focus_ST_felgi_Dragoon_Barracuda_widok z przodu

Co sądzicie o tej propozycji? Sportowy Focus nabrał więcej „drapieżności”?

Ford_Focus_ST_felgi_Dragoon_Barracuda_widok z tyłu

Fot.JMS Fahrzeugteile GmbH

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

VW nie rezygnuje z diesli. Będą zasilane nowym paliwem

VW nie chce jeszcze rezygnować z technologii, którą przez lata tak skrupulatnie budował. Chodzi oczywiście o silniki TDI. Będą teraz zasilane paliwem parafinowym.  VW oświadczył, że od czerwca 2022 roku wszystkie auta z silnikami diesla TDI będą mogły pracować na alternatywnym paliwie, zwanym HVO (Hydro-treated Vegetable Oil). Co to jest? To hydrorafinowany olej roślinny, wytwarzany…

Nissaj Juke auto od tyłu

Wyprawa w przyszłość – test Nissan Juke N-Design

Nissan lubi odważne linie. Takie było i jest nadal widoczne na drogach Murano. Taki też był i jest mniejszy brat - Juke. Sprawdziliśmy, jak się spisuje ten bardziej młodzieżowy model w odmianie N-Design. Nie da się ukryć, że Juke jest autem zwracającym uwagę. Tak było od chwili jego prezentacji w Genewie w 2009. Podobnie futurystyczne…