BMW na Super Bowl 2022 - Trends Magazines

BMW na Super Bowl 2022

Puchar Super Bowl 2022 startuje już 13 lutego i jak co roku, producenci prześcigają się w produkcjach reklamowych. BMW postanowiło wykorzystać do swojego spotu Arnolda Schwarzeneggera i Salmę Hayek. 

Puchar Super Bowl to super sportowe emocje, ale też super pieniądze za super reklamy. W szczycie oglądalność może sięgnąć nawet 100 mln widzów, więc i ceny za czas reklamowy są astronomiczne. W prime timie, czyli czasie, gdzie przed ekranami zgromadzi się najwięcej widzów, 30 sekund spotu reklamowego kosztuje – uwaga – 6 milionów dolarów. 

BMW postanowiło wydać te pieniądze promując najnowszy elektryczny model iX. Twarzą reklamy jest Arnold Schwarzenegger i Salma Hayek. Były terminator zagrał greckiego boga piorunów Zeusa, natomiast meksykańska aktorka jego żonę Herę. 

„Siedemdziesiąt pięć procent decyzji w małżeństwach, na co przeznaczyć domowy budżet podejmują kobiety. I w tej reklamie to kobieta decyduje, jaki samochód wybrać, aby przestawić męża na odpowiednie tory”. – stwierdziła aktorka Salma Hayek. 

Zeus z kolei jest pokazany jako emerytowany bóg, który nie radzi sobie z elektrycznością w codziennym życiu. I wtedy z pomocą przychodzi żona, która oferuje mu czysto elektryczne BMW iX. Dzięki niemu, Zeus ma odzyskać równowagę i opanować swoje pioruny. 

Co myślicie o tej reklamie?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

korki miasto zakorkowane

Polskie miasta jedne z najbardziej zakorkowanych w Europie

Według raportu stworzonego przez firmę TomTom, jednego z wiodących dostawców systemów nawigacji satelitarnej pojawiło się kilka polskich miast, które na tle całego kontynentu wypadają blado. Stoimy w korkach nawet 100 godzin rocznie! Ranking sporządzono na podstawie danych od użytkowników nawigacji TomTom. Dotyczy on sytuacji na drogach w największych miastach na całym świecie. Najnowszy raport TomTom…

Więcej niż kombi E36 328i Touring i E46 320D Touring

Wielu fanów marki BMW nie zgadza się na określanie wersji nadwoziowej Touring mianem kombi. Może to wynikać z historii bawarskiej firmy – pierwszymi samochodami noszącymi to oznaczenie były 1600, 2000 i 2002 z zaprojektowanymi przez Giovanniego Michelottiego nadwoziami łączącymi cechy coupé i hatchbacka. Linię Touringów reprezentowaną przez E36 i E46, którymi przyjechali na naszą fotograficzną…