BMW na Super Bowl 2022 - Trends Magazines

BMW na Super Bowl 2022

Puchar Super Bowl 2022 startuje już 13 lutego i jak co roku, producenci prześcigają się w produkcjach reklamowych. BMW postanowiło wykorzystać do swojego spotu Arnolda Schwarzeneggera i Salmę Hayek. 

Puchar Super Bowl to super sportowe emocje, ale też super pieniądze za super reklamy. W szczycie oglądalność może sięgnąć nawet 100 mln widzów, więc i ceny za czas reklamowy są astronomiczne. W prime timie, czyli czasie, gdzie przed ekranami zgromadzi się najwięcej widzów, 30 sekund spotu reklamowego kosztuje – uwaga – 6 milionów dolarów. 

BMW postanowiło wydać te pieniądze promując najnowszy elektryczny model iX. Twarzą reklamy jest Arnold Schwarzenegger i Salma Hayek. Były terminator zagrał greckiego boga piorunów Zeusa, natomiast meksykańska aktorka jego żonę Herę. 

„Siedemdziesiąt pięć procent decyzji w małżeństwach, na co przeznaczyć domowy budżet podejmują kobiety. I w tej reklamie to kobieta decyduje, jaki samochód wybrać, aby przestawić męża na odpowiednie tory”. – stwierdziła aktorka Salma Hayek. 

Zeus z kolei jest pokazany jako emerytowany bóg, który nie radzi sobie z elektrycznością w codziennym życiu. I wtedy z pomocą przychodzi żona, która oferuje mu czysto elektryczne BMW iX. Dzięki niemu, Zeus ma odzyskać równowagę i opanować swoje pioruny. 

Co myślicie o tej reklamie?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

BMW 540i Protection. Jedna z najrzadszych wersji E39

Opancerzone BMW. Słyszał o nich chyba każdy, a wielu z nas widziało je na własne oczy. Co o nich wiemy? Zazwyczaj niewiele. Szkoda, bo to ciekawy fragment historii BMW. Koncern z Monachium dołączył do grona producentów opancerzonych limuzyn jesienią 1977 roku. BMW nie zdecydowało się na powierzenie przygotowania pojazdów dla VIP-ów firmom zewnętrznym. Zapadła decyzja…

Najbardziej niezawodne marki aut 2024

Najbardziej niezawodne marki aut 2024 – dominuje Azja

Jakie są najbardziej niezawodne marki aut w 2024 roku? Na to pytanie odpowiedzieli specjaliści z organizacji Consumer Reports, którzy przebadali ponad 300 tys. aut z lat 2020-2024. Ranking nie zaskakuje, ale jedna marka zdominowała resztę! Pod lupę wzięto ponad 300 tys. samochodów, których użytkownicy skarżyli się na problemy z ostatnich 12 miesięcy. W każdym aucie…