BMW i8 od AC Schnitzer. Szlachetne oblicze tuningu

BMW i8 od AC Schnitzer. Szlachetne oblicze tuningu

Salon samochodowy w Genewie uchodzi za najbardziej prestiżowe wydarzenie świata motoryzacji. AC Schnitzer sumiennie się do niego przygotował.

Ozdobą stoiska tunera będzie BMW i8 z pakietem karbonowych elementów aerodynamicznych. Tworzą go dokładki pasa przedniego i progów, tylny spojler oraz trzyczęściowy dyfuzor. AC Schnitzer zadbał też o detale – wykonał z karbonu elementy wlotu powietrza w masce, skrzela na błotnikach, obudowy lusterek czy panele chroniące lakier we wnękach nadwozia pod klamkami. Tuner deklaruje, że kształt poszczególnych elementów został dopracowany w tunelu aerodynamicznym. Efektem prac ma być zwiększona siłą docisku aerodynamicznego.

Zestaw tuningowych sprężyn zmniejszył też prześwit – przedniej osi o 25 mm, a tylnej o 20 mm, co nie tylko poprawiło prezencję BMW i8, ale również dodatnio wpłynęło na stabilność na szybko pokonywanych zakrętach. Aby w pełni wykorzystać potencjał niskiego i szerokiego auta, AC Schnitzer zdecydował się także na wymianę kół. Kute obręcze AC1 wyglądają nie tylko atrakcyjniej od felg fabrycznie montowanych do BMW     i8. Mimo większego rozmiaru są też od nich o 4,4 kg lżejsze. Obuto je w opony w rozmiarach 245/35 R21 (przód) oraz 285/30 R21 (tył), które powinny zapewnić dużo większy zapas przyczepności od seryjnego ogumienia 215/45 R20 i 245/40 R20.

Poprawianie futurystycznego BMW i8 jest trudnym zadaniem. AC Schnitzer stanął na wysokości zadania. Hybryda w matowym kolorze Inferno Red Chrome oraz zestawem karbonowych dodatków wygląda smakowicie, a poprawiony układ jezdny zbliża ją do segmentu supersamochodów.

Podobne

BMW G07 X7. Największy model marki w historii

Największy, najbardziej majestatyczny, a do tego jeden z droższych modeli bawarskiej marki właśnie ujrzał światło dzienne. Jest nim nowe X7, czyli BMW G07. 1999, 2003 i 2009 to lata przełomu w świecie BMW. Wówczas koncern prezentował kolejne SUV-y - modele X5, X3 oraz X1. W 2018 r. dołączyło do nich flagowe BMW X7. Sukcesy Range…

E36 M3 nerki

Wielkie nerki z nowej czwórki na klasycznych BMW. Co by było gdyby….

A co by było, gdyby BMW instalowało długie pionowe nerki od zawsze? Drivetribe postanowił sprawdzić i "przykleić" kilku sportowym BMW zestaw długich kłów.   BMW 2002 Turbo 2002 Turbo to pradziad BMW M3 i pierwszy samochód produkcyjny z turbodoładowaniem. Co sądzicie o wersji z wąską pionową nerką? Naszym zdaniem- (o dziwo) jest OK.      BMW…