"Bo to zła kobieta była". Czym jeździł Franc Maurer w pierwszej części Psów? - CIEKAWOSTKI - Trends Magazines

„Bo to zła kobieta była”. Czym jeździł Franc Maurer w pierwszej części Psów? – CIEKAWOSTKI

Od niedawna w sieci możemy zobaczyć zwiastun najnowszej produkcji  Władysława Pasikowskiego pt. Psy 3. To kontynuacja serii, którą rozpoczął legendarny film Psy z 1992. Główną rolę gra w nim Bogusław Linda, który kreuje postać porucznika UB Franca Maurera. Pamiętacie scenę w kawiarni, gdy Franc rozmawia z Angelą?

Angela: Fajny masz ten samochód.

Franc: Żony

A: Hm, no ja myślę, że nie z pensji psa. Co Ci jeszcze zostawiła?

F: Nic, wszystko mi zabrała.

A: Dlaczego odeszła?

F: Normalnie… bo to zła kobieta była.

Choć do kanonu przeszła ostatnia linijka tego dialogu, to my chcemy przypomnieć o jaki samochód chodziło na samym jego początku. Było to BMW E36 325TD w kolorze 252 Calypsorot. Tak jest, E36 jest w Polsce jest legendą praktycznie od początku swojego istnienia. A wszystko za sprawą Bogusława Lindy i Władysława Pasikowskiego. 

Ciekawe jakim autem będzie jeździł Franc w najnowszej odsłonie thrillera… Czy będzie to BMW? Którym modelem? W zwiastnunie przez moment widzimy innego bohatera w serii 5 E60.

Zwiastun filmu:

Podobne

Mechanik samochodowy

Jak znaleźć zaufany warsztat samochodowy?

Szukasz sprawdzonego miejsca do naprawy samochodów? Zastanawiasz się, co uwzględnić przy poszukiwaniach? Jeśli tak, koniecznie zapoznaj się z poniższym poradnikiem!   Dobry warsztat samochodowy - jak go znaleźć? Znalezienie dobrego warsztatu samochodowego to kluczowy element dbałości o samochód i jego długowieczność. Pierwszym krokiem jest zdobycie rekomendacji od znajomych lub rodziny. Osoby, które miały pozytywne doświadczenia…

BMW_N53_HPI_Twin_Turbo

Nowoczesny i problematyczny silnik BMW N53 – TECHNIKA

Oferowana od 2007 roku jednostka N53, czyli ostatnie pozbawione doładowania R6 BMW, ma czystsze spaliny i potrafi być oszczędna, jednak zdarzają się jej trudne do usunięcia awarie. Ostatnim klasycznym sześciocylindrowcem BMW był silnik N52 – wolnossący i z pośrednim wtryskiem paliwa. Spełnienie kolejnych norm emisji spalin, a także walka o niższe zużycie paliwa wymusiło użycie wtrysku bezpośredniego. W 2007 roku BMW…