BMW Tuning Day: Najnowszy AC Schnitzer kontra najnowsza Alpina! - Trends Magazines

BMW Tuning Day: Najnowszy AC Schnitzer kontra najnowsza Alpina!

AC Schnitzer Alpina

Właśnie miały premierę bardzo ciekawe sportowe kreacje na bazie BMW. Dwóch kluczowych tunerów marki zaprezentowało swoje bolidy. AC Schnitzer pokazał program tuningowy dla nowego BMW X6. Z kolei manufaktura z Buchloe zaprezentowała zupełnie nowy model BMW ALPINA B8 GRAN COUPÉ. Który Wam się bardziej podoba?

FELGI

Alpina: ALPINA CLASSIC w rozmiarze R21

AC Schnitzer: AC1 Lightweight Forged Racing w rozmiarze R22

 

MOC

Alpina: 4,4-litrowy silnik V8 z doładowaniem bi-turbo osiąga maksymalną moc 457 kW (621 KM). Maksymalny moment obrotowy 800 Nm

AC Schnitzer: Obecnie pracujemy nad ulepszeniami dla X6 xDrive 40d ze standardową mocą 250 kW / 340 KM / 700 Nm oraz dla X6 xDrive 30d ze standardową mocą 210 kW / 286 KM / 650 Nm.

ZAWIESZENIE

Alpina: BMW ALPINA B8 oferuje wyrafinowaną konfigurację zawieszenia, która łączy komfort jazdy na długich dystansach z precyzyjnymi właściwościami jezdnymi. BMW ALPINA B8 imponuje w niezliczonych sytuacjach drogowych dzięki harmonijnemu, wyważonemu zawieszeniu i wysokiemu poczuciu bezpieczeństwa.

AC Schnitzer: Zestaw sprężyn zawieszenia AC Schnitzer (dla pojazdów bez zawieszenia pneumatycznego) nadaje X6 sportową charakterystykę. Obniżenie przodu i tyłu o ok. 20-25 mm w porównaniu ze standardowym zawieszeniem robi różnicę i zwiększa dynamikę jazdy X6 ze względu na zauważalnie niższy środek ciężkości pojazdu.

 

Podobne

Volkswagen w Chinach – historia sukcesu

W ciągu czterech dekad Volkswagen wypracował i od lat utrzymuje pozycję lidera na chińskim rynku, będącym największym światowym odbiorcą nowych aut. Sukces nie jest dziełem przypadku. Historia przemysłu motoryzacyjnego w Chinach sięga lat 50. XX wieku, kiedy Kraj Środka rozpoczął produkcję aut w kooperacji z ZSRR. Po śmieci Stalina w sowieckiej Rosji nastał okres tzw. odwilży, a jednocześnie przybrała na sile rywalizacja o prymat…

VW T2 Westfalia AB tuning widok na auto z boku i właściciela

Kultowa Westfalia AB z genem Porsche

Volkswagen T2 to pełnoprawny klasyk. Samochód kultowy, a w wersji Westfalia bardzo poszukiwany. Uniwersalność, niepowtarzalny charakter oraz łącząca się z tym modelem wizja niekończącej się przygody wciąż przysparzają mu fanów. Konrad, właściciel prezentowanej T2, nie tylko nadał jej unikalny styl, ale także wszczepił gen Porsche. Poszukiwany przez kolekcjonerów Volkswagen Transporter T2 zadebiutował w 1967 roku. Auto było następcą modelu T1, dziś…