BMW wprowadza do oferty felgi z włókna węglowego - Trends Magazines

BMW wprowadza do oferty felgi z włókna węglowego

M performance Carbon wheels koła 1000 RR motorrad

Włókno węglowe pierwotnie było opracowane dla przemysłu lotniczego. Później ten bardzo wytrzymały i super lekki materiał zadomowił się najpierw w wyścigach, a teraz także w motocyklach. BMW Motorrad używa go wszędzie tam, gdzie wymagana jest minimalna waga i maksymalna wytrzymałość.

Zalety kół z włókna węglowego

Koła z włókna węglowego M Performance do BMW S 1000 RR są idealnym obszarem zastosowania dla materiału, który jest przetwarzany w bardzo złożonym procesie z wykorzystaniem pieców wysokociśnieniowych. Korzyści są oczywiste. Mniejsza waga oznacza mniejsze masy obrotowe, co prowadzi nie tylko do lepszego przyspieszenia i hamowania, ale także ułatwia prowadzenie motocykla. Krótko mówiąc: motocykle stają się jeszcze bardziej zwinne i dynamiczne. Ponadto powierzchnia z włókna węglowego, która jest pokryta bezbarwnym lakierem o wysokim połysku, przyciąga wzrok dzięki swojej połyskującej głębokiej czerni.

M performance Carbon wheels koła 1000 RR motorrad

W liczbach

Koła z włókna węglowego M Performance do S 1000 RR są łącznie o 1,7 kg lżejsze niż standardowe felgi aluminiowe, których masa została już zmniejszona o 1,6 kg, gdy oba modele zostały ponownie wprowadzone na rynek w zeszłym roku. Koła z włókna węglowego M Performance są dostępne od 1 sierpnia 2020 r.

Podobne

Niepowtarzalny VW Garbus 1200

Stylów, pomysłów oraz sposobów modyfikacji klasycznych i niepowtarzalnych samochodów jest co niemiara. Jedne zakładają gruntowe przebudowanie pojazdu, a inne dochowanie wierności oryginałowi. Modyfikując swojego Garbusa Marcin inspirował się różnymi stylami rodem z Kalifornii. Styl znany jako California look narodził się w latach 60. Modyfikacje służyły głównie poprawie osiągów w wyścigach ulicznych i na 1/4 mili.…

Test BMW M135i. Kompaktowe auto w ostrym sosie

320-konne M135i jest ewenementem. Żadna inna firma nie produkuje równie mocnego samochodu kompaktowego. „Jedynka” jest też ostatnim przedstawicielem segmentu C z napędem na tylną oś. Gotowi? Proszę zapiąć pasy. Zapraszamy na pokład jednego z najbardziej bezkompromisowych modeli w ofercie BMW. Pierwsza generacja BMW serii 1 długo czekała na wersję oznaczoną kultową literą M. „Jedynka” zadebiutowała…