BMW M2 CS czy BMW M240i? - Trends Magazines

BMW M2 CS czy BMW M240i?

Jeden z fanów BMW w Stanach Zjednoczonych zestawił dwa sportowe coupe bawarskiej marki – M2 CS oraz M240i. Teoretycznie dwa różne samochody, choć obydwa nastawione na dawanie maksimum frajdy z jazdy dla kierowcy. Które lepsze?

BMW M2 CS powstało jako ostatni okrzyk modelu M2 w jego najostrzejszym wydaniu. Powstały w sumie trzy odmiany M2 – zwykła, Competition oraz CS. Różniły się od siebie mocą, osiągami, a także charakterem. Dwóm pierwszym można zarzucić, że nie miały pod maską silnika, skonstruowanego przez BMW M, a jedynie mocne wersje standardowych R6 od BMW.

M2 CS zyskało wreszcie jednostkę S55 wprost z BMW M3/M4 i tutaj bez obaw możemy mówić o pełnowymiarowym produkcie BMW M. 

W zeszłym roku pojawiła się nowa generacja Serii 2, na razie jeszcze nie w pełnym wymiarze „M”, ale na razie jako usportowione BMW M240i. Pod maską, podobnie jak w M2 CS mamy 6 cylindrów i 3 litry pojemności, ale „tylko” 374 KM, w porównaniu do 450 KM w starszym kuzynie.

Jednak w M240i widać już nowy język stylistyczny BMW. Widać, że samochód ma już dużo nowocześniejsze kształty i rysy, gdzie M2 reprezentuje „starą szkołę” BMW, a przecież to auto zaprojektowano zaledwie kilka lat temu. M2 CS jest oczywiście bardziej agresywne, na plus jest także „smerfowy” kolor, przy którym biel nowszego auta wypada blado. 

W tym zestawieniu całym sercem jesteśmy przy BMW M2 CS, ale nie mówmy ostatniego słowa, poczekajmy na zestawienie M2 CS vs nowe M2. 

fot. f87.bimmerpost.com

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Volkswagen odświeża Touarega. Kierowcy jadący za nim obejrzą iluminacje

Po pięciu latach od debiutu czas na facelifting VW Touarega. Auto wyładniało, z przodu pojawiły się nowe reflektory IQ.LIGHT HD LED, a z tyłu kierowcy innych aut będą mogli podziwiać podświetlane logo VW.  Nowy VW Touareg został oświecony W kwestiach wizualnych mocno zmienił się przód VW Touarega, który zyskał teraz nowe reflektory oraz grill w…

2.5 tds. Dlaczego nie zapala „na ciepło”?

Debiutujący w 1991 r. silnik 2.5 tds był pierwszą w pełni udaną wysokoprężną konstrukcją BMW. Po latach realne przebiegi wielu egzemplarzy są liczone w setkach tysięcy kilometrów. Zdarzają się też „milionerzy”. Nic dziwnego, że pojawiają się pewne problemy eksploatacyjne... Debiut silnika 2.5 tds miał miejsce w BMW serii 5 E34. Motor, który trafił także do…