BMW M5 E60 - czy to najszybszy karawan świata? - Trends Magazines

BMW M5 E60 – czy to najszybszy karawan świata?

Bardzo nietypowy wóz przyłapano na ulicach Aten. To samochód pogrzebowy zbudowany prawdopodobnie na bazie BMW M5 E60. Chcielibyście takim pojechać w ostatnią drogę?

Na polskich drogach możemy spotkać przeróżne karawany stworzone na bazie Mercedesów, Jaguarów, czy chociażby Volkswagenów Multivan. Ale takiego auta pogrzebowego jeszcze nie widzieliśmy! Zdjęcia nietypowego samochodu pojawiły się w serwisie carscoops

BMW M5 E60 wygląda nieco komicznie i nie jest pewne, czy to prawdziwa „emka”. Wygląd zewnętrzny jednak na to wskazuje. Mamy bowiem przedni zderzak z dużym wlotem powietrza do chłodnicy, oryginalne lusterka, felgi, a także chromowane „skrzela” po bokach pojazdu. Także cztery końcówki układu wydechowego sugerują, że mamy do czynienia z prawdziwym M5. Jedynym elementem, który nie pasuje to przednie tarcze hamulcowe. W modelu M5 E60 są one nieco większe i nawiercane, tutaj wyglądają na zwykłe. 

Jeżeli tak jest to pod maską jest do dyspozycji 507 KM krzesane z wolnossącego motoru V10 o pojemności pięciu litrów. To może czynić go najszybszym karawanem świata. Czy jednak komuś śpieszy się na tamten świat, żeby wybierać taki karawan? Jest to z pewnością bardzo kontrowersyjny samochód. Jak Wam się podoba?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Sprzedam/kupię BMW – przegląd najciekawszych ofert

Zaczynamy nowy cykl artykułów, z przeglądem najciekawszych według nas ofert sprzedażowych dotyczących BMW. Oto ogłoszenia, które zwróciły naszą uwagę z ostatniego tygodnia: BMW M3 - 260 000 zł - Zobacz OGŁOSZENIE. BMW E31 - 169 999 zł - Zobacz OGŁOSZENIE.   BMW E21 315 - 35 900 zł - Zobacz OGŁOSZENIE.   BMW E28 -…

Porównanie VW Golf R VI vs. Golf R VII vs. Golf R VIII – OstRe są!

GTI. Te trzy literki wiele znaczą dla każdego fana aut z Wolfsburga. Golf GTI jest bowiem autem kultowym. Szybkim, zadziornym i zarazem bardzo uniwersalnym. Jednak na szczycie sportowego piedestału niemieckiego kompaktu stoi wersja R – jeszcze szybsza, ostrzejsza i dla wielu bardzo zaskakująca. Historia GTI rozpoczęła się razem z pierwszą generacją niemieckiego kompaktu. Od samego początku Volkswagen chciał oferować swoim…