Znamy cenę nowego BMW X1. Tanio już było - Trends Magazines

Znamy cenę nowego BMW X1. Tanio już było

Kilka dni po premierze nowego BMW X1 poznajemy cenę SUVa nowej generacji. Ma bogatsze wyposażenie seryjne od poprzednika, ale to kosztuje. I to słono. Zobacz ceny nowego BMW X1 w Polsce.

Szalejąca inflacja, kosmiczne ceny paliw, problemy z dostępnością półprzewodników, a dodatkowo jeszcze skutki pandemii i wojna na Ukrainie spowodowały, że ceny towarów drastycznie rosną. To samo widać na rynku samochodów, zarówno nowych, jak i używanych. Nowe auta są dużo droższe niż poprzednie modele i choć producenci starają się wynagrodzić to lepszym wyposażeniem standardowym, to i tak ceny czasami zwalają z nóg. 

Nie inaczej jest w przypadku nowego BMW X1, którego premiera odbyła się zaledwie kilka dni temu i wówczas obszernie opisaliśmy ten model. Teraz poznaliśmy jego cenę. 

BMW X1 w podstawie jest aż o 36 tys. zł. droższe od poprzednika. Ofertę otwiera wersja sDrive18i i teraz trzeba za nią zapłacić co najmniej 176,1 tys. zł. Dla przypomnienia, ceny poprzedniej generacji startowały od 139 tys. zł. Wówczas auto było dostępne z manualem, a teraz otrzymujemy w standardzie 7-biegową przekładnię automatyczną. Na tym nie koniec. Mamy tutaj też m.in. LED-owe reflektory, elektrycznie sterowaną klapę bagażnika, ogromny ekran z dwoma wyświetlaczami, podobnie jak w odświeżonej serii 3, dwustrefową klimatyzację, skórzaną sportową kierownicę, kamerę cofania z asystentem parkowania czy tempomat z funkcją hamowania i ostrzegania przed kolizją.

Opcji jest więcej jeśli zdecydujemy się na inny pakiet wyposażenia. Oprócz wersji podstawowej mamy jeszcze pakiet xLine (od 186 000 zł) oraz sportowy M (od 197 600 zł). Dodajmy, że w ofercie pojawi się także elektryczna odmiana iX1 oraz wersje hybrydowe. Te jednak pojawią się dopiero jesienią.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

BMW 323 ti Compact. Niby nic, a jednak…

„Przecież to nie jest BMW” – z takim komentarzem spotykają się właściciele BMW 323ti Compact. Tył nadwozia krótszy o 20 cm w porównaniu do sedana albo coupé nie we wszystkich wzbudza zachwyt. Prosta deska rozdzielcza oraz zawieszenie nawiązują bardziej do modelu E30 niż do E36, co w oczach wielu miłośników marki czyni compact uboższą wersją…

Bezkompromisowe BMW RS-M3

BMW M3 jest szybkie i ostre. Nie znaczy to, że nie może być jeszcze bardziej drapieżne. Ciekawą wizję „trójki” zaprezentowało RS-Racingteam. Tuner z Viernheim postanowił przygotować wyścigówkę z drogową homologacją.   Punktem wyjścia było czterodrzwiowe BMW E90 M3. Być może coupé byłoby wdzięczniejszym materiałem do tuningu, jednak śnieżnobiały sedan również ma swój urok. Po wyposażeniu…