BMW Tuning Day: Najnowszy AC Schnitzer kontra najnowsza Alpina! - Trends Magazines

BMW Tuning Day: Najnowszy AC Schnitzer kontra najnowsza Alpina!

AC Schnitzer Alpina

Właśnie miały premierę bardzo ciekawe sportowe kreacje na bazie BMW. Dwóch kluczowych tunerów marki zaprezentowało swoje bolidy. AC Schnitzer pokazał program tuningowy dla nowego BMW X6. Z kolei manufaktura z Buchloe zaprezentowała zupełnie nowy model BMW ALPINA B8 GRAN COUPÉ. Który Wam się bardziej podoba?

FELGI

Alpina: ALPINA CLASSIC w rozmiarze R21

AC Schnitzer: AC1 Lightweight Forged Racing w rozmiarze R22

 

MOC

Alpina: 4,4-litrowy silnik V8 z doładowaniem bi-turbo osiąga maksymalną moc 457 kW (621 KM). Maksymalny moment obrotowy 800 Nm

AC Schnitzer: Obecnie pracujemy nad ulepszeniami dla X6 xDrive 40d ze standardową mocą 250 kW / 340 KM / 700 Nm oraz dla X6 xDrive 30d ze standardową mocą 210 kW / 286 KM / 650 Nm.

ZAWIESZENIE

Alpina: BMW ALPINA B8 oferuje wyrafinowaną konfigurację zawieszenia, która łączy komfort jazdy na długich dystansach z precyzyjnymi właściwościami jezdnymi. BMW ALPINA B8 imponuje w niezliczonych sytuacjach drogowych dzięki harmonijnemu, wyważonemu zawieszeniu i wysokiemu poczuciu bezpieczeństwa.

AC Schnitzer: Zestaw sprężyn zawieszenia AC Schnitzer (dla pojazdów bez zawieszenia pneumatycznego) nadaje X6 sportową charakterystykę. Obniżenie przodu i tyłu o ok. 20-25 mm w porównaniu ze standardowym zawieszeniem robi różnicę i zwiększa dynamikę jazdy X6 ze względu na zauważalnie niższy środek ciężkości pojazdu.

 

Podobne

Golf IV 1.9 TDI, tuning

Golf, który wszystkim się podoba

Siedem lat wcześniej Karol zdał egzamin na prawo jazdy i natychmiast kupił pierwszego Golfa III. Początkowo nawet nie myślał o tuningu, choć od zawsze odczuwał potrzebę wprowadzania zmian. Reszta przyszła z czasem. Przez cztery lata poddawał Golfa kolejnym modyfikacjom, lecz pewnego dnia zdecydował, że czas przesiąść się do nowszego samochodu. Tak to już jest z…

Ta Honda CRX przejechała dosłownie wokół trzepaka

Od czasu do czasu trafiają się na rynku samochody z małym przebiegiem. Czasami nawet z bardzo małym. Ale ta Honda CRX z 1990 roku przebiegu nie ma wcale. Teraz możecie ją kupić. Według ogłoszenia z Garagisti, nowiutka Honda CRX jest do kupienia w Lizbonie. Właściciel kupił ją w 1990 roku w nieistniejącym już salonie Honda…