BMW Tuning Day: Najnowszy AC Schnitzer kontra najnowsza Alpina! - Trends Magazines

BMW Tuning Day: Najnowszy AC Schnitzer kontra najnowsza Alpina!

AC Schnitzer Alpina

Właśnie miały premierę bardzo ciekawe sportowe kreacje na bazie BMW. Dwóch kluczowych tunerów marki zaprezentowało swoje bolidy. AC Schnitzer pokazał program tuningowy dla nowego BMW X6. Z kolei manufaktura z Buchloe zaprezentowała zupełnie nowy model BMW ALPINA B8 GRAN COUPÉ. Który Wam się bardziej podoba?

FELGI

Alpina: ALPINA CLASSIC w rozmiarze R21

AC Schnitzer: AC1 Lightweight Forged Racing w rozmiarze R22

 

MOC

Alpina: 4,4-litrowy silnik V8 z doładowaniem bi-turbo osiąga maksymalną moc 457 kW (621 KM). Maksymalny moment obrotowy 800 Nm

AC Schnitzer: Obecnie pracujemy nad ulepszeniami dla X6 xDrive 40d ze standardową mocą 250 kW / 340 KM / 700 Nm oraz dla X6 xDrive 30d ze standardową mocą 210 kW / 286 KM / 650 Nm.

ZAWIESZENIE

Alpina: BMW ALPINA B8 oferuje wyrafinowaną konfigurację zawieszenia, która łączy komfort jazdy na długich dystansach z precyzyjnymi właściwościami jezdnymi. BMW ALPINA B8 imponuje w niezliczonych sytuacjach drogowych dzięki harmonijnemu, wyważonemu zawieszeniu i wysokiemu poczuciu bezpieczeństwa.

AC Schnitzer: Zestaw sprężyn zawieszenia AC Schnitzer (dla pojazdów bez zawieszenia pneumatycznego) nadaje X6 sportową charakterystykę. Obniżenie przodu i tyłu o ok. 20-25 mm w porównaniu ze standardowym zawieszeniem robi różnicę i zwiększa dynamikę jazdy X6 ze względu na zauważalnie niższy środek ciężkości pojazdu.

 

Podobne

VW_Golf_Mk1_cabrio_1.8_tuning

Tuning VW Golfa I Cabrio 1.8 l – mrok i klasyka

Forumowy pseudonim Dominika wskazuje na zainteresowanie muzyką drum'n'bass. Jednak jego Golf I Cabrio kojarzy się z popularnym również w Niemczech rockiem z elementami muzyki poważnej. Cechy charakterystyczne dla stylu German – ciemno, nisko i szeroko, łączy z założeniami Cult Style'u, czyli klasycznie, nisko i estetycznie. Wyprodukowane w 1991 roku auto, które służy do jazdy po…

System eCall w BMW sam wezwał policję. Kierowca dostał spory mandat

Policja odebrała wiadomość z systemu eCall o wypadku drogowym. Po przybyciu na miejsce kierowca był zaskoczony, ponieważ sam nie wzywał policji.  Wymogi Unii Europejskiej wymusiły na producentach aut montaż systemu eCall - manualnie lub samoczynnie wzywającego służby ratunkowe. Jak pokazuje przypadek z Rawy Mazowieckiej, czasami system działa wbrew woli właściciela. "Funkcjonariusze dowiedzieli się o zdarzeniu…