BMW M340i LCI - lifting z bliska - Trends Magazines

BMW M340i LCI – lifting z bliska

Niedawno Seria 3 przeszła facelifting i trzeba przyznać, że bardzo udany. Przyjrzyjmy się zatem bliżej najmocniejszej wersji – M340i. 

Stylistów BMW czasami trudno zrozumień. Jednego razu pokazują światu kontrowersyjne projekty jak nowa Seria 7 lub dziwaczny koncept XM. A innym razem uda im się stworzyć coś naprawdę zgrabnego jak chociażby odświeżona Seria 3 czy nadchodząca nowa generacja „piątki”

W tej chwili przyjrzymy się bliżej mniejszemu sedanowi, za to w bardzo ciekawej specyfikacji. Jest to bowiem najmocniejsza (do tej pory) odmiana M340i i to w świetnym kolorze – Brooklyn Grey. Samochód posiada czarne akcenty w połysku, które w połączeniu z szarością tworzą kapitalny efekt.

Zewnętrzny lifting niewiele zmienił jeśli chodzi o bryłę auta, ale kilka detali zdecydowanie poprawiło wygląd. Najważniejszym elementem są przednie reflektory. Są one węższe i dłuższe niż u poprzednika, a także wygładzono ich kształt. Przedni zderzak, w tym przypadku M pakietowy jest szerszy i niższy niż w zwykłych wersjach co nadaje autu agresywności. 

Kolejne zmiany widzimy we wnętrzu. Na konsoli centralnej pojawił się nowy system iDrive ósmej generacji z dwoma ekranami umieszczonymi w jednym ciągu tafli szkła. Wyświetlacz z zegarami od strony kierowcy ma średnicę 12,3 cala, a ten środkowy aż 14,9 cala. Tradycyjny drążek do zmiany biegów zastąpiono przełącznikiem. Ze względu na duże ekrany i brak miejsca w konsoli centralnej, sterowanie klimatyzacją przeniesiono na ekran główny.

Jak wygląda BMW M340i po faceliftingu z bliska możecie zobaczyć na filmiku.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

VW ID. Buzz i VW T1

Pierwsza jazda VW ID.Buzz – każdy się za nim obejrzy

Zaczęło się od pierwszego Golfa, który wyniósł Volkswagena na wyżyny i do niedawna sprzedawał się w Europie w liczbie blisko 400.000 egzemplarzy rocznie. Od dłuższego czasu Wolfsburg przestawia się na elektryfikację, której najlepszą reklamą jest VW ID.Buzz. Jak wypada na tle spalinowych krewniaków? Już pierwsze spotkanie z ID.Buzz wywołuje pozytywne emocje. Podczas inauguracyjnych jazd w Danii, gdzie…

RRasowe PoRRównanie, czyli Golf R kontra T-Roc R: która „erka” VW lepsza?

Popyt na luksusowe samochody ciągle rośnie, a wielu marzy o modelu, którego napęd i zawieszenie będą zapewniały sportowe osiągi. Takie właśnie założenia realizuje Volkswagen R GmbH. Do niedawna królem był Golf R siódmej generacji. Dziś Golf R 7 FL nie jest już produkowany, a pałeczkę przejął T-Roc R. Czy jest lepszym wyborem? Golf jest klasycznym hatchbackiem, a T-Roc reprezentuje coraz modniejszy segment SUV – w tym…