BMW 1er M Coupé CSL 5.0 V10 SMG Kompressor - ile kosztuje ten potwór? - Trends Magazines

BMW 1er M Coupé CSL 5.0 V10 SMG Kompressor – ile kosztuje ten potwór?

BMW 1er M Coupé CSL 5.0 V10 SMG Kompressor bok

BMW 1M to niewielkie coupé będące pełnoprawnym członkiem niemieckiej ognistej rodziny M. Szybkie, mocne, narowiste i uzależniające. Na dodatek to coupé jest postrzegane jako długo oczekiwany spadkobierca oryginalnego BMW M3 ze względu na swoje rozmiary i świetne prowadzenie. 

Fabrycznie w 1M

Specjalistom z Niemiec udało się upchnąć z przodu 3-litrowy 6-cylindrowy silnik benzynowy. Ten sam silnik napędza BMW Z4 35is. Dzięki turbodoładowaniu generuje on 340 KM mocy oraz 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Ta druga wartość może zostać podbita do 500 Nm dzięki funkcji overboost.

BMW 1er M Coupé CSL 5.0 V10 SMG Kompressor

Firma TJ-Fahrzeug-design postanowiła pozbyć się oryginalnego silnika R6. W jego miejsce trafił potężny motor V10 z BMW E60 M5, który został sparowany z zautomatyzowaną skrzynią biegów SMG. Fabrycznie ta jednostka napędowa generuje 500 KM. W tym BMW moc została pierwotnie podniesiona do 550 KM. W takiej formie samochód brał udział w wyścigu z Audi R8 i Nissanem Skyline GTR R32 w niemieckim programie motoryzacyjnym GRIP. Ale apetyt na moc rósł coraz bardziej i firma wyposażyła ten ogromny motor w kompresor. Moc? Jeżeli wierzyć pokładowemu komputerowi, to wynosi ona 763 KM i 672 Nm. Tuner podaje, że to BMW osiąga 200 km/h w około 11 sekund od startu zatrzymanego i potrafi rozpędzić się do prędkości ponad 330 km/h.

BMW 1er M Coupé CSL 5.0 V10 SMG Kompressor silnik

Na sprzedaż

Obecnie to fenomenalnie szybkie BMW jest na sprzedaż. Cena 69.900 Euro, czyli około 300 tys. zł. Niestety nie mamy absolutnej pewności, czy jest to oryginalne BMW 1M, czy jedynie twór bazujący na innej wersji BMW serii 1.

Oto treść ogłoszenia: Oryginalny pojazd RTL 2 Grip z odcinka 413 !!! Sprężarka 1er M Coupe CSL 5.0 V10 SMG firmy TJ Fahrzeugdesign Przebieg napędu ok. 15000 k bezwypadkowy, Tüv, przednie hamulce i opony nowe, Żadnych wgnieceń, zadrapań, felg nie uderzonych, 0-100 około 4 sekundy, 0-200 około 10,5-11,0 sekund, V-max około 330-335 km / h

Zapraszamy na odcinek GRIP z udziałem tego BMW

Podobne

VW Golf R VII – czarny bandyta

Golfy modyfikowane są przez fanów na wiele sposobów. Pneumatyczne zawieszenie, mocny i bardzo często niefabryczny silnik oraz masa motoryzacyjnej galanterii w przypadku II, III czy nawet IV generacji niemieckiego kompaktu nikogo już nie zaskakują. Albert postanowił jednak zmienić niemalże nowy model. Oto bardzo mocny i efektowny VW Golf R VII. Golf R siódmej generacji po liftingu…

VW T1 widok z przodu

Klasyczny dostawczak w cenie nowego Touarega – to prawda!

Niektórzy uważają, że klasyczny samochód powinien być pokryty lekką patyną, która nie pozwala zapomnieć o jego przeszłości. Spoglądając na pięknie odrestaurowanego Volkswagena T1 mamy jednak wątpliwości... Zabytkowe samochody stają się coraz modniejsze. Dla jednych są lokatą kapitału, inni kupują ulubione modele ze swojego dzieciństwa, a niemała grupa chce zadać szyku na drodze oryginalnie wyglądającym autem – za kwotę, która…