Trends Magazines
  • Strona główna
  • Essen 2018
  • Trends
    • Hot news
    • Lifestyle
    • Hot or not?
    • Relacjonujemy
    • W obiektywie
  • BMW Trends
    • Aktualności
    • Prezentacje/Testy
    • Technika/porady
    • Tuning
    • Sport
    • Społeczność BMW
    • Kupujemy używany
    • Historia / Ciekawostki
    • Galerie
    • Twoje BMW
  • VW Trends
    • Aktualności
    • Prezentacje/Testy
    • Technika/porady
    • Tuning
    • Sport
    • Społeczność VW
    • Kupujemy używany
    • Historia / Ciekawostki
    • Galerie
    • Twój VW
  • Japan Trends
    • Aktualności
    • Prezentacje/Testy
    • Tuning
    • Społeczność
    • Kupujemy używany
    • Historia/Ciekawostki
    • Galerie
  • E-Trends
    • Aktualności
    • Prezentacje/Testy
    • Technika/Porady
    • Sport
    • Historia/Ciekawostki
  • Wydarzenia
    • BMW
    • VW
    • Inne
  • Galerie
  • Zgłoś auto
Home  /  Aktualności • BMW Trends • E-Trends • Slider • Tuning  /  BMW i8 od Maxklusiv i mbDesign. Czy można odważniej?

BMW i8 od Maxklusiv i mbDesign. Czy można odważniej?

03/09/2018 Łukasz

Dotychczas futurystyczne BMW i8 tuningowano w zachowawczy sposób, ograniczając się do wymiany kół i dołożenia pojedynczych elementów aerodynamicznych. Firmy Maxklusiv Carworks i mbDesign postanowiły pójść na całość.

W projekt włączono wszystko, co do tej pory opracowano dla BMW i8. Chociażby tylny spojler z włókna węglowego, który dostarczyła firma AC Schnitzer. Efektowne felgi dostarczyła specjalizująca się w ich produkcji firma mbDesign. Trzyczęściowe obręcze KV3.3 o średnicy 21 cali z ogumieniem w rozmiarach 245/30 i 255/30 znacznie lepiej podkreśliły sportowy charakter BMW i8 od seryjnych kół – 20-calowych, jednak z wąskimi, energooszczędnymi oponami.

Zmienny prześwit jest natomiast efektem pracy firmy G-Ride, która wyposażyła i8 w elektronicznie regulowane kolumny AirRex. W dolnym położeniu samochód dosłownie kładzie się na drodze. Auto sprawia wrażenie bardziej przysadzistego także podczas jazdy, co jest zasługą splittera i dyfuzora z katalogu Vorsteinera oraz dokładek progów, które zamówiono w NIA Auto Design. Wszystkie te elementy wykonano z włókna węglowego.

Ciemne elementy efektownie kontrastują z nadwoziem oklejonym folią w kolorze Blue Pepper. Zadbano też o detale. Efekt spójności uzyskano poprzez oklejenie ciemną folią wszystkich kolorowych elementów nadwozia (np. szaro-niebieskich wstawek nad progami czy w tylnym zderzaku). Doskonałym pomysłem było przelakierowanie seryjnego zacisku na żółto. Nie tylko dopasowano go w ten sposób kolorystycznie do dekielka felgi, ale również sprawiono, że stał się znacznie bardziej widoczny. Wielu może zastanawiać się wręcz, czy BMW i8 nie otrzymało większych hamulców.

Ten pokaz slajdów wymaga włączonego JavaScript.

Zmiany we wnętrzu są symboliczne. Butla magazynująca powietrze dla pneumatycznego zawieszenia wypełniła przestrzeń bagażową. Przed nią zamontowano natomiast rollbar firmy Heigo. Oba elementy są wściekle żółte, a więc doskonale widoczne przez tylną szybę.

Zespół napędowy BMW i8 budzi najwięcej kontrowersji. W końcu to “tylko” benzynowe 1.5 R3 oraz silnik elektryczny. Kto miał okazję do poprowadzenia sportowej hybrydy wie, że pozostające do dyspozycji kierującego 362 KM zapewniają świetną dynamikę. Maxklusiv wyposażyło BMW i8 w sportowy układ wydechowy firmy Fi Exhaust wraz z opracowanym przez siebie downpipe. Głośność wydechu można regulować smartfonem z aplikacją, a strojenie komputera zarządzającego napędem BMW i8 zapewniło 420 KM.

Projekt oparty o BMW i8 okazał się nie tylko odważny, ale i spójny. Czy poprzeczka powędruje w górę? Czas pokaże. Na razie hybrydowy sportowiec nie jest ulubieńcem tunerów, gdyż w tak futurystycznym aucie łatwiej coś zepsuć niż poprawić.

Podziel się:

  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku(Otwiera się w nowym oknie)
  • Udostępnij na Twitterze(Otwiera się w nowym oknie)
  • Kliknij, aby udostępnić na Google+(Otwiera się w nowym oknie)
  • Kliknij, aby udostępnić na WhatsApp(Otwiera się w nowym oknie)
  • Kliknij by wydrukować(Otwiera się w nowym oknie)
Tagi: BMW i8, Tuning BMW
Poprzedni artykuł
Następny artykuł

Podobne artykuły

  • Minimalistyczny tuning BMW E46 330D Touring

    19 lutego 2019
  • Bezkompromisowe BMW RS-M3

    17 lutego 2019
  • “Germańscy oprawcy” czyli BMW E36 316i kontra BMW E46 M3

    16 lutego 2019

Nadchodzące wydarzenia

  1. BMW TRENDS 1/2019 w sprzedaży

    7 marca
  2. VW TRENDS 1/2019 w sprzedaży!

    28 marca
  3. Hide Out/Season start Jelcz-Laskowice

    18 maja godz.: 09:00 - 21:00

Zobacz wszystkie Wydarzenia

Polub nas

Polub nas

Popularne

  • BMW naszych Czytelników: Piotr i jego BMW E21BMW naszych Czytelników: Piotr i jego BMW E21 16 lutego 2019
  • "Germańscy oprawcy” czyli BMW E36 316i kontra BMW E46 M3“Germańscy oprawcy” czyli BMW E36 316i kontra… 16 lutego 2019
  • Najlepszy diesel BMW - 3.0d M57. Zalety, typowe usterki, koszty serwisuNajlepszy diesel BMW – 3.0d M57. Zalety,… 25 sierpnia 2017
  • Najgorsze silniki BMW - które i dlaczego?Najgorsze silniki BMW – które i dlaczego? 30 stycznia 2019

Najnowsze

  • Minimalistyczny tuning BMW E46 330D Touring 19 lutego 2019
  • Nisko OSAdzone Polo 6N 18 lutego 2019
  • “Czarna Kaśka” – zegarek dla zmotoryzowanych 17 lutego 2019
  • Bezkompromisowe BMW RS-M3 17 lutego 2019

Najnowsze galerie

  • BMW w Essen – Galeria nr.2 30 listopada 2018
  • Volkswagen w Essen – Galeria 30 listopada 2018
  • BMW w Essen – Galeria 30 listopada 2018

Twoje BMW – Galerie

  • BMW naszych Czytelników: Piotr i jego BMW E21 16 lutego 2019
  • BMW naszych Czytelników: Miłosz i jego BMW E46 Coupe 16 lutego 2019
  • BMW naszych Czytelników: Mateusz i jego BMW E30 16 lutego 2019

Informacje:

  • Redakcja
  • Reklama
  • Polityka prywatności

BMW Trends – obserwuj nas!

VW Trends – obserwuj nas!

Polecane strony

  • Wybór Kierowców