BMW i8 po tuningu u Vorsteinera. Hit czy kit?

BMW i8 od Vorsteinera. Hit czy kit?

fot. Vorsteiner

Mimo że BMW i8 jest obecne na rynku od 2014 roku, wciąż szokuje futurystyczną linią nadwozia. Czy sportową hybrydę można tuningować? Oczywiście. Trzeba jednak zachować umiar. Łatwiej o zepsucie prezencji samochodu niż jej rzeczywistą poprawę. Trudna sztuka udała się amerykańskiemu Vorsteinerowi. Tuner przygotował karbonowy pakiet aerodynamiczny VR-E. Jest on złożony z dokładki przedniego zderzaka i tylnego dyfuzora za 1895 dolarów każdy. W pokazowym samochodzie akcenty, które w seryjnym BMW i8 są błękitne, np. obramowanie logotypu marki, zastąpiono czerwonymi.

fot. Vorsteiner

Kluczowe dla prezencji BMW i8, jak również przeciążeń bocznych na szybko pokonywanych zakrętach, są nowe koła. Vorsteiner proponuje 20-calowe, kute obręcze V-FF 103 o szerokości 9 i 10 cali, przygotowano z myślą o ogumieniu w rozmiarach 245/40 i 285/35. BMW oferuje najwyżej komplet 215/45 i 245/40. Koła powiększą rachunek o kolejne kilka tysięcy dolarów. Przy całkowitej wartości pojazdu to jednak pomijalnie mała kwota.

Podobne

BMW 2002 1972 3

BMW 2002 Turbo – wehikuł czasu

Chyba każdy chciałby mieć wehikuł czasu. Wprawdzie jeszcze go nie wynaleziono, jednak niektórzy mają jego namiastkę. Kiedy Wojtek zakłada kask, wyścigowy kombinezon, rękawice i wsiada za kierownicę swojego wyjątkowego BMW 2002 Turbo, wyrusza we wspaniałą podróż w czasie… BMW Neue Klasse zadebiutowało w 1962 roku. Pod tą nazwą kryła się seria bawarskich sedanów oraz coupé produkowanych…

BMW i8 iTRON

Doskonale jeździ, ciekawie brzmi i zostało świetnie wykończone... Czy futurystyczne BMW i8 ma wady i czy można je poprawić? (więcej…)