BMW na Super Bowl 2022 - Trends Magazines

BMW na Super Bowl 2022

Puchar Super Bowl 2022 startuje już 13 lutego i jak co roku, producenci prześcigają się w produkcjach reklamowych. BMW postanowiło wykorzystać do swojego spotu Arnolda Schwarzeneggera i Salmę Hayek. 

Puchar Super Bowl to super sportowe emocje, ale też super pieniądze za super reklamy. W szczycie oglądalność może sięgnąć nawet 100 mln widzów, więc i ceny za czas reklamowy są astronomiczne. W prime timie, czyli czasie, gdzie przed ekranami zgromadzi się najwięcej widzów, 30 sekund spotu reklamowego kosztuje – uwaga – 6 milionów dolarów. 

BMW postanowiło wydać te pieniądze promując najnowszy elektryczny model iX. Twarzą reklamy jest Arnold Schwarzenegger i Salma Hayek. Były terminator zagrał greckiego boga piorunów Zeusa, natomiast meksykańska aktorka jego żonę Herę. 

„Siedemdziesiąt pięć procent decyzji w małżeństwach, na co przeznaczyć domowy budżet podejmują kobiety. I w tej reklamie to kobieta decyduje, jaki samochód wybrać, aby przestawić męża na odpowiednie tory”. – stwierdziła aktorka Salma Hayek. 

Zeus z kolei jest pokazany jako emerytowany bóg, który nie radzi sobie z elektrycznością w codziennym życiu. I wtedy z pomocą przychodzi żona, która oferuje mu czysto elektryczne BMW iX. Dzięki niemu, Zeus ma odzyskać równowagę i opanować swoje pioruny. 

Co myślicie o tej reklamie?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

VW Passat B5 LF auto do frontu

Passat B5 prawie jak Lamborghini

Lamborghini to jedna z legend motoryzacji. Sportowy bolid o sylwetce muskularnej bestii robi wrażenie na każdym. Passat B5FL to samochód rodzinny dla wszystkich, którzy cenią wygodę i komfort. Auto Jurka ma w sobie trochę z jednego i drugiego. Oto przepis, jak można połączyć ogień i wodę… Passat B5LF podatny na tuning Passat B5LF jest dość…

40 lat quattro- HISTORIA

quattro świętuje okrągłą rocznicę — ma już 40 lat. Od czasu, gdy quattro zadebiutowało na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie w roku 1980, stało się jednym z filarów marki Audi. Do dziś Audi wyprodukowano prawie 10,5 miliona samochodów z napędem na cztery koła quattro.  „quattro” znaczy „Audi”, a „Audi” znaczy „quattro”. Teraz, 40 lat po…