BMW M340i LCI - lifting z bliska - Trends Magazines

BMW M340i LCI – lifting z bliska

Niedawno Seria 3 przeszła facelifting i trzeba przyznać, że bardzo udany. Przyjrzyjmy się zatem bliżej najmocniejszej wersji – M340i. 

Stylistów BMW czasami trudno zrozumień. Jednego razu pokazują światu kontrowersyjne projekty jak nowa Seria 7 lub dziwaczny koncept XM. A innym razem uda im się stworzyć coś naprawdę zgrabnego jak chociażby odświeżona Seria 3 czy nadchodząca nowa generacja „piątki”

W tej chwili przyjrzymy się bliżej mniejszemu sedanowi, za to w bardzo ciekawej specyfikacji. Jest to bowiem najmocniejsza (do tej pory) odmiana M340i i to w świetnym kolorze – Brooklyn Grey. Samochód posiada czarne akcenty w połysku, które w połączeniu z szarością tworzą kapitalny efekt.

Zewnętrzny lifting niewiele zmienił jeśli chodzi o bryłę auta, ale kilka detali zdecydowanie poprawiło wygląd. Najważniejszym elementem są przednie reflektory. Są one węższe i dłuższe niż u poprzednika, a także wygładzono ich kształt. Przedni zderzak, w tym przypadku M pakietowy jest szerszy i niższy niż w zwykłych wersjach co nadaje autu agresywności. 

Kolejne zmiany widzimy we wnętrzu. Na konsoli centralnej pojawił się nowy system iDrive ósmej generacji z dwoma ekranami umieszczonymi w jednym ciągu tafli szkła. Wyświetlacz z zegarami od strony kierowcy ma średnicę 12,3 cala, a ten środkowy aż 14,9 cala. Tradycyjny drążek do zmiany biegów zastąpiono przełącznikiem. Ze względu na duże ekrany i brak miejsca w konsoli centralnej, sterowanie klimatyzacją przeniesiono na ekran główny.

Jak wygląda BMW M340i po faceliftingu z bliska możecie zobaczyć na filmiku.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

koncern bmw

Koncern BMW z zarzutami. Chodzi o normy ekologiczne

Koncern BMW musi odpowiedzieć na zarzuty nieprzestrzegania norm ekologicznych. Chodzi o wydobycie surowców do ogniw akumulatorowych w marokańskiej fabryce. Pracownicy skarżą się na skandaliczne warunki pracy.  Niemcy długo wzbraniali się przed elektryfikacją, ale niestety siłą rzeczy musieli ulec. Pierwszym skutkiem "przestawienia firmy na elektryczne tory" jest zakończenie produkcji silników w Monachium. Jak zapowiada BMW, w…

Kupujemy używane BMW 5 G30

Z generacji na generację BMW serii 5 jest coraz większe, bardziej komfortowe i zaawansowane technicznie. Model G30 postawił poprzeczkę niezwykle wysoko. Używane egzemplarze można kupić już za niecałe 100 tys. zł. Od lat seria 5 jest optymalnym wyborem dla wielu kierowców. Sprawdza się, gdy wnętrze trójka okazuje się zbyt ciasna, flagowa seria 7 wydaje się zbyt nieporęczna i ostentacyjna, a zakup uterenowionego X3 nie…