BMW wprowadza do oferty felgi z włókna węglowego - Trends Magazines

BMW wprowadza do oferty felgi z włókna węglowego

M performance Carbon wheels koła 1000 RR motorrad

Włókno węglowe pierwotnie było opracowane dla przemysłu lotniczego. Później ten bardzo wytrzymały i super lekki materiał zadomowił się najpierw w wyścigach, a teraz także w motocyklach. BMW Motorrad używa go wszędzie tam, gdzie wymagana jest minimalna waga i maksymalna wytrzymałość.

Zalety kół z włókna węglowego

Koła z włókna węglowego M Performance do BMW S 1000 RR są idealnym obszarem zastosowania dla materiału, który jest przetwarzany w bardzo złożonym procesie z wykorzystaniem pieców wysokociśnieniowych. Korzyści są oczywiste. Mniejsza waga oznacza mniejsze masy obrotowe, co prowadzi nie tylko do lepszego przyspieszenia i hamowania, ale także ułatwia prowadzenie motocykla. Krótko mówiąc: motocykle stają się jeszcze bardziej zwinne i dynamiczne. Ponadto powierzchnia z włókna węglowego, która jest pokryta bezbarwnym lakierem o wysokim połysku, przyciąga wzrok dzięki swojej połyskującej głębokiej czerni.

M performance Carbon wheels koła 1000 RR motorrad

W liczbach

Koła z włókna węglowego M Performance do S 1000 RR są łącznie o 1,7 kg lżejsze niż standardowe felgi aluminiowe, których masa została już zmniejszona o 1,6 kg, gdy oba modele zostały ponownie wprowadzone na rynek w zeszłym roku. Koła z włókna węglowego M Performance są dostępne od 1 sierpnia 2020 r.

Podobne

Gruz E36 z teledysku porzucony w krzakach

Nietypowe znalezisko przesłał nam nasz czytelnik z pytaniem: "co miał poeta na myśli tworząc ten projekt"? Oto prawdziwy gruz w postaci BMW E36. Jakikolwiek opis do tego samochodu jest po prostu zbędny. To BMW wpadło w ręce mechanika-sadysty, który wyżywał się na aucie swoją tarczową piłą. Dach został obcięty, reflektory oraz przedni zderzak wyrwane, wnętrze…

BMW 750i G11 widok z boku

BMW 750i (G11) prawie jak prywatny odrzutowiec

Oznaczenie 750i w nomenklaturze BMW jest kultowe. Przez wiele lat tak nazywały się topowe limuzyny serii 7 z 12-cylindrowymi silnikami. Tak było w przypadku typoszeregów E32 i E38. Sytuacja uległa zmianie wraz z pojawieniem się modelu E65. Motor V12 otrzymał oznaczenie 760i, a wersja z silnikiem V8 odziedziczyła numer 750i i tak jest do dziś. Tyle że dekadę temu N62B48 dysponowało mocą 362 KM, a prezentowane dziś przez nas…