BMW wprowadza do oferty felgi z włókna węglowego - Trends Magazines

BMW wprowadza do oferty felgi z włókna węglowego

M performance Carbon wheels koła 1000 RR motorrad

Włókno węglowe pierwotnie było opracowane dla przemysłu lotniczego. Później ten bardzo wytrzymały i super lekki materiał zadomowił się najpierw w wyścigach, a teraz także w motocyklach. BMW Motorrad używa go wszędzie tam, gdzie wymagana jest minimalna waga i maksymalna wytrzymałość.

Zalety kół z włókna węglowego

Koła z włókna węglowego M Performance do BMW S 1000 RR są idealnym obszarem zastosowania dla materiału, który jest przetwarzany w bardzo złożonym procesie z wykorzystaniem pieców wysokociśnieniowych. Korzyści są oczywiste. Mniejsza waga oznacza mniejsze masy obrotowe, co prowadzi nie tylko do lepszego przyspieszenia i hamowania, ale także ułatwia prowadzenie motocykla. Krótko mówiąc: motocykle stają się jeszcze bardziej zwinne i dynamiczne. Ponadto powierzchnia z włókna węglowego, która jest pokryta bezbarwnym lakierem o wysokim połysku, przyciąga wzrok dzięki swojej połyskującej głębokiej czerni.

M performance Carbon wheels koła 1000 RR motorrad

W liczbach

Koła z włókna węglowego M Performance do S 1000 RR są łącznie o 1,7 kg lżejsze niż standardowe felgi aluminiowe, których masa została już zmniejszona o 1,6 kg, gdy oba modele zostały ponownie wprowadzone na rynek w zeszłym roku. Koła z włókna węglowego M Performance są dostępne od 1 sierpnia 2020 r.

Podobne

AC Schnitzer wziął na warsztat BMW M3 Touring

Jeszcze bardziej agresywny wygląd i jeszcze więcej mocy - tak w telegraficznym skrócie można określić efekt zmian dokonanych przez AC Schnitzera w nowym BMW M3 Touring.  BMW M3 Touring było długo wyczekiwanym modelem ze stajni BMW M. Od dawna brakowało w ofercie bawarskiej marki bardzo mocnego i szybkiego kombi klasy średniej. Jak tylko pierwsze egzemplarze…

Idealny do tuningu VW Golf Mk2 – projekt Piotra

Volkswagen Golf drugiej generacji należy do najczęściej przerabianych aut w Polsce. Wpływ na to mają zapewne: relatywnie niski koszt zakupu, olbrzymie zaplecze części zamiennych oraz podatność na modyfikacje. Piotr na kupno Golfa II zdecydował się z powodu sentymentu nie tylko do marki z Wolfsburga, ale także do tego konkretnego modelu. Piotrek wcześniej był już właścicielem kilku dwójek oraz kultowej…