BMW Z4 Facelifting: histopatologiczne zmiany - Trends Magazines

BMW Z4 Facelifting: histopatologiczne zmiany

BMW postanowiło odświeżyć swojego roadstera – Z4. Auto ma nowy grill, światła, lakiery nadwozia i… to w zasadzie tyle. Jednak brak gruntownych zmian wyszedł mu na dobre.

BMW nie przestaje nas zaskakiwać. Niemiecki producent na zmianę prezentuje bardzo ładne modele jak np. BMW 3 po faceliftingu, jak i te o, powiedzmy kontrowersyjnym designie jak flagowe BMW 7 czy najnowszy SUV XM.

W przypadku odświeżonego Z4 zmiany są histopatologiczne – inaczej mówiąc, prawie niezauważalne gołym okiem. Zmieniono bowiem kształt przedniego grilla, nowe są wloty powietrza w zderzaku, nieco zmodyfikowane reflektory, a w palecie kolorów pojawiły się trzy nowe pozycje: Thundernight Metallic, Portimao Blue i Skyscraper Grey. Jednak brak śmiałości BMW do większych zmian wyszedł Z-czwórce na dobre. Dotychczasowy model Z4 wygląda świetnie – więc po co to zmieniać?

Pod maską odświeżonego BMW Z4 bez zmian

Zmianom nie uległy także jednostki napędowe. Do wyboru mamy bazową wersję Z4 sDrive20i o mocy 200 KM (tutaj dostępny jest manual). Wyżej w katalogu stoi sDrive30i z 259-konnym motorem 2.0 R4 lub M40i z trzylitrową sześciocylindrówką o mocy 387 KM. W dwóch ostatnich wersjach moc   trafia wyłącznie na tylne koła za pośrednictwem 8-stopniowego automatu. 

Ciekawostką jest także M-Pakiet, który teraz będzie na wyposażeniu seryjnym, nawet w podstawowych wariantach silnikowych. Dostaniemy tutaj bardziej rasowo wyglądające zderzaki, większe koła i niższe zawieszenie. 

Odświeżone BMW Z4 trafi na rynek prawdopodobnie jeszcze w tym roku. Ceny zapewne będą nieco wyższe od obecnych. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

bmw-i2002-by-naoto-kobayashi-2

i2002 to wizja klasyka z przyszłości

BMW 2002 jest jednym z najważniejszych pojazdów w historii bawarskiej marki. Projektant Naoto Kobayashi przedstawia swoją wizję Neue Klasse, która łączy klasyczne elementy ze stylem nowoczesnych BMW. Podobieństwa do oryginalnego 2002 są subtelne. Kobayashi wydaje się być bardziej zainteresowany kontynuacją ducha modelu, niż bezpośrednim naśladowaniem jego stylu. Detale Klasyczne 2002 ma dwa reflektory w rogach…

Jeździli po odcinku drogowym! Obejrzyj zdjęcia.

IV runda Rallysprint Challenge to zawody rozgrywane na zamkniętym odcinku drogowym w gminie Biały Bór. Do startu zgłosiło się niecałe 50 uczestników, którzy przejeżdżali 5.5 km odcinek specjalny 5-krotnie. Najszybszy był Michał Kijanka w BMW M3. Drugi na podium stanął Mateusz Milczarek w BMW E36, a puchar za trzecie miejsce odebrał Łukasz Sawicki, jadący BMW…