BMW M5 2024 - hybryda i 750 KM - Trends Magazines

BMW M5 2024 – hybryda i 750 KM

Nadchodząca generacja BMW M5 będzie najmocniejszą w historii – to niemal pewne. Niestety, dla fanów marki mamy złą wiadomość, bowiem nowe auto będzie hybrydą. 

BMW M5 zawsze podnosiło poprzeczkę w kwestii osiągów, połączonych z komfortem codziennego użytkowania. Nie inaczej będzie w przypadku nadchodzącej generacji, która będzie najmocniejszą w historii. Nie uniknęła także elektryfikacji, ale to już dzisiaj nic zaskakującego. Takie czasy. 

Trwają drogowe testy nowej serii 5 i najwyraźniej BMW testuje równolegle także M5, które zapewne zadebiutuje nieco później niż zwykła odmiana. Nowe M5 stylistycznie będzie nawiązywać do obecnej generacji, pojawi się charakterystyczny grill oraz wąskie światła LED, podobne do tych z odświeżonej „trójki”. Z tyłu widzimy poszerzony zderzak, którego zwieńczeniem będzie (zapewne) karbonowy dyfuzor oraz cztery rury wydechowe. 

Chodzą plotki, że pod maską ma pracować jednostka 4.4 V8, wsparta motorem elektrycznym. Jednostka ma być „przeszczepiona” z nadchodzącego modelu XM. Szacowana moc to aż 750 KM i 1000 Nm. Pomimo spodziewanej większej masy, nowe BMW M5 będzie najszybszym i najmocniejszym M5 w historii. Ciężko sobie to wyobrazić, biorąc pod uwagę, że obecne M5 CS przyspiesza do setki w 2.8 s. 

Premiera nowego BMW M5 spodziewana jest na przyszły rok, a auto ma trafić do salonów w 2024 roku. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Dwie BMW_ALPINA_D3_S kombi i sedan

Alpina D3 S zaprzecza powszechnym opiniom o dieslu

Najnowszy model Alpiny D3 S jest mocniejszym, szybszym i lepiej wykonanym krewnym BMW M340d xDrive. Zaprzecza przy tym opiniom, że diesel nie jest w stanie budzić emocji. Pojawienie się nowego modelu Alpiny zawsze budzi duże emocje. Firma nie jest bowiem tunerem BMW, tylko niezależnie działającą marką, która sygnuje samochody własnymi numerami VIN i modyfikuje je…

Nowy olej Shell Helix Ultra 0W

Shell, który  dostarcza swój olej m.in. zespołowi Ferrari w Formule 1, czy choćby ekipom BMW Motorsport w wyścigach DTM i Hyundai Motorsport w WRC, powiększył właśnie swoją ofertę o nowe, w pełni syntetyczne oleje silnikowe o niskiej lepkości - Shell Helix Ultra 0W. Bazując na wyścigowo-rajdowym doświadczeniu zostały one zaprojektowane tak, by zapewnić najwyższe osiągi…