Puchar Super Bowl 2022 startuje już 13 lutego i jak co roku, producenci prześcigają się w produkcjach reklamowych. BMW postanowiło wykorzystać do swojego spotu Arnolda Schwarzeneggera i Salmę Hayek.
Puchar Super Bowl to super sportowe emocje, ale też super pieniądze za super reklamy. W szczycie oglądalność może sięgnąć nawet 100 mln widzów, więc i ceny za czas reklamowy są astronomiczne. W prime timie, czyli czasie, gdzie przed ekranami zgromadzi się najwięcej widzów, 30 sekund spotu reklamowego kosztuje – uwaga – 6 milionów dolarów.
BMW postanowiło wydać te pieniądze promując najnowszy elektryczny model iX. Twarzą reklamy jest Arnold Schwarzenegger i Salma Hayek. Były terminator zagrał greckiego boga piorunów Zeusa, natomiast meksykańska aktorka jego żonę Herę.
„Siedemdziesiąt pięć procent decyzji w małżeństwach, na co przeznaczyć domowy budżet podejmują kobiety. I w tej reklamie to kobieta decyduje, jaki samochód wybrać, aby przestawić męża na odpowiednie tory”. – stwierdziła aktorka Salma Hayek.
Zeus z kolei jest pokazany jako emerytowany bóg, który nie radzi sobie z elektrycznością w codziennym życiu. I wtedy z pomocą przychodzi żona, która oferuje mu czysto elektryczne BMW iX. Dzięki niemu, Zeus ma odzyskać równowagę i opanować swoje pioruny.
Co myślicie o tej reklamie?