BMW Tuning Day: Najnowszy AC Schnitzer kontra najnowsza Alpina! - Trends Magazines

BMW Tuning Day: Najnowszy AC Schnitzer kontra najnowsza Alpina!

AC Schnitzer Alpina

Właśnie miały premierę bardzo ciekawe sportowe kreacje na bazie BMW. Dwóch kluczowych tunerów marki zaprezentowało swoje bolidy. AC Schnitzer pokazał program tuningowy dla nowego BMW X6. Z kolei manufaktura z Buchloe zaprezentowała zupełnie nowy model BMW ALPINA B8 GRAN COUPÉ. Który Wam się bardziej podoba?

FELGI

Alpina: ALPINA CLASSIC w rozmiarze R21

AC Schnitzer: AC1 Lightweight Forged Racing w rozmiarze R22

 

MOC

Alpina: 4,4-litrowy silnik V8 z doładowaniem bi-turbo osiąga maksymalną moc 457 kW (621 KM). Maksymalny moment obrotowy 800 Nm

AC Schnitzer: Obecnie pracujemy nad ulepszeniami dla X6 xDrive 40d ze standardową mocą 250 kW / 340 KM / 700 Nm oraz dla X6 xDrive 30d ze standardową mocą 210 kW / 286 KM / 650 Nm.

ZAWIESZENIE

Alpina: BMW ALPINA B8 oferuje wyrafinowaną konfigurację zawieszenia, która łączy komfort jazdy na długich dystansach z precyzyjnymi właściwościami jezdnymi. BMW ALPINA B8 imponuje w niezliczonych sytuacjach drogowych dzięki harmonijnemu, wyważonemu zawieszeniu i wysokiemu poczuciu bezpieczeństwa.

AC Schnitzer: Zestaw sprężyn zawieszenia AC Schnitzer (dla pojazdów bez zawieszenia pneumatycznego) nadaje X6 sportową charakterystykę. Obniżenie przodu i tyłu o ok. 20-25 mm w porównaniu ze standardowym zawieszeniem robi różnicę i zwiększa dynamikę jazdy X6 ze względu na zauważalnie niższy środek ciężkości pojazdu.

 

Podobne

VW Golf 2 w stylu Rat widok z góry

Jak Łukasz zamienił „japońca” na „niemca” czyli Hondę na Golfa 2 w stylu rat

Troszkę rdzy na starym czarnym Golfie i kilka innych dodatków to skromny, ale zarazem dobry pomysł na jego wyróżnienie. A wszystko zaczęło się od… Hondy Civic. Takiego właśnie samochodu szukał Łukasz („Robal”). Miało być to jego pierwsze małe i ekonomiczne auto. Wybrał znanego z bezawaryjności japońskiego hatchbacka, jednak poszukiwania skończyły się fiaskiem. Aż pewnego dnia…

TEST BMW 120d xDrive: kompakt (prawie) doskonały

Kompakt premium… Brzmi trochę irracjonalnie, prawda? Mądrość ulicy głosi jednak, że jeżeli coś jest głupie, ale działa, to nie jest głupie! Teza ta znajduje potwierdzenie w stale rosnącym europejskim rynku kompaktów segmentu premium, na którym bawarska jedynka poczyna sobie całkiem sprawnie, rozpychając się na podium pomiędzy konkurentami ze Stuttgartu i Ingolstadt. To, co ją wyróżnia,…