Masz opony Continental ContiEcoContact 5? Lepiej to przeczytaj - Trends Magazines

Masz opony Continental ContiEcoContact 5? Lepiej to przeczytaj

Continental ogłosił akcję wymiany ponad 60 tysięcy opon ContiEcoContact 5 do samochodów osobowych. Powód? Opona może pękać.

Continental ogłosił dziś program dobrowolnej wymiany opon obejmujący 67.128 sztuk opon ContiEcoContact 5 do samochodów osobowych w rozmiarze 235/55 R 17 103 H XL. Powodem jest wada fabryczna, przez którą dochodzi do nagłej utraty powietrza. Z tego powodu zarejestrowano nawet trzy zdarzenia, w którym tylko jednym doprowadziło do niewielkich szkód materialnych, natomiast we wszystkich przypadkach nie odnotowano żadnych obrażeń ciała.

Jeżeli opony objęte dobrowolnym programem wymiany są używane przez dłuższy lub powtarzający się okres i mają duże obciążenie lub możliwe przeciążenie, w rzadkich przypadkach może dojść do nagłej utraty powietrza. Aktywny monitoring rynku prowadzony przez Continental wykazał występowanie nieprawidłowości tylko w przypadku opon VW Caravelle i Multivan. Natomiast, nie wykryto porównywalnych wzorów usterek w odpowiednich oponach stosowanych w innych typach pojazdów.

Model opony, którego dotyczy akcja, był sprzedawany klientom w różnych krajach, w tym m.in. Polsce. Wymiana jest bezpłatna. Kierowcy, którzy otrzymali te opony jako oryginalne wyposażenie, zostaną o tym poinformowani bezpośrednio przez producenta pojazdu.
 
Oponę Continental, której dotyczy problem, można zidentyfikować w następujący sposób:
Linia produktów: ContiEcoContact 5, rozmiar 235/55 R 17 103 H XL
Numery seryjne DOT: CN 7AD72Y 4015 do 0221
 
Masz taką oponę? Możesz sam zgłosić się do programu wchodząc na stronę producenta (link).
 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Tuning BMW G30 by JMS widok z przodu

Szybka kosmetyka BMW serii 5 (G30)

Debiutujące w 2016 r. BMW G30 wciąż prezentuje się doskonale. Niemiecka firma JMS Fahrzeugteile przygotowała propozycję dla zainteresowanych niedrogą modyfikacją tego modelu. Im nowszy samochód, tym jego tuning zwykle jest droższy. To efekt ograniczonej podaży elementów – zwykle dostarczają je wyłącznie najbardziej renomowane firmy, jak również samo BMW w ramach linii M Performance. Próbę wyjścia…

BMW 507 1957

To BMW zostało właśnie sprzedane za 2.000.000 dolarów!

Podczas gdy cała branża motoryzacyjna przeżyła ten rok, to aukcje klasyków kwitną. Amerykański serwis aukcyjny Bring a Trailer może pośredniczyć w jego największej sprzedaży w poniedziałek. BMW 507 Licytacja oszałamiającego BMW 507 z 1957 r. osiągnęła cenę $1,957,507. Do tej pory najdroższym samochodem, jaki kiedykolwiek sprzedano na Bring a Trailer, był Mercedes-Benz z 1956 300SL…