BMW M5 2024 - hybryda i 750 KM - Trends Magazines

BMW M5 2024 – hybryda i 750 KM

Nadchodząca generacja BMW M5 będzie najmocniejszą w historii – to niemal pewne. Niestety, dla fanów marki mamy złą wiadomość, bowiem nowe auto będzie hybrydą. 

BMW M5 zawsze podnosiło poprzeczkę w kwestii osiągów, połączonych z komfortem codziennego użytkowania. Nie inaczej będzie w przypadku nadchodzącej generacji, która będzie najmocniejszą w historii. Nie uniknęła także elektryfikacji, ale to już dzisiaj nic zaskakującego. Takie czasy. 

Trwają drogowe testy nowej serii 5 i najwyraźniej BMW testuje równolegle także M5, które zapewne zadebiutuje nieco później niż zwykła odmiana. Nowe M5 stylistycznie będzie nawiązywać do obecnej generacji, pojawi się charakterystyczny grill oraz wąskie światła LED, podobne do tych z odświeżonej „trójki”. Z tyłu widzimy poszerzony zderzak, którego zwieńczeniem będzie (zapewne) karbonowy dyfuzor oraz cztery rury wydechowe. 

Chodzą plotki, że pod maską ma pracować jednostka 4.4 V8, wsparta motorem elektrycznym. Jednostka ma być „przeszczepiona” z nadchodzącego modelu XM. Szacowana moc to aż 750 KM i 1000 Nm. Pomimo spodziewanej większej masy, nowe BMW M5 będzie najszybszym i najmocniejszym M5 w historii. Ciężko sobie to wyobrazić, biorąc pod uwagę, że obecne M5 CS przyspiesza do setki w 2.8 s. 

Premiera nowego BMW M5 spodziewana jest na przyszły rok, a auto ma trafić do salonów w 2024 roku. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Tuning BMW E28 528i widok z przodu

Rekin z Zakopanego

Jak trudno jest kupić „rekina”, czyli starą „piątkę”, wie tylko ten, kto próbował znaleźć egzemplarz w dobrej kondycji. Kubie sztuka ta się udała. Swoje BMW sprowadził do Polski z Niemiec w 2010 roku. Miał, co prawda, uszkodzony silnik, ale o jego kupnie zdecydowała bezwypadkowość i stuprocentowa oryginalność. Jest to model 528i z 1984 roku. Ulepszanie…

Tunel na zakopiance otwarty. Kierowcy muszą jednak uważać

Po ponad pięciu latach budowy wreszcie otwarto tunel na trasie S7, czyli zakopiance łączący Naprawę i Skomielną Białą. Przy otwarciu nie obyło się bez problemów. Budowa tunelu ruszyła w 2017 roku, a inwestycja została w ponad połowie kwoty sfinansowana przez Unię Europejską. Jak informuje Komisja Europejska "Budowa drogi ekspresowej S7, odc. Lubień–Rabka" z programu Infrastruktura…