BMW 1er M Coupé CSL 5.0 V10 SMG Kompressor - ile kosztuje ten potwór? - Trends Magazines

BMW 1er M Coupé CSL 5.0 V10 SMG Kompressor – ile kosztuje ten potwór?

BMW 1er M Coupé CSL 5.0 V10 SMG Kompressor bok

BMW 1M to niewielkie coupé będące pełnoprawnym członkiem niemieckiej ognistej rodziny M. Szybkie, mocne, narowiste i uzależniające. Na dodatek to coupé jest postrzegane jako długo oczekiwany spadkobierca oryginalnego BMW M3 ze względu na swoje rozmiary i świetne prowadzenie. 

Fabrycznie w 1M

Specjalistom z Niemiec udało się upchnąć z przodu 3-litrowy 6-cylindrowy silnik benzynowy. Ten sam silnik napędza BMW Z4 35is. Dzięki turbodoładowaniu generuje on 340 KM mocy oraz 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Ta druga wartość może zostać podbita do 500 Nm dzięki funkcji overboost.

BMW 1er M Coupé CSL 5.0 V10 SMG Kompressor

Firma TJ-Fahrzeug-design postanowiła pozbyć się oryginalnego silnika R6. W jego miejsce trafił potężny motor V10 z BMW E60 M5, który został sparowany z zautomatyzowaną skrzynią biegów SMG. Fabrycznie ta jednostka napędowa generuje 500 KM. W tym BMW moc została pierwotnie podniesiona do 550 KM. W takiej formie samochód brał udział w wyścigu z Audi R8 i Nissanem Skyline GTR R32 w niemieckim programie motoryzacyjnym GRIP. Ale apetyt na moc rósł coraz bardziej i firma wyposażyła ten ogromny motor w kompresor. Moc? Jeżeli wierzyć pokładowemu komputerowi, to wynosi ona 763 KM i 672 Nm. Tuner podaje, że to BMW osiąga 200 km/h w około 11 sekund od startu zatrzymanego i potrafi rozpędzić się do prędkości ponad 330 km/h.

BMW 1er M Coupé CSL 5.0 V10 SMG Kompressor silnik

Na sprzedaż

Obecnie to fenomenalnie szybkie BMW jest na sprzedaż. Cena 69.900 Euro, czyli około 300 tys. zł. Niestety nie mamy absolutnej pewności, czy jest to oryginalne BMW 1M, czy jedynie twór bazujący na innej wersji BMW serii 1.

Oto treść ogłoszenia: Oryginalny pojazd RTL 2 Grip z odcinka 413 !!! Sprężarka 1er M Coupe CSL 5.0 V10 SMG firmy TJ Fahrzeugdesign Przebieg napędu ok. 15000 k bezwypadkowy, Tüv, przednie hamulce i opony nowe, Żadnych wgnieceń, zadrapań, felg nie uderzonych, 0-100 około 4 sekundy, 0-200 około 10,5-11,0 sekund, V-max około 330-335 km / h

Zapraszamy na odcinek GRIP z udziałem tego BMW

Podobne

Używany Volkswagen Golf VII. Zalety, wady i typowe usterki. Czy warto kupić?

Volkswagen Golf GTE. Test hybrydy, która wymaga wyrzeczeń

Doskonale wygląda, świetnie jeździ i pali niewiele. Ideał? Nie do końca. W naszych warunkach hybrydowy Golf GTE wymaga jednak pewnych wyrzeczeń. Volkswagen nie spieszył się z wprowadzaniem samochodów hybrydowych do salonów. I dobrze, bo tym samym uniknięto niedopracowanych modeli. Trzonem hybrydowej oferty koncernu staje się linia GTE. To hybrydy z możliwością „dokarmiania” akumulatora trakcyjnego prądem…

BMW M4 i M5 vs Bugatti Chiron

1000 KM w BMW M4 i M5 vs Bugatti Chiron – tego się nie spodziewaliśmy!

W klasycznym wyścigu na prostej do walki stają mocno wzmocnione BMW M4 oraz M5 i Bugatti Chiron Super Sport. Czy stuningowane BMW dadzą radę pokonać Bugatti warte 16 milionów złotych? Śmiało możemy powiedzieć, że Bugatti Chiron to kwintesencja tego, co osiągnęła motoryzacja. Nieziemskie osiągi, perfekcyjne wykonanie i szczyt możliwości inżynieryjnych zawiera się w tym jednym…