BMW Tuning Day: Najnowszy AC Schnitzer kontra najnowsza Alpina! - Trends Magazines

BMW Tuning Day: Najnowszy AC Schnitzer kontra najnowsza Alpina!

AC Schnitzer Alpina

Właśnie miały premierę bardzo ciekawe sportowe kreacje na bazie BMW. Dwóch kluczowych tunerów marki zaprezentowało swoje bolidy. AC Schnitzer pokazał program tuningowy dla nowego BMW X6. Z kolei manufaktura z Buchloe zaprezentowała zupełnie nowy model BMW ALPINA B8 GRAN COUPÉ. Który Wam się bardziej podoba?

FELGI

Alpina: ALPINA CLASSIC w rozmiarze R21

AC Schnitzer: AC1 Lightweight Forged Racing w rozmiarze R22

 

MOC

Alpina: 4,4-litrowy silnik V8 z doładowaniem bi-turbo osiąga maksymalną moc 457 kW (621 KM). Maksymalny moment obrotowy 800 Nm

AC Schnitzer: Obecnie pracujemy nad ulepszeniami dla X6 xDrive 40d ze standardową mocą 250 kW / 340 KM / 700 Nm oraz dla X6 xDrive 30d ze standardową mocą 210 kW / 286 KM / 650 Nm.

ZAWIESZENIE

Alpina: BMW ALPINA B8 oferuje wyrafinowaną konfigurację zawieszenia, która łączy komfort jazdy na długich dystansach z precyzyjnymi właściwościami jezdnymi. BMW ALPINA B8 imponuje w niezliczonych sytuacjach drogowych dzięki harmonijnemu, wyważonemu zawieszeniu i wysokiemu poczuciu bezpieczeństwa.

AC Schnitzer: Zestaw sprężyn zawieszenia AC Schnitzer (dla pojazdów bez zawieszenia pneumatycznego) nadaje X6 sportową charakterystykę. Obniżenie przodu i tyłu o ok. 20-25 mm w porównaniu ze standardowym zawieszeniem robi różnicę i zwiększa dynamikę jazdy X6 ze względu na zauważalnie niższy środek ciężkości pojazdu.

 

Podobne

Diesel Power – najlepsze Golfy GTD

„Sportowy diesel” to trochę oksymoron. Miłośnicy tuningu przez duże T, raczej nie płoną do nich miłością, choć zapewne to właśnie silniki wysokoprężne są jednymi z najczęściej modyfikowanych na rynku. Łatwość zmiany programu i efekty jakie możemy osiągnąć stosunkowo małym kosztem zachęcają wielu, jednak ze świecą szukać tych, którzy tuning diesla wynieśli na wyższy poziom. Ja…

Ewolucja Lexusa CT 200h – więcej oszczędności

Lexus CT 200h zadebiutował 7 lat temu na Salonie Samochodowym w Genewie jako pierwszy kompaktowy hatchback z napędem hybrydowym. Przez te kilka lat stał się jednym z najlepiej sprzedających się modeli tej marki – ponad 300 tys. sztuk na świecie. Inżynierowie i projektanci cały czas pracują nad udoskonaleniami i wprowadzaniem kolejnych zmian. „Odświeżona stylistyka Lexusa…