Ciekawa felga dla hybrydy BMW X5 xDrive45e - Trends Magazines

Ciekawa felga dla hybrydy BMW X5 xDrive45e

Gladen tuning BMW X5 xDrive45e widok z przodu

Znany tuner JMS Fahrzeugteile wraz ze specjalistami od nagłośnienia z firmy Gladen przygotowali ciekawą propozycję dla właścicieli hybrydowego SUV-a BMW X5 xDrive45e

Gladen tuning BMW X5 xDrive45e widok z boku

JMS będący dystrybutorem felg Barracuda Racing Wheels wybrał dla tego modelu BMW modny wzór o nazwie Project X w rozmiarze 10 x 22 cali.

Gladen tuning BMW X5 xDrive45e felga Barracuda Project X

Dzięki ciekawemu niebieskiemu wykończeniu nie tylko przyciągają wzrok, ale też doskonale komponują się z lakierem X5.

Gladen tuning BMW X5 xDrive45e widok z boku

Do kół wybrano opony Goodyear Eagle F1 w rozmiarze 285/35 R22. Dodatkowo do fabrycznego pneumatycznego zawieszenia  dołożono na tylnej osi przekładki H&R 22,5 milimetra z każdej strony, dzięki czemu koła idealnie wpasowują się w krawędź błotnika.

Gladen tuning BMW X5 xDrive45e felga Barracuda Project X

Jak wiemy hybrydy plug-in emitują niewielki lub prawie żaden hałas. Dlatego ważny może być system nagłaśniający uprzyjemniający podróż. Z myślą o nich zespół specjalistów Gladen zainstalował rozbudowany, wysokiej jakości system hi-fi gwarantujący pierwszorzędną jakość słuchania.

Gladen tuning BMW X5 xDrive45e widok z tyłu

Nie wiemy jeszcze ile będzie kosztował pakiet koła plus audio ale gdy tylko się dowiemy natychmiast poinformujemy.

Ciekaw jestem, jak podobają się nowe felgi Project X?

Fot. producent

Podobne

Silnik BMW N47D20

BMW silnik N47 – ubywa płynu chłodniczego, a nie ma wycieku. Gdzie szukać przyczyny?

Silnik BMW N47 jest oszczędny, elastyczny i ma odpowiednią ilość mocy, ale czasami może przysporzyć problemów. Jednym z nich jest "znikający" płyn chłodniczy. Ze zbiornika w silniku N47 go ubywa, ale pod spodem nie widać wycieków. Gdzie szukać przyczyny ubywającego płynu chłodniczego w silniku BMW N47? Silnik BMW N47 obrósł już w legendy. Następca dobrego…

BMW M3 od G-Power, czyli jubileuszowe 500+

Z okazji 35-lecia działalności G-Power przygotował mechaniczną sprężarkę, która z silnika kultowego już BMW M3 E92 wyciska 501 KM. Tuner przypomina, że gdy rozpoczynał działalność w 1983 r., komputery i połączenia sieciowe między nimi, jak również telefonia bezprzewodowa były w powijakach. Eksperci G-Power zajmowali się wyłącznie BMW i nie będzie przesadą stwierdzenie, że rozwijali się…