BMW najlepiej sprzedającą się marką premium - Trends Magazines

BMW najlepiej sprzedającą się marką premium

Według instytutu motoryzacyjnego Samar, Polacy kupili od stycznia do września 2021 roku 68 175 samochodów marek premium. To o prawie 30 proc. więcej niż w ubiegłym roku. Liderem wśród tych marek okazuje się BMW.

Samar wskazał, że wynik na koniec września 2021 roku jest lepszy od rezultatu osiągniętego w okresie styczeń-wrzesień 2020, gdy wówczas polskie wydziały komunikacji zapisały w bazie danych 52 210 samochodów. W 2019 roku zarejestrowano nieco więcej, bo 56 297 aut. Widać więc, że rynek się ożywił. 

BMW numerem jeden

Pierwsze miejsce w rankingu najpopularniejszych marek na koniec września 2021 roku zajęło ponownie BMW. Koncern z Monachium zarejestrował w naszym kraju 18 372 nowe samochody osobowe. To wynik o 48,40 proc. większy niż w takim samym okresie roku 2020. Najczęściej rejestrowane od stycznia do września modele w gamie bawarskiego koncernu to: „trójka” (3 378 szt.), X3 (2 288 szt.) oraz model X5 (2 067 egzemplarzy).

Drugie miejsce przypadło marce Audi z 15 222 sprzedanymi samochodami. Najlepiej sprzedawały się modele Q5 (3 059 sztuk). Na drugiej pozycji znalazło się Q3 (2 414 sztuk), a trzecie miejsce przypadło w udziale Audi A6 (1 998 egz.).

Podium zamknął Mercedes, który zarejestrował 14 584 samochodów. W gamie Mercedesa zwycięska na koniec III kwartału okazała się klasa A z 1 638 zarejestrowanymi autami, przed klasą E (1 464 egz.) oraz GLE (1 350 sztuk).

Podobne

Kupując używaną trójkę F30 uważaj na złodziei!

Czas płynie nieubłaganie. Aktualną, wciąż produkowaną generację trójki można kupić już jako używane 6-letnie auto z przebiegiem 350 tysięcy kilometrów. Oczywiście to skrajny przykład, który jednak dobrze obrazuje, jak szybko zmienia się motoryzacyjna rzeczywistość. Wielu z nas dobrze pamięta okres, w którym pożądaną, a zarazem drogą „używką” było BMW E46, a później E90. Obecnie ceny…

Shell nadal rekomendowanym dostawcą olejów silnikowych dla BMW

Shell oficjalnie ogłosił, że przedłużył partnerstwo z BMW. Producent olejów silnikowych Shell Helix przez kolejne 3 lata (do końca 2022 roku) pozostanie jedynym rekomendowanym dostawcą olejów silnikowych dla wszystkich marek Grupy BMW: BMW, BMW i, BMW M, MINI, BMW Motorrad oraz Rolls-Royce Motor Cars na rynku posprzedażnym w Europie i krajach Bliskiego Wschodu W ramach współpracy Shell…