BMW M340i LCI - lifting z bliska - Trends Magazines

BMW M340i LCI – lifting z bliska

Niedawno Seria 3 przeszła facelifting i trzeba przyznać, że bardzo udany. Przyjrzyjmy się zatem bliżej najmocniejszej wersji – M340i. 

Stylistów BMW czasami trudno zrozumień. Jednego razu pokazują światu kontrowersyjne projekty jak nowa Seria 7 lub dziwaczny koncept XM. A innym razem uda im się stworzyć coś naprawdę zgrabnego jak chociażby odświeżona Seria 3 czy nadchodząca nowa generacja „piątki”

W tej chwili przyjrzymy się bliżej mniejszemu sedanowi, za to w bardzo ciekawej specyfikacji. Jest to bowiem najmocniejsza (do tej pory) odmiana M340i i to w świetnym kolorze – Brooklyn Grey. Samochód posiada czarne akcenty w połysku, które w połączeniu z szarością tworzą kapitalny efekt.

Zewnętrzny lifting niewiele zmienił jeśli chodzi o bryłę auta, ale kilka detali zdecydowanie poprawiło wygląd. Najważniejszym elementem są przednie reflektory. Są one węższe i dłuższe niż u poprzednika, a także wygładzono ich kształt. Przedni zderzak, w tym przypadku M pakietowy jest szerszy i niższy niż w zwykłych wersjach co nadaje autu agresywności. 

Kolejne zmiany widzimy we wnętrzu. Na konsoli centralnej pojawił się nowy system iDrive ósmej generacji z dwoma ekranami umieszczonymi w jednym ciągu tafli szkła. Wyświetlacz z zegarami od strony kierowcy ma średnicę 12,3 cala, a ten środkowy aż 14,9 cala. Tradycyjny drążek do zmiany biegów zastąpiono przełącznikiem. Ze względu na duże ekrany i brak miejsca w konsoli centralnej, sterowanie klimatyzacją przeniesiono na ekran główny.

Jak wygląda BMW M340i po faceliftingu z bliska możecie zobaczyć na filmiku.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

BMW E10 1802 w trakcie jazdy

Prawie trafiło na złom – dziś jest dumą właściciela. Historia BMW 1802

– Obejrzałem auto i dotarło do mnie, co zrobiłem. Niewiele brakowało, bym je odsprzedał koledze, a on by je pewnie zezłomował... – tak zaczął swoją opowieść Jakub Boryczko, właściciel wyjątkowego BMW E10. BMW 1802 z 1973 roku Serce Jakuba zabiło mocniej, kiedy wśród dziesiątek samochodów w komisie niedaleko Krakowa zauważył BMW 1802 z 1973 roku. Wyglądem przypominało model 2002, tylko silnik miało…

Tuning VW Golf Mk1 cabrio 2.0 16V auto w czasie jazdy

Z miłości do detali – niepowtarzalny VW Golf Mk1 cabrio 2.0 16V

Widząc tego Golfa na żywo docenimy nie tylko jego konstruktora - Giorgetto Giugiaro, ale też Fryderyka, który z niezwykłą pieczołowitością zadbał o każdy detal tego kultowego już kabrioletu. Podobnie było w chwili zaprezentowania gotowych projektów auta szefom koncernu Volkswagena w połowie lat 70.   32-letni wówczas Giorgetto Giugiaro otrzymał zadanie – stworzyć samochód, którego rozstaw…